En wat eten we vandaag?
maandag 23 juni 2008 om 10:03
maandag 23 juni 2008 om 10:07
quote:twijfelmeid schreef op 22 juni 2008 @ 16:19:
Ik ga vanavond uit eten bij een tapasrestaurant. Zin in!
Ik eet vandaag in elk geval heel veel kauwgom in een (waarschijnlijk nutteloze) poging de knoflooksmaak van gisteravond uit mijn mond te krijgen. Mén wat zat er veel knoflook in dat eten...
Het avondeten is nog een raadsel, zal wel iets simpels worden.
Ik ga vanavond uit eten bij een tapasrestaurant. Zin in!
Ik eet vandaag in elk geval heel veel kauwgom in een (waarschijnlijk nutteloze) poging de knoflooksmaak van gisteravond uit mijn mond te krijgen. Mén wat zat er veel knoflook in dat eten...
Het avondeten is nog een raadsel, zal wel iets simpels worden.
maandag 23 juni 2008 om 19:04
dinsdag 24 juni 2008 om 10:02
Zucht, gister mijn kip te laat uit de vriezer gehaald dus om half 10 even snel naar de super gegaan om een bapao te halen. Denk niet dat het heel gezond is om 11 uur in de avond dat te eten maar goed.
De kip is nu wel ontdooid dus (weer) pitabroodjes met krokante kip, salsasaus en salade.
Meloen met ham na.
De kip is nu wel ontdooid dus (weer) pitabroodjes met krokante kip, salsasaus en salade.
Meloen met ham na.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 24 juni 2008 om 11:11
quote:twijfelmeid schreef op 24 juni 2008 @ 11:10:
De rest van de (zelfgemaakte) tomatensoep van gisteren. Ik hoop dat ie de tweede dag wat beter smaakt dan de eerste dag...Wat verse basilicum erbij doen. (als je van zoetig houdt dan een beetje gembersiroop en wat appelmoes erbij doen, krijg je wat vollere soep, echt lekker)
De rest van de (zelfgemaakte) tomatensoep van gisteren. Ik hoop dat ie de tweede dag wat beter smaakt dan de eerste dag...Wat verse basilicum erbij doen. (als je van zoetig houdt dan een beetje gembersiroop en wat appelmoes erbij doen, krijg je wat vollere soep, echt lekker)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.