Mode & Beauty alle pijlers

mode zomer 2014

11-01-2014 00:57 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ving vandaag op dat een modebeeld weer terug komt;

De gerende pijp

Spitse punten

Hoge laars over broek

Oversized bovenkleding

Nomadische kleding; veel wapperende stoffen en prints

Folklore en jaren 60 hippystijl

Kleuren: de naturellen wit, taupe en kaki groen, steenrood, army groen, tangerine rood en blauw
Miu Miu

http://www.glamour.nl/fas ... mmer-2014/miu-miu-ss14-37
You know how I know? Because I reeaally think so!
Maar ik ben echt alleen bezig met de kledingstukken, stofjes en kleurtjes als ik naar ze kijk ok? Ik beloof hierbij plechtig dat ik met deze foto's posten niet wil zeggen dat we er dus allemaal zo zouden moeten uitzien.

*kan ook niet want maat 38-40 hier en wat een sacherijnige smoelwerken*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik kijk alleen naar de kleren en niet naar de kleerhanger waar ze op hangen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 januari 2014 @ 23:24:

Miu Miu

http://www.glamour.nl/fas ... mmer-2014/miu-miu-ss14-37Daar zijn de hoge laarzen die to bedoelde!
Kijk aan Barb hebben ze ook gedacht foto nr 39 alleen de rok wat inkorten hahaha
Dolce & Gabbana

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
leuk hoor, maar ik zie er geen enkele rode draad in, behalve dat je deze zomer graatmager en depressief moet zijn
Mooie kleuren, stofjes en vormen hoor! Ik word er blij van.
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 januari 2014 @ 23:33:

leuk hoor, maar ik zie er geen enkele rode draad in, behalve dat je deze zomer graatmager en depressief moet zijn

In de mode een rode draad? Ow....

Nou, die heb ik nog nooit kunnen ontdekken.

Ik trek aan wat ik mooi vind.
Spitse punten? Nee, hè?

Die rotdingen. Daar breek je je nek op. Ik heb ze een paar jaar geleden allemaal weggeflikkerd en ik ben niet van plan om nieuwe te kopen.

Gelukkig zie ik ook nog genoeg ronde neuzen op jullie plaatjes.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Enn schreef op 12 januari 2014 @ 23:19:

Giorgio Armani

[afbeelding]Oei, Armani is wel weer heel mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven