Ben ik pervers?

09-01-2014 14:12 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Vivaforumleden,

Aangezien ik het niet in mijn eigen kring, bijv mijn vriendinnen, durf te vertellen maar het toch kwijt moet, schrijf ik dit stukje.

Ik moet wat opbiechten. Ik experimenteer wel eens door stukken fruit zoals een banaan of een stuk groente zoals een courgette in mijn vagina te doen. Soms is zo'n courgette best groot en ik kan de verleiding niet weerstaan om te kijken hoe ver ik kan gaan. Dat vind ik reuze opwindend.

Maar het is een dubbel gevoel.

Tegelijk voel ik me namelijk pervers en vies, en vraag ik me af of ik de enige ben die wel eens dit soort stoute fantasieen waarheid doet worden.

Wat denken jullie. Ben ik normaal of pervers?

Groetjes en bedankt voor jullie fijne luisterend oor,

Sunny
quote:debrabander schreef op 09 januari 2014 @ 16:03:

Auw!Ach, 't is geen vleesvork.
verba volant, scripta manent.
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch

Hey Lookatme heeft een zus leuk !
Geil, een pruim in je fruitmand
Gelukkig! Seks voor de Buch is al genoemd en gelinkt!
quote:sunnylingus schreef op 09 januari 2014 @ 15:28:

@Splinter En dat bewijst wat?Niks. Maar je zet wel een bepaald beeld neer waarmee ik je niet al te serieus neem.
Misschien is dit iets voor je? fruitvibrators..

http://www.vibratorwinkel.nl/produkten/ ... sp?id=2458

De bananen-vibrator vind ik de geinigste..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik twijfel ook aan sommige dingen of ik pervers ben of niet...

Je mag er niet te hard over na denken en doe de dingen die je opwinden. Wees vooral jezelf en doe wat je graag doet...
Het zal zeker eerder hier benoemd zijn, heb verder niets gelezen hier maar het eerste wat me te binnenschiet....het is weer komkommertijd!
It's never too late start living!
Was niet nodig hoor LAM een nieuwe nick.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb een paar jaar administratief werk gedaan voor de seh-afdelingen van een aantal ziekenhuizen in de omgeving. En ik vond het dus echt zwaar tegenvallen wat ze allemaal vonden!!

Er zijn verhalen te over, maar ik ben in twee jaar tijd, maar een man tegenkomen, die blijkbaar een appelfetish had. Hij heeft ze er trouwens zelf 'uitgepoept'.

Misschien dat ze niet geregistreerd worden, en grote kans dat ze tegenwoordig van de SEH geweerd worden, want niet echt spoedeisend, en dus naar de HAP gestuurd worden.

Ik voel elke keer, wanneer ik lees dat er om de haverklap mensen met vreemde voorwerpen op de SEH staan, weer die teleurstelling!
Je nick is te goed gevonden voor iemand die zich zó naief voordoet. Ja, je bent pervers, op een andere manier.
He gadver nu heb ik gelijk geen zin meer om bij andere mensen te gaan eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven