Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
hoi mods,

Ik heb net mijn eerste bericht met deze nick gepost maar ik zag mijn avatar niet verschijnen. Ik test het hier nog even.
Hij doet het dus nog niet. Enig idee waar het aan kan liggen?
Ook had ik hoofdletters in mijn nick aangemaakt dus, BrandNewNick. Kan dit aangepast worden?
Daarvoor kun je terecht bij het Meldpunt Hoofdletter!.
Het topic 'Wie werkt er bij de [...]?' is verwijderd ivm laster/smaad
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dankjewel Trotter"
Topic elkeeurotelt is verwijderd ivm niet toegestane oproep.

mvg,

Junior.
quote:Brandnewnick schreef op 04 januari 2014 @ 09:19:

hoi mods,

Ik heb net mijn eerste bericht met deze nick gepost maar ik zag mijn avatar niet verschijnen. Ik test het hier nog even.

Is je afbeelding wel 80x60?

mvg,

Junior.
Hallo,

Ik heb de volgende vraag

Is het modelijk dat mijn account verwijderd word? Ik heb deze snel aangemaakt om wat vragen te stellen maar merk nu dat ik het toch wel interessant vind ( het forum en de website) dus wil graag een nieuw en serieus account aanmaken

groetjes
quote:anoniembreda schreef op 04 januari 2014 @ 13:07:

Hallo,

Ik heb de volgende vraag

Is het modelijk dat mijn account verwijderd word? Ik heb deze snel aangemaakt om wat vragen te stellen maar merk nu dat ik het toch wel interessant vind ( het forum en de website) dus wil graag een nieuw en serieus account aanmaken

groetjesLaat je dan wel je OP staan; forummen 101; gij zult niet uw OP's verwijderen als de antwoorden gij niet aanstaan.
is dat mogelijk moderator?
quote:anoniembreda schreef op 04 januari 2014 @ 13:07:

Hallo,

Ik heb de volgende vraag

groetjesJe kunt toch een tweede account maken?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 04 januari 2014 @ 13:26:

[...]

Je kunt toch een tweede account maken?Ja klopt maar wil graag dit emailadres behouden
quote:anoniembreda schreef op 04 januari 2014 @ 13:30:

[...]

Ja klopt maar wil graag dit emailadres behouden

We kunnen het account niet verwijderen, alleen anonimiseren, maar dan moet je inderdaad een ander emailadres gebruiken om terug te komen. Helaas kunnen wij de gebruikersnaam ook niet wijzigen. Je zult dus echt een nieuw account aanmaken met een ander mailadres.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:soley79 schreef op 03 januari 2014 @ 21:20:

[...]

Hè toch, wordt jouw vraag over het hoofd gezien, Feeks. Ik help hem even opnieuw onder de aandacht te brengen.Hmmm, ik krijg het idee genegeerd te worden, zelfs jouw upje heeft niet geholpen
anoniembreda, 44 minuten geleden

Hallo,Ik heb de volgende vraagIs het modelijk dat mijn account verwijderd word? Ik heb deze snel aangemaakt om wat vragen te stellen maar merk nu dat ik het toch wel interessant vind ( het forum en de website) dus wil graag een nieuw en serieus account aanmakengroetjes

Laat je dan wel een keer je OP staan? Anders laat maar hoor.
Huts!
Nou he Feeks. Alle vragen erna zijn al beantwoord, deze is er vàst tussendoor geglipt.
quote:soley79 schreef op 04 januari 2014 @ 14:17:

Nou he Feeks. Alle vragen erna zijn al beantwoord, deze is er vàst tussendoor geglipt.
Dag Mods!

Heb net een topic geopend en zag na het plaatsen dat ik een 'k' vergeten ben in de titel. En dat stoort me :-)

Willen jullie hem toevoegen?

Staat in Entertainment. Tune gehoord. Maar in welK programma'

Dank alvast.

Een muggenzifter :-)
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
quote:ceetie schreef op 04 januari 2014 @ 14:30:

Dag Mods!

Heb net een topic geopend en zag na het plaatsen dat ik een 'k' vergeten ben in de titel. En dat stoort me :-)

Willen jullie hem toevoegen?

Staat in Entertainment. Tune gehoord. Maar in welK programma'

Dank alvast.

Een muggenzifter :-)

De titel is aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:feeks schreef op 04 januari 2014 @ 14:24:

[...]

Denk inderdaad dat de vraag ertussen is geglipt, waarvoor excuses.

Om welke blog gaat het precies?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:feeks schreef op 03 januari 2014 @ 18:30:

Er is een blog geplaatst over een forummer, das toch tegen de regels? En een reactie plaatsen onder een blog dwingt bijna om dit op facebook te moeten plaatsen, zeker omdat het vinkje standaard aan staatdeze is het, blog over barbiee
quote:ModeratorViva schreef op 04 januari 2014 @ 15:26:

[...]

De titel is aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDank!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Topic Nieuwe meet in december 2013 is op verzoek van TO veranderd in Topic voor Vivameet.

mvg,

Junior.
quote:feeks schreef op 03 januari 2014 @ 18:30:

Er is een blog geplaatst over een forummer, das toch tegen de regels? En een reactie plaatsen onder een blog dwingt bijna om dit op facebook te moeten plaatsen, zeker omdat het vinkje standaard aan staat

Beste Feeks,

Het klopt idd dat topics over forummers niet zijn toegestaan op het viva forum. Bloggers daarentegen, staan in principe los van het forum. Wij zijn hierin dat ook niet verantwoordelijk voor de inhoud. Omdat we wel begrijpen dat deze situatie niet prettig is, gaan we kijken of we iets kunnen betekenen in deze situatie.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven