Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen mason Pearson haarborstel

14-01-2014 22:41 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke.. Ik heb geen idee of een van jullie hier eigenlijk ooit van gehoord heeft, maar ik waag het er toch maar op.

Ik wil een haarborstel van dit merk kopen, maar ze zijn zoooooo ontzettend duur dat ik toch wel even serieus wil weten of ze wel echt zo goed zijn. Dus bij deze, heeft iemand enige ervaringen met deze haarborstel?

Alvast bedankt
Mag ik dat zeggen? Kan 't schelen.....

Echemist.co.uk

De 20% geldt voor 4 dagen, zeggen ze teniminste

Bij besteding vanaf 50 euro

Mooie deal, zeker met de gratis verzending naar NL
Ik heb de nylon borstel net besteld en komt morgen binnen als het goed leuk. Leuk iPad dat jij er ook eentje heb.

Ik ben echt eens benieuwd!!
Nou ja, heb 'm ook net besteld.... Door dit topic....

Ben ook zeer benieuwd!
Hier was al een topic over pas..
Haha ik had mijn zin niet afgemaakt zie ik. Ik wilde zeggen: leuk dat jij hem ook hebt besteld
Hoe groot is die pocketborstel? Ik zie hem bij haarshop.nl voor 55 euro staan (combi nylon-zwhaar)...dat is nog wel te doen (vind ik )
Ik geloof 17.5 cm als ik het me goed herinner! Ik hoorde dat het wel een prima formaat is.
Ja ik heb hem ook ( de kleine).

En nee geen moment spijt gehad want het is echt een fijne borstel.
Dank je.

Denk niet dat ik het bestel, hoor. Maar scheelt zekers!

Ik heb als kind een dure borstel bij de kapper van Rene Furterer of zo gehad en dat vond ik niks. Zo statisch ervan.

Ik heb erg fijn haar en dan is een kam het beste.
Ben ook sinds een half jaar in het bezit van zo'n heerlijke borstel. Ik ga gemiddeld een keer in de 6 maanden naar de kapper en heb lang haar. Als ik hoor hoeveel anderen kwijt zijn aan verven, kleuren en knippen van korte koppies dan vind ik een borstel van 65 EUR niet echt duur. Er zijn mensen die dit om de 2 maanden aan de kapper uitgeven. Ik ben er super blij mee!
quote:moonlight schreef op 15 januari 2014 @ 17:52:

Ik denk het niet alleen, het is diervriendelijker. De varkens worden levend kaal geplukt want geschoren verdient niet zo goed.

Maar als je daar niks om geeft en denkt dat je haar mooier wordt dmv varkensharen en je hebt geld teveel? Doen joh.

Het borstelt trouwens oppervlakkig heb ik gelezen bij verschillende reviews en daarbij zijn er genoeg copy's van gemaakt.

Voor mooier haar hoeven geen dieren te lijden, maar dat is mijn bescheiden mening.Mee eens, liever een tangle teezer
You only live twice
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-05-2014 12:31
Reden: Spam
% gewijzigd
A woman whose smile is open and whose expression is glad has a kind of beauty no matter what she wears.
Spammerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven