De ogen van Gerard Joling
donderdag 16 januari 2014 om 22:08
Ik schrok echt van het gezicht van Gerard in de reclame van de Vriendenloterij. Ik dacht eerst dat ze een look-a-like hadden ingezet. Ik moet steeds meer denken aan die Amerikaanse acteurs op leeftijd die helemaal strak getrokken zijn. Ooghoeken met elastiekjes omhoog gehouden enzo. Wat vinden jullie?
donderdag 16 januari 2014 om 22:15
Klopt, kan niemand die man vertellen dat hij doorschiet met alle botox en facelifts? Hij wordt gewoon eng. En dan dat lichtgevende gebit en die te geëpileerde wenkbrauwen. Jammer hoor, vroeger gewoon een leuke man om te zien.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
donderdag 16 januari 2014 om 22:16
donderdag 16 januari 2014 om 22:26
quote:bootje_op_de_golven schreef op 16 januari 2014 @ 22:19:
Ik schrok me dood, hij wordt met het jaar enger. En dat is niet alleen door die facelift, het lijkt wel of hij helemaal van plastic is geworden.Yep, zonde!! Waarom niet gewoon toegeven aan leeftijd? Daar krijg je veel meer respect mee!!! Nu lijkt ie op weg om MJ achterna te gaan, behalve de huidskleur dan . . . . . . . .
Ik schrok me dood, hij wordt met het jaar enger. En dat is niet alleen door die facelift, het lijkt wel of hij helemaal van plastic is geworden.Yep, zonde!! Waarom niet gewoon toegeven aan leeftijd? Daar krijg je veel meer respect mee!!! Nu lijkt ie op weg om MJ achterna te gaan, behalve de huidskleur dan . . . . . . . .
donderdag 16 januari 2014 om 22:28
quote:appagante schreef op 16 januari 2014 @ 22:12:
Uppie? Autocorrectie! Moet natuurlijk zijn 'hij heeft'.
Haha! Ik dacht al.
Uppie maar een vreemd koppie nu.
Uppie? Autocorrectie! Moet natuurlijk zijn 'hij heeft'.
Haha! Ik dacht al.
Uppie maar een vreemd koppie nu.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 16 januari 2014 om 22:29
donderdag 16 januari 2014 om 22:36