Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Er lijkt mobiel iets mis te zijn: ik kan het lijstje met mijn topics niet meer vinden. Die keuze is weg? Enig idee wat er mis is?
Alle reacties Link kopieren
Suze02 lijk je ook uitgelogd op die pagina?

Dat probleem had ik hier recentelijk. Bij de andere kopjes stond ik gewoon ingelogd maar bij "nu op het forum" leek ik uitgelogd en was de optie naar mijn topics er niet.

Hier melding van gemaakt maar geen reactie gehad.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 28 december 2013 @ 13:12:

[...]

Mijn excuses Miss.Innuendo voor het niet beantwoorden van je vraag. De berichten in je inbox kun je idd niet verwijderen. Daar wordt nog aan gewerkt.

met vriendelijke groet,

Junior

Okee, en is er dan zicht op wanneer deze functie wel gaat werken?

Het is geen nijpend probleem, maar het leek me zo dat nu eindelijk de pb-functie werkt dus ook álle functies m.b.t. dat onderwerp werkend te krijgen zijn?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ja lienepienetje, precies dat!
Hier nooit reactie gekregen. Hier of op moderator topic gepost.

In ieder geval was het opeens over. Geen tips dus.
Berichten op mijn info pagina kan ik inmiddels verwijderen. Dank daarvoor.

Hoe kan ik binnengekomen privé berichten verwijderen? Er is wel een optie mappenbeheer maar die werkt niet
Forum lag er net helemaal uit.
Het probleem van Suze (en mij) wordt daar naar gekeken/op gereageerd?
Het lukt me niet mijn avatar te uploaden.

Bij mijn profiel geeft hij hem wel aan, maar bij mijn berichten niet.

Als ik hem opnieuw upload (meermaals geprobeerd) dan blijft hij daarop hangen. Kunnen jullie er naar kijken? Of weten jullie hoe ik het op kan lossen?
Wordt er gekeken naar mijn melding en de melding van suze?

Overigens heb ik de laatste dagen weer last van spontaan uitloggen (mobiele site).
Pff.. zoekfunctie werkt nog steeds niet (hoe lang gaat dat nog duren?!) en 'mijn laatste' doet het ook niet.

Nu wordt het terugkijken van topics waarin je zelf gereageerd hebt wel heel erg lastig

Is er in één van deze (of liefst in beide) issues al vooruitgang geboekt?

Zo verschrikkelijk moeilijk kan het toch allemaal niet zijn? Het duurt nu al maanden!
Word nog steeds uitgelogd.
Goedenavond allemaal,

De Technische dienst is de afgelopen twee weken op vakantie geweest. We hebben voor de vakantie de meest urgente dingen opgepakt. Openbare reacties zoals de reacties op mijn info kunnen inmiddels verwijderd worden.

We gaan met frisse moed de rest van de problemen aanpakken. Voor de zoekfunctie zijn inmiddels verschillende producten getest Het doorzoeken van de enorme Viva database is lastiger dan het lijkt, veel zoektools drukken te zwaar op de servers. We zijn wel weer bezig met nieuwe mogelijkheden. Ik hoop jullie hierover snel meer te kunnen vertellen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Beste Viva forummers, ik ben nieuw hier en wil mijzelf graag even voorstellen! In welk topic kan ik dit doen?
Het probleem met 'Mijn laatste' lijkt opgelost.

In het kader van "als iets goed is zeggen we het ook":

Hartstikke fijn dat dat weer werkt!

Nu zou het ook fijn zijn als het probleem met het verwijderen/archiveren van berichten in je inbox wordt opgelost
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem als Suze.

Ook word ik daarnaast nog steeds uitgelogd.
Ik kan mijn prive berichten ineens niet meer lezen, volgens viev ben ik niet ingelogd. Is dat een bug?
Uitloggen gebeurt nog steeds.

Ook vindt de site zo nu en dan dat ik uitgelogd ben, maar als ik switch naar een ander deel van het forum ben ik toch niet uitgelogd.
Ik ga jullie problemen weer onder de aandacht van de TD brengen

met vriendelijke groet,

Junior
Ik heb net een mail gestuurd, kon vanmiddag ineens niet meer inloggen met mijn nick en correct ww, net ineens weer wel.

Laat de mail maar zitten, maar waarom is dat je soms gewoon helemaal niet inloggen?
quote:annapalona schreef op 23 januari 2014 @ 15:59:

Ik heb net een mail gestuurd, kon vanmiddag ineens niet meer inloggen met mijn nick en correct ww, net ineens weer wel.

Laat de mail maar zitten, maar waarom is dat je soms gewoon helemaal niet inloggen?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee en het probleem is achteraf ook meestal niet te traceren. Het enige wat je kunt doen, is wat je al gedaan had, mailen

excuses voor het ongemak en de late reactie

met vriendelijke groet,

Junior
Ben ik de enige die steeds uitgelogd wordt?
quote:lienepiennetje schreef op 30 januari 2014 @ 16:38:

Ben ik de enige die steeds uitgelogd wordt?

Er zijn meer meldingen en het ligt bij de TD

met vriendelijke groet,

Junior
Dank
Ik word ook steeds uitgelogd op de iPad. Ontzettend irritant!

Maar gelukkig kan ik wel hier gewoon klagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven