Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Ja, een vent moet een vent zijn. Dus geen badkamer of elke andere soort selfie graag. Maar dat bekent ook niet dat een dikke vis vangen het toonbeeld van mannelijkheid is...
quote:Nemesis. schreef op 19 januari 2014 @ 09:40:

Ook de DJ en ik zing/drum/speel gitaar in een band foto komt 1/10 mannen wel voor.....

O jaaa, Nederland moet helemaal vol zitten met single mannen die spelen in een band of draaien in de disco!

Word wel een beetje murw van die clichés. De gemiddelde man in mijn fotolijst 'lives live to the max', vindt dat er met name genoten en lol gemaakt moet worden in het leven, zeilt/racefietst/duikt/golft/skiet (doorhalen wat van toepassing is) en doet graag iets cultureel verantwoords (zowel actief als consumptief). Ofwel, ik heb een heel leuk, bruisend en wild leven en ben helemáál niet op zoek naar een relatie...

Ik vraag me eigenlijk af of ik op basis van wat foto's en een chatgesprekje snel geneigd zal zijn om af te spreken. Wat ik wél handig vind aan Tinder... je kunt mannen die je (vaag) kent zonder risico's laten weten dat je ze misschien best leuk vindt! Heb dat nu al bij vier mannen gedaan die ik min of meer ken. Allemaal van het soort 'ik zou best eens een drankje met je willen drinken, maar dat ga ik in het echte leven nooit aan je voorstellen'.
Zijn jullie ook al foto´s van penissen tegengekomen?

Kerels die dus speciaal een nieuw profiel hebben aangemaakt met hun lul als profielfoto. (Dat hoop ik tenminste, anders is het nogal eh, confronterend voor hun collega's en ouders op Facebook ;))

En dan met zo'n tekst: 'Ik zoek friends with benefits, dus hier alvast mijn zaakje'.
Neeeee vis foto's..... Onbegrijpelijk toch dat een man denkt: wat ben ik sexy met die vis! Dat is vrouwenmagneet

Lol!! Ik ben er inderdaad 1 tegengekomen op een vroege ochtend. Net even voor mijn werk een paar foto's swipen en BAM in vol ornaat *zucht*
Gisteravond verveelde ik me en zag dit topic dus ik dacht ik ga eens kijken.

Van de 100 foto's vind ik er misschien eentje leuk had ik ook een match naaaaaah diegene hing toch een warrig verhaal op.

Erg interessant dit... Tinder
.
quote:khaleesi schreef op zondag 19 januari 2014 10:13 Zijn jullie ook al foto´s van penissen tegengekomen?

Kerels die dus speciaal een nieuw profiel hebben aangemaakt met hun lul als profielfoto. (Dat hoop ik tenminste, anders is het nogal eh, confronterend voor hun collega's en ouders op Facebook ;))

En dan met zo'n tekst: 'Ik zoek friends with benefits, dus hier alvast mijn zaakje'. Oh my
.
De mannen met hun penis in beeld hebben denk een aparte fb pagina gemaakt voor Tinder met dat soort foto's denk. Gelukkig nog niet gezien
.
quote:strike schreef op 19 januari 2014 @ 02:02:

[...]

Best bizar eigenlijk, met iemand die je niet helemaal ziet zitten de jaarwisseling vieren in nota bene Parijs en dan de boel als een eenzijdige ervaring afstrepen op je lijstje.

Maar wel verwachten dat die ander jouw overnachting betaalt. Zo zijn we natuurlijk ook wel weer.

Tinder kan een game lijken, maar het zijn wel echte mensen waar je mee te maken hebt.

Geen mensen die als figuranten dienen in jouw leven dat schijnbaar vooral een soort rock 'n roll moet zijn.

Jij mag je mening hebben over mijn leven wat ik hier, volgens jou, schets.

Ik leef op mijn manier, zoals ook jij, op jouw manier leeft.

En waar hebben we t over, het is 'maar' Tinder!

Come on! Het leven is al serieus genoeg en vooral ook nog om Tinder serieus te nemen!

Gewoon erom lachen, dat is t beste STRIKE!

Love the life you live, live the life you love
quote:Flutter-By schreef op 19 januari 2014 @ 03:09:

[...]

ooooh, sorry! ja natuurlijk, ik ben nogal een dwarrel soms. 't is geen desinteresse maar een handicap.Ik heb mijn avatar veranderd, voor het eerst in mijn 10 jarig viva bestaan, dat zal de reden zijn!
quote:iceteapeach schreef op 19 januari 2014 @ 08:33:

Wat ik nooit heb begrepen is waarom sommigen mannen denken dat het aantrekkelijk is als ze op de foto staan met hun huisdier, met kind(eren), hun karper, hun broodje half in de mond (mond dus half open), pul bier aan hun mond (niks mis met een zichtbaar drankje alleen laat gewoon op het tafeltje staan) en verder idd nog wat dingen zoals in de OP.Ik vind dat eigenlijk wel handig dat een man met kind(eren) en/of huisdier(en) op de foto staat. Dat geeft aan dat de man kinderen en/of huisdieren heeft. Ik zie ook wel vrouwen met een kind of kat op de foto. Ik heb zelf geen kinderen en ook geen huisdieren, dus je zult mij niet samen met kinderen of huisdieren op een foto zien.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 19 januari 2014 @ 11:16:

[...]

Ik vind dat eigenlijk wel handig dat een man met kind(eren) en/of huisdier(en) op de foto staat. Dat geeft aan dat de man kinderen en/of huisdieren heeft. Ik zie ook wel vrouwen met een kind of kat op de foto. Ik heb zelf geen kinderen en ook geen huisdieren, dus je zult mij niet samen met kinderen of huisdieren op een foto zien.Ja, het is inderdaad belangrijk om te laten zien wat je hebt. Zo sta ik o.a. naast mijn 3 goudvissen, een volle kledingkast, naast de flat waar ik woon en in mijn auto
quote:qstix schreef op 19 januari 2014 @ 11:54:

[...]

Ja, het is inderdaad belangrijk om te laten zien wat je hebt. Zo sta ik o.a. naast mijn 3 goudvissen, een volle kledingkast, naast de flat waar ik woon en in mijn auto Eerlijk is eerlijk, ik ben wel 'blij' met die gekke foto's. Ik wil geen man met een hond, geen man die 47 extreme sporten doet, geen man die DJ is, geen man die kampeert en geen man die vist. Laat ze het dus vooral op de foto zetten, dan weet ik dat ze naar links kunnen.
quote:hans66 schreef op 19 januari 2014 @ 11:16:

[...]

Ik vind dat eigenlijk wel handig dat een man met kind(eren) en/of huisdier(en) op de foto staat. Dat geeft aan dat de man kinderen en/of huisdieren heeft. Ik zie ook wel vrouwen met een kind of kat op de foto. Ik heb zelf geen kinderen en ook geen huisdieren, dus je zult mij niet samen met kinderen of huisdieren op een foto zien.Ik heb een kind en een kat en toch sta ik er niet mee op een foto. Past nl. m.i. ook prima in de profieltekst. En daarbij vind ik het een stukje bescherming naar mijn kind ook.
wij slapen nooit.
quote:Frizz schreef op 19 januari 2014 @ 12:06:

[...]

Eerlijk is eerlijk, ik ben wel 'blij' met die gekke foto's. Ik wil geen man met een hond, geen man die 47 extreme sporten doet, geen man die DJ is, geen man die kampeert en geen man die vist. Laat ze het dus vooral op de foto zetten, dan weet ik dat ze naar links kunnen.

Je zit op Tinder voor een relatie?

De meeste mannen zitten daar gewoon voor seks. Niet echt serieus. Van mijn leeftijd dan. Ik weet niet hoe het zit met dertigers/veertigers.
quote:funky2901 schreef op 19 januari 2014 @ 12:27:

[...]

Je zit op Tinder voor een relatie?

De meeste mannen zitten daar gewoon voor seks. Niet echt serieus. Van mijn leeftijd dan. Ik weet niet hoe het zit met dertigers/veertigers.Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe je je zelf opstelt. Dat de meeste mannen openstaan voor seks wil niet zeggen dat ze niet openstaan voor een platonische vriendschap of een relatie.
Niet alle mannen zitten op tinder voor seks
.
Ik heb al eerder geschreven hier trouwens dat ik met name mannen tref die echt op zoek zijn naar een serieuze relatie. Verbaast mij ook.
Verbaast mij ook. Misschien ben je wel zo leuk dat ze gewoon spontaan een relatie willen :-D

Denk nl dat de meeste jongere mannen wel voornamelijk voor seks/scharrelen op Tinder zitten, maar zullen ook wel serieuze types zijn.
Klopt. Mijn tinderman zit lekker tegen me aan gekroeld as we speak. Waren allebei niet op zoek maar wel gevonden. Maar wat hielp was dat we allebei in onze profielen erg onszelf waren. Ik heb niet onder stoelen of banken gestoken dat ik een nerd ben met wat kilo's knuffelspek. Met het idee dan schrik ik alle DJs en partyboys lekker af en blijft er hopelijk een lekkere nerd voor me over. En zo geschiedde.
quote:funky2901 schreef op 19 januari 2014 @ 12:44:

Verbaast mij ook. Misschien ben je wel zo leuk dat ze gewoon spontaan een relatie willen :-D

Denk nl dat de meeste jongere mannen wel voornamelijk voor seks/scharrelen op Tinder zitten, maar zullen ook wel serieuze types zijn.Volgens mij zit men voornamelijk vanwege verveling en nieuwsgierigheid op Tinder. Dat is althans wat iedereen zegt.
quote:Rary schreef op 19 januari 2014 @ 11:08:

[...]

Ik heb mijn avatar veranderd, voor het eerst in mijn 10 jarig viva bestaan, dat zal de reden zijn!Dat verklaart een hoop haha, hij is leuk trouwens.
quote:Frizz schreef op 19 januari 2014 @ 13:18:

[...]

Volgens mij zit men voornamelijk vanwege verveling en nieuwsgierigheid op Tinder. Dat is althans wat iedereen zegt. ..maar als je even doorvraagt vertellen de leukste gewoon eerlijk dat ze ook gewoon een beetje alleen zijn.
quote:Frizz schreef op 19 januari 2014 @ 13:18:

[...]

Volgens mij zit men voornamelijk vanwege verveling en nieuwsgierigheid op Tinder. Dat is althans wat iedereen zegt. Nieuwsgierigheid idd. Had ik ook met Skout een tijd geleden.
wij slapen nooit.
quote:Flutter-By schreef op 19 januari 2014 @ 13:49:

[...]

..maar als je even doorvraagt vertellen de leukste gewoon eerlijk dat ze ook gewoon een beetje alleen zijn.Moet je toch een match hebben voordat je kunt chatten of niet?
wij slapen nooit.
quote:Flutter-By schreef op 19 januari 2014 @ 13:49:

[...]

..maar als je even doorvraagt vertellen de leukste gewoon eerlijk dat ze ook gewoon een beetje alleen zijn.Het zijn net mensen, die mannen. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven