Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Niet netjes, maar je lijkt te vergeten dat deze mensen het constant bij mij doen. Ook voordat ik 1 keer iets gemeens zei. Ik doe het dus 1 keer, maar deze mensen doen het iedere dag wel (ook als ik er niet ben moeten ze mij bashen). Gefrustreerd zijn ze, denk ik. Ja, ik zie wel.

Nu Tinder!
quote:iceteapeach schreef op 18 januari 2014 @ 13:36:

Ik moet trouwens straks nog boodschappen doen, mss dat de app daar wél werkt .Laat even weten waar jij je boodschappen doet
quote:brabbeltjes schreef op 18 januari 2014 @ 13:54:

[...]

Laat even weten waar jij je boodschappen doet Bij de Jumbo .
wij slapen nooit.
quote:iceteapeach schreef op 18 januari 2014 @ 13:56:

[...]

Bij de Jumbo .

Oké, zorg dat je app werkt en kijk goed rond.

Geel winkelwagentje met vlaggen.

Als het je lukt, is de bonus voor jou. Goed ?
Ik heb een nieuwe soort ontdekt!! De kijkeensdiepinmijnneusgatus!

quote:funky2901 schreef op 18 januari 2014 @ 13:40:

Niet netjes, maar je lijkt te vergeten dat deze mensen het constant bij mij doen. Ook voordat ik 1 keer iets gemeens zei. Ik doe het dus 1 keer, maar deze mensen doen het iedere dag wel (ook als ik er niet ben moeten ze mij bashen). Gefrustreerd zijn ze, denk ik. Ja, ik zie wel.

Nu Tinder!Funk, leuk dat je meepost. Graag zonder drama, ok?
Yak, die baard . Neusgat ziet er 'schoner' uit.
wij slapen nooit.
Iceteapeach, boodschappen al in huis ? ;)
quote:brabbeltjes schreef op 18 januari 2014 @ 15:43:

Iceteapeach, boodschappen al in huis ? ;)Nee, ik moet nog .
wij slapen nooit.
quote:iceteapeach schreef op 18 januari 2014 @ 15:48:

[...]

Nee, ik moet nog ......
Nou, hehe, ik moest er wel helemaal voor het huis uit maar de app werkt . Jammer dat ik dan alleen maar 18-22 jarigen te zien krijg vooralsnog .
wij slapen nooit.
Dat kun je instellen he Peach! In je instellingen
Haha, ja Nemesis, dat had ik inmiddels al gezien alleen alles staat al op maximaal. Ach heb ik nog wat te doen vanavond .
wij slapen nooit.
quote:Flutter-By schreef op 18 januari 2014 @ 15:33:

[...]

Funk, leuk dat je meepost. Graag zonder drama, ok?Ik kan er echt vrij weinig aan doen dat 3 mensen die hier nooit posten, mij hier komen aanspreken terwijl ik gewoon on topic ben. Spreek mij dus niet aan, maar andere mensen.
quote:Flutter-By schreef op 18 januari 2014 @ 15:30:

Ik heb een nieuwe soort ontdekt!! De kijkeensdiepinmijnneusgatus!

[img]http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/i/2 ... 47uigb.jpg[/img]Liken, hij heeft vast iets interessants te melden.
Ah, hier is het actieve Tindertopic

Heeft dit zin als je boven de 35 bent?
Hmm, zelf maar gewoon even uitgeprobeerd....

1) Wat een hoop creeps

2) Verslavend spelletje
quote:Rasa schreef op 18 januari 2014 @ 19:57:

Ah, hier is het actieve Tindertopic

Heeft dit zin als je boven de 35 bent?Ik vind van niet maarja, smaken verschillen. Heb me wel vermaakt met de foto's
wij slapen nooit.
My god, die zeilbootfoto's...
Met echt bijna iedereen aan het tinderen tegenwoordig. Zou er nou straks een daling in de hoeveelheid vrijgezellen gaan zijn?
Zou wel een geinige uitkomst zijn he?
Nou, ik had Tinder al na 15 min uitgespeeld, de spoeling is hier dun.

Dus ik dacht, ik ga kijken wat er in nederland de plaats waar ik woon te vinden is, maar dat lukt natuurlijk niet. Toch? Want hij zoekt op locatie, en locatie is nu andere kant vd wereld, ondanks dat FB mijn stad thuis aangeeft...
Ik ben niet tegen!
Vraagje: klopt het dat mensen niet kunnen zien dat jij ze leuk vindt? Alleen als zij jou ook leuk vinden, toch? Ik ontdek opeens een mogelijk voordeeltje van Tinder. Kom een collega tegen waar ik best een keer een drankje mee zou willen drinken, maar waar ik dat niet face to face tegen durf te zeggen. Als ik nu op Tinder op dat groene hartje druk, dan ziet hij dat alleen maar als hij mij ook op groen zet, toch?
Ja klopt helemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven