Dikke rietjes
maandag 21 november 2011 om 13:37
Ik zoek dikke rietjes. Die rietjes die je in de snackbar in je milkshake krijgt. Die geen 'knakje' hebben.
Ik ben bij HEMA, Xenos, IKEA, Action en Blokker geweest, niks (ja wel rietjes, maar alleen de 'normale').
Wie weet waar ze de rietjes verkopen? Graag in een ouderwetsche winkel van bakstenen waar iemand achter de kassa staat (niet online dus )
Ik ben bij HEMA, Xenos, IKEA, Action en Blokker geweest, niks (ja wel rietjes, maar alleen de 'normale').
Wie weet waar ze de rietjes verkopen? Graag in een ouderwetsche winkel van bakstenen waar iemand achter de kassa staat (niet online dus )
maandag 21 november 2011 om 14:01
quote:SeptemberGirl schreef op 21 november 2011 @ 13:57:
[...]
Die zijn echt perfect. (zit normaal in je cocktail toch?)
Thanks!
deze zijn 7mm, dat is een halve centimeter.. mijn familielid eet met deze breedte soep en vla/yoghurt etc dus dit moet voldoende zijn voor je smooties.
en goedkoop ook nog, al heb ik niet gekeken naar de verzendkosten
[...]
Die zijn echt perfect. (zit normaal in je cocktail toch?)
Thanks!
deze zijn 7mm, dat is een halve centimeter.. mijn familielid eet met deze breedte soep en vla/yoghurt etc dus dit moet voldoende zijn voor je smooties.
en goedkoop ook nog, al heb ik niet gekeken naar de verzendkosten
En doooooor!
maandag 21 november 2011 om 14:04
maandag 21 november 2011 om 16:24
quote:mimootje schreef op 21 november 2011 @ 14:22:
Gewoon bij de MC vragen of je rietjes mag hebben
Die krijg je toch gratis bij een milkshake? Gewoon vaak naar de Mac gaan .
Ik denk dat ze wel bij de Macro of Sligro te krijgen zijn, alleen dat rottige pasje wat je nodig hebt om binnen te komen.
Gewoon bij de MC vragen of je rietjes mag hebben
Ik denk dat ze wel bij de Macro of Sligro te krijgen zijn, alleen dat rottige pasje wat je nodig hebt om binnen te komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 21 november 2011 om 16:29
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 november 2011 @ 16:24:
[...]
Ik denk dat ze wel bij de Macro of Sligro te krijgen zijn, alleen dat rottige pasje wat je nodig hebt om binnen te komen.Ik kan bij allebei binnen!!
Ik doe niet aan McDonalds
[...]
Ik denk dat ze wel bij de Macro of Sligro te krijgen zijn, alleen dat rottige pasje wat je nodig hebt om binnen te komen.Ik kan bij allebei binnen!!
maandag 21 november 2011 om 16:31
quote:SeptemberGirl schreef op 21 november 2011 @ 16:29:
[...]
Ik kan bij allebei binnen!!
Vroeger had ik ook van beide een pasje maar helaas niet meer. Wel jammer. Dus ik moet het maar doen met de Mac
[...]
Ik kan bij allebei binnen!!
Vroeger had ik ook van beide een pasje maar helaas niet meer. Wel jammer. Dus ik moet het maar doen met de Mac
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven