Dikke rietjes

21-11-2011 13:37 40 berichten
Ik zoek dikke rietjes. Die rietjes die je in de snackbar in je milkshake krijgt. Die geen 'knakje' hebben.

Ik ben bij HEMA, Xenos, IKEA, Action en Blokker geweest, niks (ja wel rietjes, maar alleen de 'normale').

Wie weet waar ze de rietjes verkopen? Graag in een ouderwetsche winkel van bakstenen waar iemand achter de kassa staat (niet online dus )
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 21 november 2011 @ 13:57:

[...]

Die zijn echt perfect. (zit normaal in je cocktail toch?)

Thanks!

deze zijn 7mm, dat is een halve centimeter.. mijn familielid eet met deze breedte soep en vla/yoghurt etc dus dit moet voldoende zijn voor je smooties.

en goedkoop ook nog, al heb ik niet gekeken naar de verzendkosten
En doooooor!
7mm is inderdaad goed!

Ik eet 's ochtends smoothie met sojamelk, granen en frambozen, en het is onhandig als het rietje blokkeert door een slecht gemalen stukje graan (geen probleem van wereldformaat, maar toch). Jammer dat ze niet 'gewoon' in de winkel te krijgen zijn, ook voor jouw familielid.
Gewoon bij de MC vragen of je rietjes mag hebben
Flauwe, nutteloze opmerking, maar ik kan hem niet binnenhouden: waarom kan je je smoothies niet zonder rietje drinken?
quote:mimootje schreef op 21 november 2011 @ 14:22:

Gewoon bij de MC vragen of je rietjes mag hebben

Die krijg je toch gratis bij een milkshake? Gewoon vaak naar de Mac gaan .

Ik denk dat ze wel bij de Macro of Sligro te krijgen zijn, alleen dat rottige pasje wat je nodig hebt om binnen te komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ohh met een rietje vind ik (en my inner child) veel en veel lekkerder
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 november 2011 @ 16:24:

[...]

Die krijg je toch gratis bij een milkshake? Gewoon vaak naar de Mac gaan .

Ik denk dat ze wel bij de Macro of Sligro te krijgen zijn, alleen dat rottige pasje wat je nodig hebt om binnen te komen.Ik kan bij allebei binnen!!

Ik doe niet aan McDonalds
quote:SeptemberGirl schreef op 21 november 2011 @ 16:29:

[...]

Ik kan bij allebei binnen!!

Ik doe niet aan McDonalds

Vroeger had ik ook van beide een pasje maar helaas niet meer. Wel jammer. Dus ik moet het maar doen met de Mac
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bij de Mac liggen ze volgens mij ook gewoon zo voor het pakken, naast de servetten. Dus als jij en je inner child echt omhoog zitten morgenochtend... De dichtstbijzijnde Mac zit vast dichterbij dan de Makro
Helpt niets. Bij de Mac hebben ze nu ook rietjes met een knik. Geen fat strawes meer. Kan er nu dus geen milkshake meer drinken want ik krijg er niet doorheen gezogen.
Normale rietjes hebben een diameter van ongeveer 6 mm. Voor Smoothies vind ik het lekkerder wegdrinken als wat breder is. Bij cocoscocos.nl verkopen ze extra brede rietjes van 12mm breed.

[spam]
spammert!
oeps, oud topic
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik heb hier een hele lading liggen, gekocht bij de big bazar
Oeps... Heel oud inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven