complexiteit van een sexdate

15-01-2014 21:19 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
stel je bent een knappe man in een gezinssituatie en je hebt zin om toch nog eens een leuk nieuw contact te hebben met een vrouw die je tof vindt (en dit per definitie dan wederzijds).

Je gaat niet meer op stap, want met 35 jaar en je gezin, je job,....mmm neen.

Op internet is bedrog dé norm en een hele reeks websites mét abonnenmenten en credits laat je beter links liggen, wegens onbetrouwbaar.

Ik wil vooral tips van de dames hoe ik via internet en PC mijn S-date zou kunnen krijgen.
???... :-)

Gebreide biowol condooms!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Ik begin bijna vóór de SGP te raken die een kruistocht voert tegen Second Love reclames. Door dat soort idioterie gaan mongolen als TO inderdaad denken dat vreemdgaan op internet dé norm is. Walgelijk. Was deze knappe jongen al zo stoer geweest om het er eens met vrouwlief over te hebben? Vast niet hè?
Je kan ook naar een frikandellenbos rijden...
Waar heeft TO het erover dat ie überhaupt (nog) een vrouw hééft? Iedereen gaat er gelijk vanuit dat ie een getrouwd gezinnetje heeft en wil vreemdgaan, maar dat zegt ie nergens...

Hij kan net zo goed een single papa zijn of een open relatie hebben. Net zo goed als de aanname dat iedereen die op de 'stoute' datingsites rondhangt dat doet omdat ze thuis niet genoeg krijgen...
Ok sportyguy, stel ik heb interesse...wat heb jij te bieden..? Je wil enkel sex neem ik aan want je hebt een gezin...en als je niet wil betalen voor een prostituee dus gratis plezier wil...dan denk ik dat je een vrouw zo veel te bieden moet hebben dat zij voor lief neemt dat zij een 'bijvrouw' is...

los van het feit dat het oneerlijk is naar je vrouw natuurlijk...
quote:_nora_ schreef op 15 januari 2014 @ 22:16:

Gebreide biowol condooms!Ze bestaan ook - afhankelijk hoe je ze gaat breien - met extra noppen.
quote:koetje2011 schreef op 15 januari 2014 @ 21:29:

En toen je dat intikte in Google kwam je zo opeens op het Viva forum terecht?!?

.Zo ja, dan vraag ik me af hoe Google zo groot heeft kunnen worden...
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 15 januari 2014 @ 22:25:

[...]

Zo ja, dan vraag ik me af hoe Google zo groot heeft kunnen worden...Dat is dan geen vraag meer Hans.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
quote:Floor1979 schreef op 15 januari 2014 @ 21:21:

*gaat er eens goed voor zitten en pakt de popcorn*Ik niet heb deze film nu al zo vaak gezien gaaaaaaaaap
Volgens mij heeft-ie 't nu razend druk met het beantwoorden van allemaal privé berichtjes hier.
It's never too late start living!
quote:single-lady schreef op 15 januari 2014 @ 21:48:

Google?

volgens mij trouwens een Belg. Nederlanders die nog het woordje tof gebruiken zijn volgens mij boven de 65....

Een belg? Een noor zul je bedoelen.

Iets met trol?
Misschien eens een kijkje nemen in het minnaren topic, genoeg vrouwen die vreemd gaan of open relatie hebben... Wellicht duik je er eentje op die wel een sexdate met jou ziet zitten.
Topictitel is niet echt goed gekozen hè?

Spreek eerst eens met je vrouw af dat jullie het ook buiten de deur mogen zoeken als jullie jeuk hebben.

Kom dan nog maar eens terug hier...
Met jouw uitstraling en charisma??

Is een Kissenger denk ik het hoogst haalbare.
quote:sportyguy schreef op 15 januari 2014 @ 21:19:

met een vrouw die je tof vindt (en dit per definitie dan wederzijds)..

Sportyguy, fijn om te weten dat je wat betreft de wederzijdsheid van een sexcontact wel de algemene normen en waarden aanhoudt.

Anders wordt het zo strafbaar hè?
Stel dat je 'n knappe man bent...

Waarom heb je dan zo'n moeite om wat te vinden om buiten de deur te neuken?

Ik ben gemiddeld knap maar ik heb er geen enkele moeite mee.
Waarom wil je alleen zoeken via internet indien dat medium jou niet bevalt?

Lukt het niet in het echte leven?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:sportyguy schreef op 15 januari 2014 @ 21:19:

stel je bent een knappe man in een gezinssituatie en je hebt zin om toch nog eens een leuk nieuw contact te hebben met een vrouw die je tof vindt (en dit per definitie dan wederzijds).

Je gaat niet meer op stap, want met 35 jaar en je gezin, je job,....mmm neen.

Op internet is bedrog dé norm en een hele reeks websites mét abonnenmenten en credits laat je beter links liggen, wegens onbetrouwbaar.

Ik wil vooral tips van de dames hoe ik via internet en PC mijn S-date zou kunnen krijgen.Kijk eens op DEZE site
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
quote:dienstbaar schreef op 16 januari 2014 @ 07:04:

[...]

Kijk eens op DEZE site
probeer vrouwen te hypnotiseren? :-)
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Ik denk niet dat je gaat scoren:

Je bent getrouwd, je gaat niet uit, je wilt er geen geld uitgegeven, je bent bezet en saai.

Helaas voor een knappe kop alleen vallen de vrouwen over het algemeen niet in kattezwijm.

Je zou het op het schoolplein kunnen proberen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Al mijn "sexdates" (als je het zo zou willem omschrijven) zijn toch voortgekomen uit de wat normalere websites zoals lexa en relatieplanet. Het is al vrij snel duidelijk als je alletwee opzoek bent naar één ding.

Misschien is de nieuwe app tinder wel wat voor jou? Dat is één grote vleeskeuring! Of een site zoals deze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven