Passieve vrouw

20-01-2014 08:23 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
30 jaar getrouwd, en mijn vrouw is nog altijd zeer passief in bed. Ze wordt graag gebeft/gevingerd waarbij ze telkens (zeer goed, maar bijna geluidloos) klaarkomt, waarna we dan neuken, maar ik moet altijd het initiatief nemen. Als ik met haar over seks wil praten, klapt ze zowat dicht, ook tijdens het vrijen. Ik zou graag hebben dat ze zichzelf ook vingert, eventueel tijdens het voorspel of het neuken, maar als ik dat suggereer is het voor haar gedaan, en kan ze niet meer genieten... Ze beweert ook zichzelf nooit bevredigd te hebben. Elke suggestie voor seksspelletjes of fantasietjes wordt direct afgewezen (dan ben ik "oversekst" ). Een tip, iemand?
quote:chuck_w schreef op 20 januari 2014 @ 08:23:30 jaar getrouwd, en mijn vrouw is nog altijd zeer passief in bed. Ze wordt graag gebeft/gevingerd waarbij ze telkens (zeer goed, maar bijna geluidloos) klaarkomt,..Ik zou graag hebben dat ze zichzelf ook vingert, eventueel tijdens het voorspel of het neukenOoit overwogen om haar hand eenvoudigweg op haar clitoris te leggen en op dat moment te vragen of zij daar wil strelen?
quote:kipkluifje2 schreef op 20 januari 2014 @ 17:43:

[...]

Ooit overwogen om haar hand eenvoudigweg op haar clitoris te leggen en op dat moment te vragen of zij daar wil strelen?Daar zou toch iedereen per direct van opdrogen!
Ik denk dat je te snel gaat. Ze heeft pas 30 jaar de tijd gekregen om aan jou en je wensen te wennen. Geef het nog wat tijd. Komt wel goed, schatje.
quote:viavia2013 schreef op 20 januari 2014 @ 19:22:Daar zou toch iedereen per direct van opdrogen!Sommigen wellicht, wellicht die vrouw van Chuckie ook wel. Als verbaal ervoor zorgt dat zij dichtklapt, wellicht non verbaal niet?
Doen jullie wel ook andere dingen dan dat wat je in je OpeningsPost opnoemt? Strelen, zoenen, doet zij dingen met haar mond of handen bij jou, plagend vingeren en dan weer iets anders, beweeg je wel plagend of ga je er in en beweegt een aantal keren en dat is het dan? zij bovenop, op haar zij, op haar buik ehm iets anders nog? Ook maar iets wat jullie repertoire wat meer opent en wijst op een iets afwijkend standaardding?
quote:Rosetrea schreef op 20 januari 2014 @ 17:12:

[...]

Ik begrijp je redenatie niet,wat heeft twee keer per week seks te maken met of zij wel of niet masturbeert? Zo vaak is dat toch ook weer niet?

30 jaar twee keer in de week. Terwijl TO zegt dat ze nooit initiatief neemt, alles buiten het bescheiden repertoire vies vind en niet masturbeert.

Ik vind het vreemd dat het lijkt alsof TO's vrouw seks totaal niet boeit, maar dat ze het nog steeds twee keer per week doen. Ik zou namelijk dan verwachten dat de frequentie een heel stuk lager was. Twee keer per week is een vrij normale frequentie, daar heb je gelijk in, maar voor hun relatie vind ik het behoorlijk hoog. Durft zij hem misschien niet af te wijzen als ze geen morele reden kan vinden?
Chuckie, start eens hier

http://www.sahajayoginicinta.nl/keuzewijzer.htm

En kijk van daaruit samen verder, er is veel mogelijk op allerlei niveaus.
Zoals ik het lees kan het goed zijn dat ze daadwerkelijk wel geniet en klaarkomt en het zo wel prima vindt. Het kan hoor dat ze niet klaarkomt maar als ik zo lees hoe ze klaarkomt en daadwerkelijk het toch 2 keer per week zonder problemen lijkt te doen, lijkt het me meer liggen in het feit dat ze andere dingen niet wil proberen vanwege welke reden dan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven