Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ze lopen trouwens 9 dagen achter op de livestreams lees ik net op twitter... Snap niet dat dat niet tot wen dag of 2 terug gebracht kan worden. Zoveel laten ze nou ook niet zien in die tv uitzending..
Wat een gezeik zeg
Ja echt hè.. En een stel jankballen. En die Billy zegt tegen de een dit en tegen de andere iets totaal anders.
Ik zat net voor het eerst 10 minuten te kijken (ik begrijp dat ik 10 dagen achter loop), maar ik snap het concept geloof ik niet. Ik dacht dat ze daar niks hadden. Maar ik zie bedden, kleren, een bad, een enorme kachel, heel veel haardhout, zelf een tractor... En ze zit gewoon te lunchen alsof ze op kantoor zijn, met brood, boter en beleg. En ze zijn helemaal niet aan het overleven, maar alleen maar met elkaar bezig...
Wat een gezeik. Ik zou ook jeuk krijgen van de herdenkboom, bidden en hand in hand liedjes zingen. Sodemieter op met je drama....
quote:dolfje schreef op 20 januari 2014 @ 19:37:

Het gaat over Harold Nien,die heeft al 3 x zijn24 uur bedenktijd aangevraagd.

Ik blijf het stom vinden dat de tv uitzending een dikke week achterloopt op de werkelijkheid,Lindy is nog te zien en de nieuwe dus nog niet die er al sinds vrijdag in zit.

Dat vind ik dus ook echt slecht en saai, dit is misschien wel een reden voor mij om het in de toekomst niet meer te kijken

Je word door het nieuws/internet al precies op de hoogte gesteld van de diepte en hoogtepunten terwijl je ze op tv nog niet hebt gezien, dat is zó jammer

Dat het een /2 dagen achterloopt oke, maar een week... vind ik echt slecht
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
En dat liedje van "samen zijn is samen lachen, samen, bla, bla, bla, bla". Ben ik de enige die Andrea's verdriet nogal exhibitionistisch en zelfs nep vond...? En dan bedoel ik nep in de zin van dat ze op het laatst iets roept over "Utopia!" (weet niet meer precies wat), maar het ging eigenlijk om de dood van haar stiefdochter. Ik kreeg er een beetje een vieze smaak van in mn mond.
Only dead fish go with the flow
Het was zo nep als maar zijn kon inderdaad. Gewoon een manier om de aandacht op zich te vestigen.
Getver wat heb ik me vandaag geïrriteerd, en de enige waar ik mij niet aan irriteerde was Peter.

Topvent is dat, zegt wat hem dwarszit.

Die Billy irriteer ik mij aan, net zo negatief en iedereen gelijk geven, ene moment is het dit, het andere moment is het weer dat, en constant iedereen knuffelen, kussen en bijstaan.

Getver word er gewoon kriegel van.

Nee geef mij Peter maar, lekker nuchter en zeggen wat je denkt, zo hoort het.
quote:dolfje schreef op 20 januari 2014 @ 21:08:

Het was zo nep als maar zijn kon inderdaad. Gewoon een manier om de aandacht op zich te vestigen.Goedkoop dan toch?
Ja heel goedkoop,snap ook nog steeds niet dat zij erin is gegaan wetende dat die stiefdochter ging sterven.
kwestie van prioriteiten compleet verkeerd hebben denk ik.. Als je erover nadenkt is dat toch eigenlijk heel bizar!
Apart programma ja.

Je kan veel zeggen over Peter, maar eerlijk is hij eigenlijk altijd wel, en daar is hij een van de weinige in.

Moet wel eerlijk zeggen dat hij wel een beetje meer respect op kon brengen, hij had zijn mening over het 'zweef' '' gebeuren beter eventjes op zij kunnen zetten en het een aantal weekjes later op het woord gooien, kwam nu behoorlijk hard aan

Verder snap ik Andrea ook niet, dat zij in utopia zit, terwijl haar man en andere familieleden zwaar in de rouw zitten, maar dit komt door haar mentaliteit denk ik. Zij gelooft in god en gelooft dat ze nu op een goede plek zit, zulke mensen hebben altijd hele aparte gedachtes valt mij wel op
Harold neemt deze ochtend afscheid en vertrekt. Hij trekt het niet meer door zijn suikerziekte en voelt zich overbodig.

Nu vond ik de meerderheid van de mensen daar al niks maar 2 van de weinige leukere en normalere mensen zijn er dan al uit. Zonde.

Trouwens wat belachelijk dat ze zo ver achterlopen. Is toch niks meer aan zo. En ik ergerde me kapot aan Andrea gisteren (en aan Paul en Billy natuurlijk...)
Criminalmind, vind ik dus ook

De mensen die ´echt´ zijn, en proberen oprecht geen spel te spelen in de zin dat ze eerlijk zijn tegen mensen gaan eruit. En die vieze klaplopers zullen er allemaal in blijven let maar op.

Billy met d´r mooie praatjes, overal en bij iedereen in hun straatje mee praten zodra er een groepsgesprek is lieve vrede bewaren, waarheid zeggen hó maar... Zij mag er meteen uit van mij

Paul en Hakim ook.

ook loopt het veeel te ver achter, heeeel jammer

Lindy is al zowat een week thuis weer en morgen ontvangt ze een brief van thuis.
Ik mag Peter wel, dat ie tegen die zweefteverij in opstand komt. Wat 'n hypocriet mens is die vrouw die niet naar d'r man gaat om 'm bij te staan. Vreselijk tenenkrommend zo'n EO liedje zingen.
Ik zag onder dat zwaar gelovige laagje toch een bijzonder onaangename mevrouw zitten, niet des geloofs.

Of juist wel.

Ik vind het gros bijzonder onaangenaam en van het hele concept klopt geen reet. Laat Sjon hier alsjeblieft snel de stekker uittrekken.
Laten we nog een potje janken......pffff zeik programma.
Billy begint ontwenningsverschijnselen te vertonen, wat een gejank. Ze wil niet met "dat soort" mensen geassocieerd worden? Ik denk dat ze zich het meest voor haar eigen gedrag moet schamen.

Andrea liet haar ware aard even zien. Weinig vergevensgezind. Wat zou de here daarvan vinden? Ronduit belachelijk ook om niet van de kans gebruik te maken om je familie te steunen. Ze mocht naar de begrafenis! Egoistische trut, gatver!

En wat liep Paul nou weer te janken? Aansteller.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
quote:Blue_Yoshi schreef op 21 januari 2014 @ 09:19:

Billy begint ontwenningsverschijnselen te vertonen, wat een gejank. Ze wil niet met "dat soort" mensen geassocieerd worden? Ik denk dat ze zich het meest voor haar eigen gedrag moet schamen.

Andrea liet haar ware aard even zien. Weinig vergevensgezind. Wat zou de here daarvan vinden? Ronduit belachelijk ook om niet van de kans gebruik te maken om je familie te steunen. Ze mocht naar de begrafenis! Egoistische trut, gatver!

En wat liep Paul nou weer te janken? Aansteller.

Ik geef je voor een groot deel gelijk.

Maar ik heb begrepen dat ze dit hadden afgesproken en dat de familie van de stiefdochter dit ook niet zag zitten omdat er dan pers zou zijn.

Dan begrijp ik het. Maar persoonlijk zou ik die beslissing nooit genomen hebben en gewoon gegaan zijn.
Andrea is trouwens volgens mij gewoon niet goed in haar bovenkamer. Dit heeft toch niets met geloof te maken? Die hele poppenkast met hardop bidden en vragen voor genezing... Ik denk dat je daar een mooi DSM-etiketje op kunt plakken (of meerdere).
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Daar heb je een punt, tomatensaus. Daar heb ik niet bij stilgestaan, niet gaan ivm de pers zou een overweging kunnen zijn geweest.
Elninjoo

Het liedje is niet van de eo

Liedje is van een kinderfilm pompy de robodoll

Zong Willeke albertie

Op zich een leuk liedje voor de doelgroep (kinderen).

Mijn mening utopia.

Dat schiet het doel volledig voorbij .

Mensen die alleen maar ruzie maken .

Triest gedoe .
quote:wished- schreef op 20 januari 2014 @ 20:35:

[...]

Dat vind ik dus ook echt slecht en saai, dit is misschien wel een reden voor mij om het in de toekomst niet meer te kijken

Je word door het nieuws/internet al precies op de hoogte gesteld van de diepte en hoogtepunten terwijl je ze op tv nog niet hebt gezien, dat is zó jammer

Dat het een /2 dagen achterloopt oke, maar een week... vind ik echt slecht

Ik vind het beroerd dat sommige dingen gewoonweg niet uitgezonden worden.

Laatst zou Peter een keer stomdronken zijn geweest 's avonds (of in ieder geval een avond met alcohol waarop nogal wat gebeurd was). Ik me verheugen (ja, ik pas perfect in John's doelgroep), komt he geheel en al niet aan bod in de uitzendingen!

conversation = awareness
Volgens mij moet dat nog komen,dat gezweef van gisteren was de vrijdag 2 weken geleden en dat zuipfestijn was dus die zaterdag. Toen schijnt er ook iemand gezegd te hebben naar huis te willen maar ik weet even niet meer wie.

Niet afgelopen zaterdag dus maar die ervoor. Ze lopen 9 dagen achter op de streams.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven