Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
dinsdag 21 januari 2014 om 13:14
Tja wat kan je meer verwachten van iemand die zich 'levenskunstenares' noemt en in een bunker woont.pfff die Billy bedoel ik.Schijnheilig wijf. Goeie actie van Peter! Die godsdienstwaanzinnige moet gewoon haar bek houden of gewoon naar huis om haar man te ondersteunen aangezien die tenslotte zijn dochter is verloren.Waarom moeten een stel wildvreemden met haar mee gaan zitten zingen en jammeren.grr
dinsdag 21 januari 2014 om 14:56
Op Twitter staat een leuke post die iemand weer van FB heeft gekopieerd van de echte dochter van Andrea
http://www.nieuws.nl/ente ... de-van-dochter-op-de-hals
Ik kijk niet maar lees wel overal vanalles.
Het gedoe óm het programma is leuker dan het programma zelf.
Ik begrijp dat ze nu een smartphone met internet hebben?
Echt idioot!
En dan een week achterlopen.
En al 2 bewoners er sl uit, en alleen maar debielen, idioten en eikels erin.
Stom programma!!!
Echt idioot!
Stom programma!!!
dinsdag 21 januari 2014 om 14:58
quote:dolfje schreef op 21 januari 2014 @ 13:05:
Volgens mij moet dat nog komen,dat gezweef van gisteren was de vrijdag 2 weken geleden en dat zuipfestijn was dus die zaterdag. Toen schijnt er ook iemand gezegd te hebben naar huis te willen maar ik weet even niet meer wie.
Niet afgelopen zaterdag dus maar die ervoor. Ze lopen 9 dagen achter op de streams.9 dagen? Owh...
Volgens mij moet dat nog komen,dat gezweef van gisteren was de vrijdag 2 weken geleden en dat zuipfestijn was dus die zaterdag. Toen schijnt er ook iemand gezegd te hebben naar huis te willen maar ik weet even niet meer wie.
Niet afgelopen zaterdag dus maar die ervoor. Ze lopen 9 dagen achter op de streams.9 dagen? Owh...
conversation = awareness
dinsdag 21 januari 2014 om 14:59
quote:eefjewentelteefje schreef op 21 januari 2014 @ 14:56:
Op Twitter staat een leuke post die iemand weer van FB heeft gekopieerd van de echte dochter van Andrea
Echt idioot!
Stom programma!!!
Oei... 't begint...
Ben stiekum ook wel benieuwd naar de background van Paul: swinger, driehoeksrelatie? Boeiend!
Echt idioot!
Stom programma!!!
Oei... 't begint...
Ben stiekum ook wel benieuwd naar de background van Paul: swinger, driehoeksrelatie? Boeiend!
conversation = awareness
dinsdag 21 januari 2014 om 15:14
quote:eefjewentelteefje schreef op dinsdag 21 januari 2014 14:56 Op Twitter staat een leuke post die iemand weer van FB heeft gekopieerd van de echte dochter van Andrea
<a href="http://www.nieuws.nl/entertainment/2014 ... op-de-hals" class="link">http://www.nieuws.nl/ente ... de-van-dochter-op-de-hals</a>
Echt idioot!
Stom programma!!! Zo hee wat een pleuris wijf zeg, vond haar al zo nep als wat, maar nu helemaal.
<a href="http://www.nieuws.nl/entertainment/2014 ... op-de-hals" class="link">http://www.nieuws.nl/ente ... de-van-dochter-op-de-hals</a>
Echt idioot!
Stom programma!!! Zo hee wat een pleuris wijf zeg, vond haar al zo nep als wat, maar nu helemaal.

dinsdag 21 januari 2014 om 15:57
quote:Miss_Communicatie schreef op 21 januari 2014 @ 14:59:
[...]
Ben stiekum ook wel benieuwd naar de background van Paul: swinger, driehoeksrelatie? Boeiend!Dat heeft hij al toegegeven las ik van de week op fok geloof ik maar is dus in de uitzending (nog) niet geweest want dat was volgens mij ook die avond dat er zoveel zo dronken waren.
[...]
Ben stiekum ook wel benieuwd naar de background van Paul: swinger, driehoeksrelatie? Boeiend!Dat heeft hij al toegegeven las ik van de week op fok geloof ik maar is dus in de uitzending (nog) niet geweest want dat was volgens mij ook die avond dat er zoveel zo dronken waren.
dinsdag 21 januari 2014 om 15:58
quote:elninjoo schreef op 21 januari 2014 @ 15:54:
Ben benieuwd of ze dat in Utopia dan ook gaan bespreken, want als ze daar nu op internet kunnen, dan zien ze dat soort berichten natuurlijk ook! Het gaat nog smeuig worden! Denk dat ze niet op alle sites kunnen,mij lijkt dat die gsm afgeschermd is..
Ben benieuwd of ze dat in Utopia dan ook gaan bespreken, want als ze daar nu op internet kunnen, dan zien ze dat soort berichten natuurlijk ook! Het gaat nog smeuig worden! Denk dat ze niet op alle sites kunnen,mij lijkt dat die gsm afgeschermd is..

dinsdag 21 januari 2014 om 20:34
dinsdag 21 januari 2014 om 21:25
Inderdaad, wat een ontzettend lage actie van Hakim. Ach, ik had 'm sowieso niet hoog staan. Ze mogen wat mij betreft een stuk tape op zijn mond plakken. Hij is zo mogelijk nog erger dan Paul.
Dat Paul een swinger is, betekent nog niet dat het netjes is om na een paar dagen voor een miljoenenpubliek de eerste de beste sloerie te zoenen. Het idee van swingen is toch dat je het samen doet? En zijn kinderen zullen het vast ook erg prettig vinden om hun pa zo te zien (nog los van al het commentaar dat ze waarschijnlijk vanuit hun omgeving krijgen).
Dat Paul een swinger is, betekent nog niet dat het netjes is om na een paar dagen voor een miljoenenpubliek de eerste de beste sloerie te zoenen. Het idee van swingen is toch dat je het samen doet? En zijn kinderen zullen het vast ook erg prettig vinden om hun pa zo te zien (nog los van al het commentaar dat ze waarschijnlijk vanuit hun omgeving krijgen).
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
dinsdag 21 januari 2014 om 22:33
Vreselijk die opmerking van Hakim naar Peter toe, verbaast me ook echt dat die peter hem niet op zijn bek sloeg, beetje gaan zeggen wat hij allemaal wel niet is kwijtgeraakt en dat hij niets heeft bereikt, dat is echt zoo laag en zo lullig ook
Ik snap ook niet dat op dat moment niet iedereen zijn bek open trekt, die daar bij stond?? Word niks gezegd! Ongelofelijk..
Verder, fijn wijf die Andrea zeg.
Nu snap ik ook precies waarom ze Utopia niet uit gaat voor de begravenis of het steunen van haar man, ze doet allemaal alsof het haar zoveel kan schelen maar dat valt vies tegen
Ik snap ook niet dat op dat moment niet iedereen zijn bek open trekt, die daar bij stond?? Word niks gezegd! Ongelofelijk..
Verder, fijn wijf die Andrea zeg.
Nu snap ik ook precies waarom ze Utopia niet uit gaat voor de begravenis of het steunen van haar man, ze doet allemaal alsof het haar zoveel kan schelen maar dat valt vies tegen
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dinsdag 21 januari 2014 om 23:32
John hoopt natuurlijk door zo achter te lopen dat we allemaal gaan betalen voor de streams.
Helaas, ik lees wel op Fok mee.
Ik las ergens een verklaring dat de reden achter het 'een paar dagen' *ahum* achterlopen was om de verhaallijnen zo goed mogelijk neer te zetten.
Wat een Bee Es!
Dat gebeurde bij al andere shows toch ook niet?
En welke verhaal lijn?
Die van dat de boel leegloopt?
Die van een stelletje saaie gekken bijelkaar die die geregisseerd worden door de FEBO?
Die van die maatschappij die ze helemaal van niks moeten opbouwen met 10.000 euro en met een teloonlijntje naar de Hornbach?
Bah, als ex-kijker voel ik me genaaid maar als ik erin zou zitten (wat ik nooit zou doen) zou ik me nog 3 keer erger genaaid voelen!
Ik snap werkelijk waar niet hoe het kan dat er zoveel mensen kijken..
Helaas, ik lees wel op Fok mee.
Ik las ergens een verklaring dat de reden achter het 'een paar dagen' *ahum* achterlopen was om de verhaallijnen zo goed mogelijk neer te zetten.
Wat een Bee Es!
Dat gebeurde bij al andere shows toch ook niet?
En welke verhaal lijn?
Die van dat de boel leegloopt?
Die van een stelletje saaie gekken bijelkaar die die geregisseerd worden door de FEBO?
Die van die maatschappij die ze helemaal van niks moeten opbouwen met 10.000 euro en met een teloonlijntje naar de Hornbach?
Bah, als ex-kijker voel ik me genaaid maar als ik erin zou zitten (wat ik nooit zou doen) zou ik me nog 3 keer erger genaaid voelen!
Ik snap werkelijk waar niet hoe het kan dat er zoveel mensen kijken..