Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

09-01-2014 18:47 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met grote regelmaat kruip ik voor de buis voor hét smulprogramma van de week; Grenzeloos verliefd. Waarin -even generaliserend- naïeve jonge vrouwen van een koude kermis thuis komen als een uit koeienstront opgetrokken hut toch weinig weg heeft van het sprookje aan het strand waar ze voor vertrokken.

Aan de voorstukjes te zien is de aflevering van vanavond er weer een met veel potentie dus ik dacht; laat ik eens een nieuw topic openen.

Wie kijkt er mee?
Ik misschien, maar is het geen herhaling?
Zijn herhalingen geloof ik. Vorige keer was Sanne met d'r Afrikaanse vreemdganger George.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Volgens mij heb ik deze al gezien

Das mooi, dan kan ik eens uitvogelen wie de Mol is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zijn herhalingen, jammer!!
Wat jammer, sorry! Ik ken deze nog helemaal niet!
bijzonder dit

wel een leuks tel, maar ik zou het niet uithouden zo.
Leuk stel, maar de gelatenheid en dat inactieve van beiden maakt me kriegel.
Wie kijkt nu ook naar grenzeloos verliefd? Ik zit met verbazing te kijken; een 17-jarig meisje gaat in NL samenwonen met een 24-jarige jongen die uit Australië komt. Het meisje wil in NL haar VWO afmaken en vriend heeft een baan in NL.

Het meisje gedraagt zich vrij kinderachtig en haar vriend gedraagt zich als haar vader. Ze ziet haar knuffels als haar kindjes
Ze zit met haar knuffeltje op de bank te sippen
Ik zit met stijgende ergernis te kijken...

Wat een verwend meisje.
Ik zit met verbazing te kijken
Raar kind....
En dan zegt ze ook nog dat veel volwassener is dan haar leeftijdsgenoten! Vooral dat stuk met die knuffels is toch beschamend
Ze beseft niet wat ze heeft, haar vriend betaalt zoveel voor haar en moet haar leren om zelfstandig te worden. Ik vind het een vreemde relatie
Jaa die knuffels! Je gaat bijna studeren en dan slaap je nog met knuffels
Hoeveel zei ze nou dat haar salaris was van de ah? Ik verstond het even niet.
Ze is echt heeel kinderachtig en niks gewend.
quote:vida85 schreef op 23 januari 2014 @ 21:32:

Hoeveel zei ze nou dat haar salaris was van de ah? Ik verstond het even niet.11,35 euro
quote:Miss_Marvellous schreef op 23 januari 2014 @ 21:31:

Ze beseft niet wat ze heeft, haar vriend betaalt zoveel voor haar en moet haar leren om zelfstandig te worden. Ik vind het een vreemde relatieJa... ik vond het ook een vreemde relatie. Hij is meer een vaderfiguur dan een partner.
Hahaha ik dacht al dat ik dat verstond maar toen dacht ik: neuh dat kan niet, nou wat een goudmijn!
Ik kijk nu: buitenlandse bruiloft, deze aflevering heb ik nog niet gezien. Komt opeens die moeder in beeld van die vent wat een portret!
:Imao:
quote:vida85 schreef op 23 januari 2014 @ 21:39:

Ik kijk nu: buitenlandse bruiloft, deze aflevering heb ik nog niet gezien. Komt opeens die moeder in beeld van die vent wat een portret! Apart kapsel he
Heel vreemd meisje en een heel rare relatie... Die knuffels! OMG

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven