Grenzeloos verliefd
donderdag 9 januari 2014 om 18:47
Met grote regelmaat kruip ik voor de buis voor hét smulprogramma van de week; Grenzeloos verliefd. Waarin -even generaliserend- naïeve jonge vrouwen van een koude kermis thuis komen als een uit koeienstront opgetrokken hut toch weinig weg heeft van het sprookje aan het strand waar ze voor vertrokken.
Aan de voorstukjes te zien is de aflevering van vanavond er weer een met veel potentie dus ik dacht; laat ik eens een nieuw topic openen.
Wie kijkt er mee?
Aan de voorstukjes te zien is de aflevering van vanavond er weer een met veel potentie dus ik dacht; laat ik eens een nieuw topic openen.
Wie kijkt er mee?
donderdag 23 januari 2014 om 21:20
Wie kijkt nu ook naar grenzeloos verliefd? Ik zit met verbazing te kijken; een 17-jarig meisje gaat in NL samenwonen met een 24-jarige jongen die uit Australië komt. Het meisje wil in NL haar VWO afmaken en vriend heeft een baan in NL.
Het meisje gedraagt zich vrij kinderachtig en haar vriend gedraagt zich als haar vader. Ze ziet haar knuffels als haar kindjes
Het meisje gedraagt zich vrij kinderachtig en haar vriend gedraagt zich als haar vader. Ze ziet haar knuffels als haar kindjes
donderdag 23 januari 2014 om 21:34