Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Rasa wat leuk!!
@Acceptieme: nogmaals het maakt niet uit wat zijn verwachtingen zijn als je maar weet wat je zelf wil. 8 weken chatten is trouwens wel erg lang! Geen wonder dat de verwachtingen (wat die ook moge zijn) hooggespannen zijn.

Leuk dat je mee komt schrijven, welkom!

@ Rasa: dus Mooie Man is ook een Leuke Man! Ik verwacht méér egoposts binnenkort!
je weet ook dat niemand tinder serieus neemt he?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:ladygaga_xx schreef op 24 januari 2014 @ 02:19:

je weet ook dat niemand tinder serieus neemt he?tegen wie heb je het?
Tegen het nachtspook dat hier ergens rondwaart.

ssst...niet verklappen.
@ Rasa YAAAAAAH wat leuk! Weet je ook waarom ie tinder eraf heeft gegooid terwijl jullie nog aan t praten waren? Dat zou ik me dan afvragen als ik leuk met iemand aan t praten was. Maar dat zijn details als de date leuk was en er volgen er meer, who cares!

@ ladygagawannabe Ik neem niemand serieus met een lady Gaga nick
Wat een goed nieuws! Maar ik ben inderdaad ook wel heel benieuwd naar wat er nou in dat berichtje stond dat je niet meer kon lezen Rasa....

Bijna weekend mensen!!
Lorem Ipsum
quote:ladygaga_xx schreef op 24 januari 2014 @ 02:19:

je weet ook dat niemand tinder serieus neemt he?Thx! Goed dat je het zegt. Ik ga gelijk Tinder verwijderen...
Mooie Man heeft Tinder verwijderd omdat ie het teveel een vleesmarkt vond. Hij had de app net zo lang als ik ongeveer (5 dagen). Net lang genoeg dus om elkaar er vanaf te plukken.

In zijn laatste bericht had ie zijn mailadres achtergelaten en gevraagd of ik zin had om iets te gaan drinken. Toen mijn reactie uitbleef, is hij mij ook gaan zoeken via andere wegen. Het is onduidelijk wie van ons de ander nou als eerste is gaan volgen op twitter.

Tot nu toe is het een heel fijn verhaal dus! Maar goed, even afwachten maar. We hebben een leuke avond gehad samen, c'est ça. Hij gaf van tevoren al aan dat ie na gisteravond de komende twee weken ofzo niet meer kon afspreken, onder meer vanwege een vakantie. En op mijn berichtje na afloop heeft hij nog niet gereageerd...
Op elke datingsite kijk je toch eerst naar de foto's?

Tinder is wel een hype en het zal heus wel overgaan.
Maar bij Tinder is het in de meeste gevallen alleen maar foto's. Bij de meesten staat er in ieder geval niet of nauwelijks tekst bij. Het lijkt nogal een vluchtig medium voor vluchtige contacten. Uitzonderingen daargelaten

Mooie Man heeft net gereageerd. Hij wil me nog een keertje zien!
Ow Rasa dat klinkt perfect! Ik denk dat je zijn bericht niet kon zien omdat hij in de tussentijd zijn account al had verwijderd en daarmee het berichtje ook al van de server is gehaald ook al stond er bij jou nog wel een melding. Wat supertof om te horen dat hij ook wel degelijk moeite deed om zijn gegevens achter te laten.
quote:Rasa schreef op 24 januari 2014 @ 11:06:

Maar bij Tinder is het in de meeste gevallen alleen maar foto's. Bij de meesten staat er in ieder geval niet of nauwelijks tekst bij. Het lijkt nogal een vluchtig medium voor vluchtige contacten.

Heb geen ervaring met Tinder. Maar het moet ergens beginnen toch? Waarom zou een date via Tinder niet kunnen uitlopen op een relatie of vriendschap?
Ik heb een relatie aan Tinder overgehouden. Gisteren heb ik zijn familie ontmoet. Echt grappig. En iedereen maar vragen waar we elkaar van kennen.
Maar t is wel toeval hoor, we matchen echt zo goed. Alleen daar hebben we elkaar niet op geselecteerd. Want ik had alleen wat foto's en hij ook. Dus dat we zoveel gemeenschappelijke interesses hebben en op dezelfde golflengte zitten, kwamen we pas na een date achter.

Het had net zo goed alleen een seksdate kunnen zijn. Maar na een paar uur waren we allebei opeens verliefd!

Ik had dit nooit verwacht en dat was ook niet mijn insteek. En van hem ook niet.
@ zomerfreak klinkt precies hetzelfde als hoe ik het heb meegemaakt. Juist geen verwachtingen enzo maar boem vlinders. Heb jij eerlijk aan je familie verteld hoe het zit? Ik dus niet tegen mijn ouders. Mijn vader en moeder zijn nog van het type digibeet/alles eng vinden en mijden wat met internet en social media te maken heeft. Als die weten dat ik zomaar durf af te spreken met gespuis van het net dan slapen ze niet meer.
Rasa wat leuk, binnenkort misschien nog een succesverhaal.

Mooi om te lezen..
Zou wel heel gaaf zijn als ik hier uiteindelijk ook een succesverhaal kan plaatsen! Wel vaker hier meegeschreven op internetdate topics, maar dat waren nooit succesverhalen...

Ik zou overigens wel gewoon vertellen dat ik hem op Tinder ben tegengekomen. Anders verdwijnt dat taboe op online daten nooit. En mijn ouders zijn wel wat gewend, ik whatsapp ook gewoon met mijn moeder van 70
Na de app problemen eerder deze week (het zoeken werkte niet etc.) de app verwijderd en weer geinstalleerd. 3 matches waarvan 2 niet meer online zijn geweest en met de 3e vanavond wat zitten chatten.

Hij vroeg of ik al leuke chatgesprekken had . Nou nee, dus (heb ik niet zo gezegd). Weet zelf ook wel waardoor het komt: a) leeftijd beperkt ingesteld, b) ik val niet op types geen kaaklijn (chubby dus), tattoo's, piercings etc. En daar staan er een hoop van op Tinder. Tsja, dan is het ook niet verwonderlijk dat ik weinig matches heb. Maakt ook verder niet uit, ik hoorde er inmiddels genoeg over om het eens uit te proberen en heb er verder geen doel mee.

Leuk Rasa, dat jullie achter de schermen verder gaan ipv via Tinder.
wij slapen nooit.
Ik had me laatst toch een creepy date... ik had al rare vibes bij hem toen we chatten, maar op de foto's was het een knappe vent met een leuk, interessant leven, dus waarom ik me vreemd bij hem voelde wist ik niet. Toen ik hem in het echt zag schrok ik me kapot, als je me had gezegd dat hij terminaal ziek was had ik je zo geloof. Broodmager, doorlopen ogen en de hele tijd liep hij nerveus te lachen. Later kwam er uit dat hij wel eens in zijn "dark place"zat. Dan luisterde hij Bob Dylan, want dat was zijn held en die wou hij zijn. Leuk. Ik ben na een uur gevlucht en heb hem meteen geblockt.
Ik heb trouwens pas twee keer met mensen afgesproken. De eerste was wel aardig, maar geen echte klik. De tweede was dus een engerd. Ergens durf ik nu niet echt meer. Ik heb iets van 100 matches na een maand tinderen, maar de meesten vind ik al vrij snel saai, of ze reageren amper. Tsja...
Oeh broesss, dat klinkt niet als een fijne date... Goed dat je hem na een uur gepeerd bent! Ik was daar altijd te beleefd (lees: te weinig assertief) voor.

Wat ik zelf niet helemaal snap: iedereen is het er wel over eens dat Tinder met name een vleesmarkt is, toch? Waarom zie je dan zo ontzettend veel mannen die het duidelijk niet van hun looks moeten hebben? Of die niet eens hun best doen om een fatsoenlijke foto te plaatsen? En dan hebben ze 9 van de 10 keer ook geen tekst of iets ongelooflijk nietszeggends. Wat denken dat soort mannen met Tinder te bereiken? Of zitten die gewoon alleen maar vrouwenplaatjes te kijken?
quote:Rasa schreef op 26 januari 2014 @ 09:53:

Wat ik zelf niet helemaal snap: iedereen is het er wel over eens dat Tinder met name een vleesmarkt is, toch? Waarom zie je dan zo ontzettend veel mannen die het duidelijk niet van hun looks moeten hebben? Of die niet eens hun best doen om een fatsoenlijke foto te plaatsen? En dan hebben ze 9 van de 10 keer ook geen tekst of iets ongelooflijk nietszeggends. Wat denken dat soort mannen met Tinder te bereiken? Of zitten die gewoon alleen maar vrouwenplaatjes te kijken?Iets met op elk potje past een deksel? Niet iedereen gaat voor looks en wellicht vallen zulke mannen al helemaal niet op iemand zoals jij.
Elk potje idd. Bedoel als ik hoor dat de mijne in totaal maar 2 matches. Terwijl ik zowel z'n foto als profiel gelijk leuk vond. Ook al is ie ietsje chubby en heeft ie tattoos. Ik snap er niks van maar er zijn zat vrouwen geweest die waarschijnlijk ook dachten Wat moet die hier.
Ik hoorde van mannelijke vrienden dat er heel veel vrouwen op tinder zitten die je naar een betaalde ' sex' site doorsturen als je met ze chat. :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven