VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hahaha, daar moet je van genieten Wind! Ik weet dat ik het heerlijk vond, alleen met Klein Pebbeltje. Kreeg kind ook eens de aandacht die hij verdiende!

Ik weer ook nog de eerste ochtenden dat Klein Pebbeltje naar de psz ging, had ik opeens 2 ochtenden helemaal geen kinderen! De eerste weken ging ik elke week 2 ochtenden de stad in!

Maar je went er aan en dan wordt het weer gewoon. Kan nu al best weemoedig terugkijken op de tijd dat de Pebbeltjes nog écht klein waren.

Ik ben tegenwoordig op dinsdag thuis om in huis alles op orde te krijgen. Dat geeft meer rust in de rest van de week. Dus ik moet nu poetsen, boodschappen doen en bedden verschonen. En verjaardagskadootjes kopen, GP heeft 3 partijtjes deze week!

Ga zo naar die kamer waar we de dingen bespreken die we hier niet bespreken (KWWDBDWHNB), maar ik heb zaterdag middag maar 1 Pebbeltje (want GP partijtje tot 19u) en die kan ik ook wel even bij Pebblo dumpen zodat ik mogelijk iets eerder weg kan. Misschien kan ik dan met Mille meerijden??
haaaai, geen nieuws hoor. Moest naar schoolarts met dochter. Mijn moeder kwam hier om eerst koffie te drinken en daarna Kiloknaller bezig te houden, want om nou Kiloknaller ook nog mee te moeten nemen vond ik wat al te heftig.

Nu even rust, Kiloknaller is met mijn moeder lunchen in het dorp en ik ga lekker even tukken, want merk echt wel dat ik wat slap begin te worden.
Nee, Lien niet tukken, maar bevallen.

Dat is een veel beter idee

Heb inderdaad genoten vanmorgen van Bries.

Samen met buurvrouw en haar jongste zoontje naar een plas hier in de stad geweest met gras, zand en water. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en wij ook. De ochtend was zo om!

En KW heeft het zo naar zijn zin op school dat we samen met juf hebben afgesproken dat hij volgende week nog een extra keer mag komen wennen en de week erna op de pzs afscheid neemt om vervolgens na zijn verjaardag gewoon mee te gaan draaien. In eerste instantie kijken hoelang en hoevaak. Wat gaat het ineens snel! Over nog geen twee weken is hij een kleuter!

En nu lekker de tuin in.

Lien, bevalse.

Oké, compromis... eerst tukken en dan uitgerust bevallen,oké?
Lien, het is wel handig dat je nog niet bevallen bent, want nu kun je zaterdag naar Nathje. (Maar uiteraard hoop ik dat je vandaag of morgen een vers babietje in je armen hebt!)

Sollicitatiegesprek was eh... apart. Ik had het idee dat er een wat overijverige P&O'er zat die vooral veel persoonlijke dingen wilde weten. Het hoe en waarom van keuzes. Persoonlijke groeidingen enzo. En dat vind ik altijd lastige vragen. De communicatiemevrouw kreeg er amper een vraag tussen. Ik hoor halverwege (geloof ik) volgende week meer.

Gek hè Wind? Ik vond het ook zo vreemd toen Mootje naar school ging. Inmiddels zit hij alweer bijna 4 jaar op school! En over een jaartje gaat Vietje ook. Bizar.

Oh, en ik had het eeuwen terug in de dinges al gemeld, maar ik ben er zaterdag (helaas!) niet. Ik had al kaartjes voor Kane en ga met een stel Cheersdames. Ook leuk.
Ik ga het vandaag gewoon niet over baby Lien hebben, dat helpt vast! Hoop wel dat je nog even lekker hebt kunnen rusten vandaag.

Meave, dat klinkt alsof ze je het vuur na aan de schenen hebben gelegd tijdens solliciatiegesprek. Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Heb je eigenlijk op die plek zonder naam geschreven wat voor vacature het is?

Wind, wat leuk voor KW dat het zo goed gaat, en ook heel leuk voor jou. En ook leuk voor mij om te lezen, dat geeft de burger moed. Ineens vind ik het maar heel heel spannend dat Schorrie straks naar school gaat.

Pebbles, ik was gisteren vrij terwijl Schorrie naar het kinderdagverblijf was en ik ben ook gaan shoppen (bij de Prenatal nog wel). Heb al bedacht dat ik voor de eerste weken van mijn verlof wel spaargeld mag gaan overmaken naar mijn gewone rekening, want dan ga ik vast elke dag winkelen .

Als je niet met Mille mee kunt rijden, kun je wel met mij meerijden trouwens zaterdag. Ik kom langs jouw woonplaats.
Volgens mij heb ik een berichtje geplaatst daaro met een pdf-je eronder Morrie. het vuur aan de schenen viel wel mee hoor, maar ik praat liever over mijn werk, dan over mijzelf.
O dan ga ik zo even kijken (nadat ik de badkamer gedweild heb, Schorrie ging in bad proberen te zwemmen en volgens mij ligt nu al het water op de vloer ipv in het bad, ik heb de verwarming (ivm vloerverwarming in de badkamer) aangezet zodat het kan opdrogen ).
Pebbles, mijn neef wil met vrouw en kind kamperen in Frankrijk op het soort campings waar jullie naartoe gaan (eenvoudig, rustig, natuur, wel zwemwater, dat soort...). Heb jij misschien nog wat links voor mij zodat ik hem kan mailen?
Leuk, al die wennende kindjes!

Zen kan ook bijna niet wachten. Maar hij moet toch echt nog even geduld hebben.

Lien, jammer dat er nog steeds geen baby is. Ik duim voor je dat baby zich snel aandient!

En ben nu gaar, want hele dag cursus gehad.

Ik vind het jammer, dat ik er zaterdag niet bij kan zijn. Zou leuk geweest zijn om jullie weer te zien!

Maar ook leuke plannen. Eerst even werken, dan naar Rotterdam om met Dinand te zoenen.

Vervolgens stappen!!!! Dat is een tijd geleden. Gezelschap is volgens mij ook wel oke
quote:meave schreef op 24 juni 2008 @ 19:51:

Pebbles, mijn neef wil met vrouw en kind kamperen in Frankrijk op het soort campings waar jullie naartoe gaan (eenvoudig, rustig, natuur, wel zwemwater, dat soort...). Heb jij misschien nog wat links voor mij zodat ik hem kan mailen?moulin de collonge

Hier waren we 3 jaar geleden. Visvijver op de camping, semi-overdekt zwembad maar een leuker meertje met klein zandstrandje. Daar liggen surfplanken om mee te spelen enzo. Ook speeltuintje en pizzeria. En toch niet zo groot, 50 plaatsen.

camping-international

2 jaar geleden. Niet in Frankrijk, maar Belgische Ardennen tegen Luxemburg aan. Heel erg mooie omgeving. Wij stonden met onze tent in het natuurdal, zonder elektra en ver van het sanitair, maar wel erg mooi. En een klein stroompje waar De Pebbeltjes in konden rotzooien en boshellingen die GP beklom. Kampvuurtje bij de tent was toegestaan in natuurdal dus elke avond branden er allerlei vuurtjes voor de tenten. Ook nog een echte rivier langs de camping waar in gezwommen kan worden.

camping les trexons

Vorig jaar. Prachtige omgeving, Franse Elzas. Vakwerkhuizen enzo. Heel erg groen. Nederlandse beheerders, waren als opa en oma voor de Pebbeltjes. Speeltuin, watertafels. Geen zemmogelijkheden op de camping, maar er werd wel iets van een waterpartijtje aangelegd. Even verderop een natuurpark, met rivier in bos met zwemmogelijkheden. Kleine camping, veel kinderen.

En dit jaar dus deze: chatonniere waarvan nog moet blijken wat het is. Maar tot nog toe is geen camping ons tegengevallen!
Er is een baby!

Een zoon. Om 20 uur geboren!
Niet bij mij, voor de duidelijkheid, maar bij Lien
He, nog steeds geen b........ eh...... laat maar!

Het gaat hard met de schoolgaande kindjes! Het is maar goed dat we er zometeen weer wat baby's bij hebben hier. Hoe zou het met Nippo's zwangerschap gaan?

Eerlijk gezegd vond en vind ik strijken nooit leuk, ook niet als het om babykleertjes gaat . Maar wat schiet het ook al bij jou op, Morrie!

Elyane, heb ik iets over het hoofd gezien en heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid over de toekomst bij je werkgever? Of was je daar nog niet op teruggekomen hier?

Jammer dat ook ik zaterdag niet kan! Als ik het zo lees in dat wat geen naam heeft wordt het vooral erg lekker!

Nog mail van Vrolijk gehad die ik straks naar elders copieer, met haar toestemming.

Pebbles, leuke campings hoor! En fijn dat het nu goed gaat met zwemles! Nog even een hug voor jou, 5 maanden is niets op de tijd dat je je moeder mee hebt mogen maken. Dikke kus.

Vanavond zoiets leuks gedaan! Een vriendin van me, die helaas reuma heeft, had me gevraagd om een introductieworkshop buikdansen van ongeveer een uur te geven aan een groepje 'lotgenoten'. Ik heb dus vanavond voor het eerst buikdansles gegeven Was lachen! Ik heb maar nie gezegd dat dit voor mij de allereerste keer was, dat komt ook zo onprofessioneel over en 't ging best goed, geloof ik!
Hebben jullie ook een sms gehad? Of moet ik nog e.e.a. verklappen op die ene plek.

Vind het zo raar om dat te doen, is iets voor Lien zelf, maar ze moet nog een nachtje in het ziekenhuis blijven.
Sjeeesis, skip mijn eerste regel maar!!!!!!
Jawel Dropje, hij is er wel, de baby!
En skip mijn laatste posting dan maar.

Maar ik heb details op msn gezet. Kan het niet laten.
En nu ga ik slapen, welterusten allemaal!!!!

Leuk hoor, zo'n nieuwe baby op het topic!

Gelukkig ben jij er Dropje, ik voelde me moederziel alleen met het blijde nieuws .

Maar moet echt naar bed, kom niet los van de pc.
Hoera hoera. Van harte gefeliciteerd Lien!!!

En de buurtjes gefeliciteerd met de nieuwe vrolijke baby.
Lien, gefeliciteerd met zoon!

Buren, gefeliciteerd met nieuwe baby!
Zou Lien geslapen hebben vannacht met vers jongetje naast haar bedje?

Ik houd ons maar een beetje hoog, zodat jullie snel van dit leuke nieuws op de hoogte zijn, en Drop en ik en de buren niet meer de enige zijn .

En ondertussen ga ik opruimen, heb zo een intake van de kraamzorg (waarom ze daar helemaal voor langs moeten komen is me een raadsel) en stiekem wil ik dan toch dat het hier niet zo'n bende is....
Moet je juist wel hebben, die bende. Dan krijg je vast meer uren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven