Pff, ik vind het moeilijk. Ik wil een online kadobon geven aan een man van dertig, maar ik weet het even niet. Elke keer bolpuntcom wordt ook zo afgezaagd. Iemand iets leukers/ originelers? Zit te denken aan rond de twintig euro.
Daar heb je meer aan dan vage bonnen, die zomaar vervallen, zoals "kerstpakketten" die je vóór 31 januari moet verzilveren. Anders is het plopperdeplop-zomaar-op.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 24 januari 2014 @ 12:06:
Gewoon écht geld doen. Leuke kaart erbij.
Daar heb je meer aan dan vage bonnen, die zomaar vervallen, zoals "kerstpakketten" die je vóór 31 januari moet verzilveren. Anders is het plopperdeplop-zomaar-op.Ik doe geen geld, want dan moet het over de post, vandaar online kadobon.
Geld geven vind ik persoonlijk altijd zo nietszeggend, als ik 20 euro zou krijgen zou ik niet weten wat ik ermee moet behalve in de portemonnee stoppen en het laten verdwijnen tussen de dagelijkse uitgaven.
Anoniem_637d22206bda6
vrijdag 24 januari 2014 om 13:23
quote:nephthys schreef op 24 januari 2014 @ 12:08:
Bongo bon! Heb je verschillende categorieën in geloof ik. Vriend heeft er ooit 1 gekregen en daarmee konden we behoorlijk riant uit eten in een heel leuk restaurant.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
Anoniem_132479
vrijdag 24 januari 2014 om 18:34
Geef hem een Pluim. Die kun je op heel veel verschillende manieren verzilveren.
Cadeaubon voor een luxe koffie/thee/wijnwinkel (bestaan ook online)
Wat ik zelf overigens ook nog wel eens doe, is zelf een pakketje samenstellen met leuke/lekkere dingen: koffie/thee/wijn/fris/bier, dvd/boek/tijdschrift, zoute & zoete snaai... Kan ook prima op de post!
Anoniem_153776
zondag 26 januari 2014 om 13:17
Kadobonnen zijn echt een wijvending.
Koop iets voor hem waaruit blijkt dat je hem (of in ieder geval zijn behoeften/wensen) kent, of koop niks. Zou ik doen, dan.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.