velux dakraam beveiliging
maandag 27 januari 2014 om 11:23
Hoihoi,
Even een vraag,
Ik wil graag een beveiliging op ons dakraam, zodat ik hem iets open kan laten staan, maar dat je van buitenuit het raam niet verder open kan krijgen.
Nu zitten er wel van die pinnen bovenin waar je het raam mee vast kan zetten, maar dat werkt alleen op een stand waarbij je zo naar binnen kan klimmen. Heeft niet veel nut dus.
ik vroeg me af of jullie weten of hier speciale sloten etc voor te koop zijn. Ik ben al aan het googlenen geweest, maar kan niet echt wat vinden!?
Even een vraag,
Ik wil graag een beveiliging op ons dakraam, zodat ik hem iets open kan laten staan, maar dat je van buitenuit het raam niet verder open kan krijgen.
Nu zitten er wel van die pinnen bovenin waar je het raam mee vast kan zetten, maar dat werkt alleen op een stand waarbij je zo naar binnen kan klimmen. Heeft niet veel nut dus.
ik vroeg me af of jullie weten of hier speciale sloten etc voor te koop zijn. Ik ben al aan het googlenen geweest, maar kan niet echt wat vinden!?
Alles weten maakt niet gelukkig...
maandag 27 januari 2014 om 11:29
Staat hier iets bij wat geschikt is?
http://www.onlinehomesecu ... iliging/kierstand-houder/
http://www.onlinehomesecu ... iliging/kierstand-houder/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 27 januari 2014 om 11:39
dinsdag 28 januari 2014 om 16:20
Huh? Ik heb ook een velux dakraam, maar als ik die met die pin vast zet kan daar echt niemand doorheen.
Dit is hoe het bij ons zit :
In dit gat gaat die pin :
Dit is het schuifje waarmee je die pin erin schuift :
Zo ver staat hij open als hij vergrendeld is op die pin :
Daar kan toch niemand doorheen dan? Of heb jij een ander soort systeem?
Dit is hoe het bij ons zit :
In dit gat gaat die pin :
Dit is het schuifje waarmee je die pin erin schuift :
Zo ver staat hij open als hij vergrendeld is op die pin :
Daar kan toch niemand doorheen dan? Of heb jij een ander soort systeem?
dinsdag 28 januari 2014 om 17:27
TO heeft het erover dat hij dan op een stand staat waarbij ze zo naar binnen kunnen. Niet dat ze eerst nog moeten hengelen ofzo. Maar dat hengelen moeten ze wel nog vrij moeilijk doen. En idd, dan zitten ze al op het dak en dat valt hier in de buurt wel op ik laat hem rustig zo open staan als ik weg ben iig.
woensdag 29 januari 2014 om 09:55
woensdag 29 januari 2014 om 10:15
vrijdag 31 januari 2014 om 08:32
Hier zit dat raam op de foto ook op de eerste verdieping maar als hij zo open staat kan je bijna niet bij dat schuifje van buitenaf, want dat zit op de bovenkant van het raam zag maar. En idd, hij gaat heel stroef. En ik heb onderaan ook zo'n gat zitten, zodat je hem helemaal om kan klappen idd. Maar wel apart dat er bovenin dan geen gat zit. Maar goed, dat is volgens mij wel makkelijk te maken. Dat schuifje heb je wel toch?