Keel chlamydia ?

27-01-2014 17:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ten eerste: het is mijn spieren en niet me spieren.



Verder is de incubatietijd van chlamydia te googlen. Dan kom ik op een incubatie tijd tussen de 7 en 21 dagen. Dus nee, met chlamydia zal het hoogstwaarschijnlijk niks te maken hebben.



Heb je koorts?
Alle reacties Link kopieren
.
Excuses wat betreft de dyslexie, ik ben een beetje chagrijnig vandaag en erger me vaak aan me/mijn en zeg er eigenlijk nooit wat van, tot vandaag. En dan blijk je dyslexie te hebben....



Keelklachten bij chlamydia komen overigens ook maar zelden voor. Het klinkt toch meer als een griepje, in combinatie met je hoofdpijn, spierpijn en koorts
Me en mijn heeft echt niks met dyslexie te maken.
Alle reacties Link kopieren
.
En syfilis?
Alle reacties Link kopieren
Ojee ?
Alle reacties Link kopieren
Je bent misschien keelzwanger.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
quote:prior schreef op 27 januari 2014 @ 17:53:

Me en mijn heeft echt niks met dyslexie te maken.Nee, dat klopt. Dyslexie wordt tegenwoordig als excuus voor alles misbruikt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Haha morgen meteen een speeksel zwangerschapstest halen bij de drogist ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 27 januari 2014 @ 18:00:

[...]





Nee, dat klopt. Dyslexie wordt tegenwoordig als excuus voor alles misbruikt.Als jullie goed lezen staat er dan ook : sorry mijn Nederlands is niet echt top! Er zullen wel meer fouten in zitten aangezien ik dyslectie heb...



Toch maar weer een leeslesje volgen dan?
Of je gebruikt een spellingcontroller? Dat scheelt al een stuk in geval van dyslexie



En ik denk dat je een beginnende verkoudheid hebt.
Alle reacties Link kopieren
Jezus! Hele legitieme vraag en dat zeveren over taal en ander geneuzel...

Wij weten van de GGD dat zij rekenen met ca 14 dagen incubatietijd, dus lijkt mij niet dat het daarmee te maken heeft!



Kwestie van even bellen naar een lokale GGD, die kennen open spreekuur trouwens!
Delen doe je samen
quote:xster schreef op 27 januari 2014 @ 17:35:

Met die vent heb ik trouwens geen contact meer.

!

"Die vent". Klinkt ook niet gezellig.

Vast gewoon een griepje.

Al heb ik ook wel eens keelpijn gehad, maar ja, dat kwam omdat ie er ook nogal diep inging.
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven