Minoxidil
maandag 27 januari 2014 om 18:31
Er was ooit een vrouw Melpomene hier op het forum, zij gebruikte Minoxidil ivm verminderde haardos en uitval. Heb er zelf ook mee te maken helaas, oogt nog genoeg en krullend maar laatste twee a drie jaar toch veel kwijt en ga niet wachten op nog eens veel minder. Melpomene had heel goede resultaten ermee. Heb diverse bloedonderzoeken gedaan, er kwam niets uit. Ooit eens bij een dermatoloog geweest, die zei Testosterongehalte is normaal maar wel normaal hoog, dus bij stress e.d. kan haaruitval optreden. maar goed ben nu 45, waarschijnlijk zijn de hormonen ook aan t opspelen en vaak krijg je daardoor ook haaruitval. Slik vitaminen, sport. Weet ook dat als je ouder wordt je haardos minder wordt maar verlies teveel in korte periode. Dat zou geleidelijker over de jaren moeten gaan. Heb vorig jaar oktober ook nog een antibiotica kuur gehad, eentje van vijf dagen, weet dat dat ook altijd haaruitval veroorzaakt? Maar daarvoor was het ook al. Slik geen pil of andere hormonale dingen. Wie heeft tips of gebruikt ook Minoxidil en wat zijn de resultaten?
maandag 27 januari 2014 om 19:06
Ongeveer 3/4 van de gebruikers heeft er op een of andere manier profijt van maar je moet het dan altijd blijven gebruiken, 2x daags je hoofdhuid indruppelen.
www.haarweb.nl
www.haarweb.nl
maandag 27 januari 2014 om 19:16
Ik gebruik het. Ik kan alleen niet zeggen of het echt de minoxodil is die werkt. Ik slik namelijk ook vanaf dat moment vitamine b en biergist en eet gezonder(meer eieren, water, zalm, noten etc)Ook stijl ik het niet meer iedere dag met hitte van fohn en stijltang maar laat ik het zo drogen en ik was het niet meer iedere dag. Veel veranderingen dus. Mijn haar valt minder uit, maar of dat dus echt de minoxodil is weet ik niet. Ik heb nog voor 2 maanden, dan stop ik ermee. Ben benieuwd of het dan zo blijft. Ik gebruik trouwens de 5% via e-bay
maandag 27 januari 2014 om 19:46
dinsdag 2 februari 2016 om 18:41
quote:jessicaaa schreef op 27 januari 2014 @ 19:16:
Ik gebruik het. Ik kan alleen niet zeggen of het echt de minoxodil is die werkt. Ik slik namelijk ook vanaf dat moment vitamine b en biergist en eet gezonder(meer eieren, water, zalm, noten etc)Ook stijl ik het niet meer iedere dag met hitte van fohn en stijltang maar laat ik het zo drogen en ik was het niet meer iedere dag. Veel veranderingen dus. Mijn haar valt minder uit, maar of dat dus echt de minoxodil is weet ik niet. Ik heb nog voor 2 maanden, dan stop ik ermee. Ben benieuwd of het dan zo blijft. Ik gebruik trouwens de 5% via e-bayIk ben erg benieuwd hoe het er voor staat
Ik gebruik het. Ik kan alleen niet zeggen of het echt de minoxodil is die werkt. Ik slik namelijk ook vanaf dat moment vitamine b en biergist en eet gezonder(meer eieren, water, zalm, noten etc)Ook stijl ik het niet meer iedere dag met hitte van fohn en stijltang maar laat ik het zo drogen en ik was het niet meer iedere dag. Veel veranderingen dus. Mijn haar valt minder uit, maar of dat dus echt de minoxodil is weet ik niet. Ik heb nog voor 2 maanden, dan stop ik ermee. Ben benieuwd of het dan zo blijft. Ik gebruik trouwens de 5% via e-bayIk ben erg benieuwd hoe het er voor staat