Mediamarkt BTW actie

27-01-2014 21:40 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet of de spullen van Apple ook mee doen aan de BTW actie bij Mediamarkt ???
Hoe moeilijk is het om even naar de site van de MM te gaan en daar de voorwaarden te bekijken?
Iphone en Ipad doen niet mee met de actie. Staat idd in de voorwaarden.
En de MacBook?

Ik kan namelijk niks vinden op de site, vandaar dat ik het vraag....
In sommige vestigingen doet Apple met geselecteerde producten mee. Het is het dus waard om toch ff te gaan checken. Meer kan ik er niet over zeggen.
Op de site van de MM zelf staat volgens mij alleen dat de iPhones/iPads niet mee doen.

Ik zat er ook al naar te kijken

En als er toch een topic over is stel ik ook maar even een vraag

Weet iemand hier de Nespresso apparaten gewoon mee doen?

Op de website staat er niets bijzonders over verder maarja je weer maar nooit.

En online bestellen werkt ook vanaf morgenavond met de korting als ik het goed heb toch?
Ze hebben die actie eerder gehad en helaas.....alle apple producten deden toen niet mee. Zal nu ook wel zo zijn vrees ik voor je.
Daarbij leert een snel rondje Google je waarschijnlijk dat ze eerst gewoon te duur waren.
De BTW betaal je alsnog he, de spullen worden die weken gewoon wat duurder dan normaal.
Geen btw betalen is iets anders dan 21% korting he?

Effectief krijg je ongeveer 17,5% korting
quote:Suze02 schreef op 27 januari 2014 @ 22:34:

Daarbij leert een snel rondje Google je waarschijnlijk dat ze eerst gewoon te duur waren.

Klopt inderdaad. Misschien dat je effectief een korting van een procentje krijgt.

Het is bijna oplichting.
Wat yoshe zegt, hoor ik van meer mensen. Ze verhogen de prijzen deze periode, dan geven ze 'spectaculaire' korting, en uiteindelijk betaal je nu alsnog meer dan vorige week.

Weet niet of dit voor alle producten zo is, maar ik heb het al van verschillende mensen gehoord.
Ga ik morgen weten, heb al maanden een nieuwe tv op het oog, weet precies wat hij kost, als hij nu echt goedkoper wordt, koop ik hem, als ze een trucje uithalen met eerst prijs verhogen mooi niet.
Ik heb vorig jaar een MacBook met korting gekocht - standaardprijs (dus geen verhoging) excl. de btw. Ik had 'm online besteld, dag later al in huis - had geen zin om in die enorme lange rij te staan
Bedankt voor alle reacties!!!! Ik ga vanavond eens een kijkje nemen.... Iedereen die ook iets wil gaan aanschaffen; succes, veel plezier en hopelijk doet jouw product ook mee aan de actie! :-)
De tip die wij kregen: koop het nu en kom morgen of overmorgen met de bon terug en krijg je het BTWbedrag terug.
Goh. Keek ik maandg nog op de site, selectie gemaakt voor tv en kwamen er meer dan tien in beeld. Nu nog drie. De goedkoopste, oudste modellen kun je nu nog wel bestellen met de korting, maar degene die wij wilden is ineens foetsie. Wedje leggen dat ie er volgende week weer opstaat?
@soley; probeer het anders via BCC.nl, mijn product was daar nog wel te verkrijgen...
Occam's razor
Bedankt voor de tip, maar helaas :(
De tv die wij op het oog hadden was wel echt goedkoper tijdens deze actie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven