Mode & Beauty alle pijlers

strand-bruiloft

28-01-2014 13:07 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort heb ik een bruiloft op het strand. Ik ben daggast en wil me dus formeel kleden. Normaal gesproken hou ik heel erg van zakelijke jurkjes voor zo'n gelegenheden als een bruiloft, maar op een of andere manier vind ik dat niet zo geschikt op een strand-bruiloft. Maar wat draag je dan wel? iemand een idee? help!
O het is trouwens niet in Nederland, maar in een land waar het weer als het goed is een stuk beter is.
Gewoon een leuk jurkje en open schoentjes/sandaaltjes,lijkt me juist niet zo moeilijk..

Waarom formeel kleden? Is de bruiloft dan ondanks dat het op het strand is een formele/strakke bedoeling?

Bij twijfel zou ik het aan het bruidspaar/ceremoniemeester vragen.

Dadelijk loop jij er erg gekleed bij en de rest in strandkleding...
Iets minder zakelijke jurk aantrekken. Wellicht iets van Steps?
Ik zou (wel even navragen) voor wat dunnere stoffen gaan in een zomerse kleur.

Zoiets bijvoorbeeld.

Vooral iets luchtigs, geen strakke kleding

quote:dolfje schreef op 28 januari 2014 @ 13:11:

Gewoon een leuk jurkje en open schoentjes/sandaaltjes,lijkt me juist niet zo moeilijk..

Waarom formeel kleden? Is de bruiloft dan ondanks dat het op het strand is een formele/strakke bedoeling?

Bij twijfel zou ik het aan het bruidspaar/ceremoniemeester vragen.

Dadelijk loop jij er erg gekleed bij en de rest in strandkleding...

Ik denk dat het niet perse heel strak is, maar dat iedereen wel behoorlijk opgetut zal zijn. En ik vind het zelf ook leuk om er werk van te maken.

Het moet dus wel echt gekleed zijn, maar dan in wat vloeiender vallen stoffen ipv een strakke jurk.
Zoiets?

topvintage.nl/nl/vintage-retro/bunny-50s-retro-halter-hawai-pinup-swing-dress-jurk
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
quote:borderwalk schreef op 28 januari 2014 @ 13:22:

[img]http://productshots2.modcloth.net/produ ... 1388436290[/img]Deze vind ik leuk!
ohahaha ik kan geen plaatjes plakken, maar de tweede blauw-achtige vind ik leuk.

Die van barrelrol vind ik niet zo,ik hou niet van die hele wijdegevallen) zo'n pencildress vind ik wel leuk (heb ik ook eens op een bruiloft gedragen) maar die vind ik dan weer niet geschikt voor het strand.
quote:kokkie3 schreef op 28 januari 2014 @ 13:25:

[...]

Deze vind ik leuk!Van modcloth, maar er zijn waarschijnlijk ook voldoende vergelijkbare modellen in de winkels.

http://www.modcloth.com/shop/dresses/is ... itif-dress
De roze vin dik ook wel mooi, maar die kleurt niet zo bij mijn huid. Ik kan het beste iets fels dragen. Niet te pastel.
Ik vind zoiets mooi voor op het strand.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als TO, zoals ik denk een donkere huid heeft, dan lijkt me een felle floral print mooier. Zoiets dit van French Connection, maar het model is waarschijnlijk te weinig formeel voor TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven