Knittens
donderdag 21 november 2013 om 15:09
Ik zag gisteren voor het eerst een poster over het maken van een knitten. Je breit of haakt een kat voor de dierenbescherming.
www.knitten.nl
Ik wil er ook (eerst maar eens) een gaan maken.
meer mensen die dit gaan doen?
Mij lijkt het leuk om voor een goed doel dingen te haken.
www.knitten.nl
Ik wil er ook (eerst maar eens) een gaan maken.
meer mensen die dit gaan doen?
Mij lijkt het leuk om voor een goed doel dingen te haken.
Het Viva forum is papaja.
dinsdag 26 november 2013 om 19:41
Wat een leuk topic en Noa, wat een leuke knitten heb je gemaakt! Ook Mydwryl heeft al een heel lieve knitten op de wereld gezet, gaaf! Wil iemand mij vertellen waar ik de haakbeschrijving kan vinden? Ik kan niet breien en al doorklikkend kom ik overal, maar niet op een haakpatroon. Heb wel al de link doorgestuurd naar mijn moeder, want die kan wél breien.
dinsdag 26 november 2013 om 19:47
Leuk die katjes!
Je kunt ook nog mutsjes maken voor de smoothies voor het ouderenfonds: http://www.innocentdrinks ... gemutste_breicampagne.php
Je kunt ook nog mutsjes maken voor de smoothies voor het ouderenfonds: http://www.innocentdrinks ... gemutste_breicampagne.php
dinsdag 26 november 2013 om 19:57
quote:Mydwryl schreef op 22 november 2013 @ 20:50:
Geweldig! Ik zit momenteel aan de bank gekluisterd en de laatste keer dat me dat gebeurde heb ik aan de lopende bant konijnen zitten breien. Katten voor het goede doel lijkt me een prima vervanging.
Van het weekend eens aan mijn ouders vragen of ze mijn vulling nog hebben liggen. Ben dat een beetje vergeten mee te nemen na mijn laatste verhuizing Oude panty's met een ladder bewaren, wassen en aan stukjes knippen. Prima vulling en wasbaar!
Geweldig! Ik zit momenteel aan de bank gekluisterd en de laatste keer dat me dat gebeurde heb ik aan de lopende bant konijnen zitten breien. Katten voor het goede doel lijkt me een prima vervanging.
Van het weekend eens aan mijn ouders vragen of ze mijn vulling nog hebben liggen. Ben dat een beetje vergeten mee te nemen na mijn laatste verhuizing Oude panty's met een ladder bewaren, wassen en aan stukjes knippen. Prima vulling en wasbaar!
woensdag 27 november 2013 om 09:01
dinsdag 28 januari 2014 om 22:18
woensdag 29 januari 2014 om 11:09
Hahahaha Noa ik moest eeeerg lachen om je laatste reactie! Ik zie het al helemaal voor me dat je daar zo trots staat te vertellen dat ie verkocht is en dat je vriend zo'n opmerking maakt.
Maar vind het heel knap dat jullie dit doen, ik kan niet breien of haken maar wil d'r wel 1 kopen. Waar kan ik ze krijgen? Als ik er eentje koop dan neem ik de minst gelukte, om iemand net zo blij en trots te maken als Noa :Imao:
Maar vind het heel knap dat jullie dit doen, ik kan niet breien of haken maar wil d'r wel 1 kopen. Waar kan ik ze krijgen? Als ik er eentje koop dan neem ik de minst gelukte, om iemand net zo blij en trots te maken als Noa :Imao:
woensdag 29 januari 2014 om 11:15
quote:Mydwryl schreef op 26 november 2013 @ 16:58:
Dit topic mag wel uit het stof.
Stiekem zijn die beestje best moeilijk om te maken
[afbeelding]
Hij is schattig, dat ying/yang bedeltje om .
Noa, misschien is jouw knitten wel meegenomen/gestolen omdat ze het zo leuk vonden.
Ik vind ze erg leuk. Jammer dat ik niet kan haken of breien.
Dit topic mag wel uit het stof.
Stiekem zijn die beestje best moeilijk om te maken
[afbeelding]
Hij is schattig, dat ying/yang bedeltje om .
Noa, misschien is jouw knitten wel meegenomen/gestolen omdat ze het zo leuk vonden.
Ik vind ze erg leuk. Jammer dat ik niet kan haken of breien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 29 januari 2014 om 14:52