Mode & Beauty alle pijlers

Leren legging combinatie?

31-01-2014 15:41 18 berichten
goedenmiddag,

ik ben van plan om een leren legging tekopen. Nu ben ik alleen niet zo goed in het combineren van kleding.

Ik vind zelf dat alleen een legging niet zo mooi staan, dit omdat je vaak (omdat hij zo strak zit) kan lip lezen dus alles ziet.

Ik zat te denken om er een lang, los zittend thirt over te doen?

en wat van schoenen doe je er onder? Ik ben nogal lang (1,87 en schoenmaat 42) waar door ik pumps nooit zo mooi vind staan.

Ik heb wel bruine enkel laarsjes van 'S Oliver kan dit samen of moet er toch een anderen kleur onder? (Zie link)

graag hoor ik het van jullie.

http://nl.tinypic.com/r/687fcx/8
Bruine leren broek met een beetje wijde lange kasjmiertrui. Of bruine leren legging met een wit overhemd en donkerblauwe blzer die beiden wat langer vallen.

Bij die kleur schoenen in ieder geval bruin. Dat vind ik sowieso stijlvoller dan een zwarte, denk ik. Hoewel volledig zwart bij sommige vrouwen ook heel mooi kan staan. Maar omdat die laarsjes bruin zijn, zou ik voor bruin kiezen.
Ik draag ze onder allerlei jurkjes met soms lage laarzen, soms hoge. Bruine laarsjes bij een zwarte nepleren legging vind ik lelijk, evenals een loszittend shirt, evenals pumps erbij.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op Pinterest voor inspiratie:

http://www.pinterest.com/search/pins/?q ... %20legging
@ katherina: die combi zie ik echt niet voor me? Bruin met wit en donkerblauw? TO je kan ook sneakers onder je legging dragen bijv. Dat maakt het wat stoerder en wil

Je toch voor net: geen bruine laarsjes van ieder geval.
Oke super.. toch zie je ook op pinterest veel pumps voorbij komen :( en een bruine leren legging vinden is ook niet makkelijk. dus worden toch zwarte enkel laarsjes denk ik
Mag ik zeggen dat ik een leren legging alleen mooi vind bij maatje 34 en anders niet aan beginnen. Of ben ik dan weer een zure trut.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 31 januari 2014 @ 16:12:

Mag ik zeggen dat ik een leren legging alleen mooi vind bij maatje 34 en anders niet aan beginnen. Of ben ik dan weer een zure trut.

Yep!

Maar dat heeft niet, ik hou toch wel van je
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Haha je mag alles zeggen natuurlijk nouja heb geen maatje 34 maar me vriend schijnt het nogal mooi tevinden als ik er 1 draag dus doe het ook voor hem.
Waarde Sum,

Uwer gevoelens zijn geheel wederzijds.
Huts!
en ook een yep hier, * steekt tong uit naar zure trut*

(is zeker ook geen porem volgens jou een volwassen vrouw die haar tong uitsteekt hihi)

Ik draag mijn zwarte leren legging met zwarte leren allstars trouwens
Lorem Ipsum
Persoonlijk vind ik een leren broek (skinny/slim) wel een heel stuk mooier dan een leren legging, die er vaak nogal goedkoop uitzien.
quote:nephthys schreef op 31 januari 2014 @ 16:26:

Persoonlijk vind ik een leren broek (skinny/slim) wel een heel stuk mooier dan een leren legging, die er vaak nogal goedkoop uitzien.Eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Turquasi en TO

Hier spreekt ook een woordje jaloezie mee hoor... Want ik draag ze niet.

Ik ben gezegend met x-benen en een behoorlijke ass (zegt mijn buurjongen) dus niet voor mij weggelegd!
Huts!
Pff. geloof er niks van! Als jouw moeder een kale poes kan hebben dan mag jij best in leer voor de dag komen
Lorem Ipsum
Leren legging leuk bij klein maatje en dan met oversized trui.
Star

Dat is leuk!

Turquasi
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven