Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Dankje voor je lieve bericht! Vandaag ging het beter hoor! Nog wel veel geslapen overdag, maar die uren heb ik de afgelopen tijd gemist. Dus dat mag . Heb in ieder geval 3 maaltijden op!

Wat lekker zeg dat fietsen! En goed zeg die merci!!

Is goed dat privebericht. Zag nog niks geloof ik dus weet niet of het gelukt is...
Vandaag een goede dag qua eten betreft. In ieder geval 3 maaltijden en alle drie gezond. Erg blij mee dat dat gelukt is! Morgen weer mn best doen.
Gisterochtend weer gewogen en weeg weer hetzelfde als voor de feestdagen Was nu 66,2, dus nog ruim een kilo en dan ben ik op mijn volgende streefgewicht en 20 kilo afgevallen. Ben benieuwd of ik dan tevreden ben of dat ik er dan nog meer af wil

Omdat het 's ochtends regende heb ik 's middags even een rondje hardgelopen. Merk dat de extra training help, tempo gaat al iets omhoog. Het was wel veel warmer dan afgelopen week, had echt een mega rood hoofd Vanochtend wel spierpijn in mijn benen, dus heb echt het gevoel dat ik wat gedaan heb.

@ Runrunrun: wat vreemd dat het niet goed is gegaan met het berichtje. Ik kan het bij jou wel zien dat ik hem verstuurd heb. Wil je anders eens proberen om mij een berichtje te sturen?

@ Cattura: hoe gaat het bij jou? Nog hardgelopen?

@ De zwangere dames: hoe gaat het met jullie, groeien de buiken al flink?

@ De rest: hoe is het met jullie?
Wooooow zoveel sneeuwwitje! Wat goed zeg!!!

Ik kan je geen berichtje sturen, staat geen plusje onder je naam.. Moet je ff veranderen, dan moet het lukken. Ik heb echt niks, haha, vaag!

Vanmorgen ontbeten met kwark met muesli, straks lunchen met crackers met kaas/kip en komkommertjes etc. T gaat goed! Nu volhouden.
Hihi, dank je wel. Had ik nooit gedacht toen ik begon. Streefgewicht was toen 70 kilo en dacht dat die 65 onmogelijk was, maar nu ben ik er bijna

Heb een vinkje aangezet voor die berichten, hoop dat het dan wel lukt!

Je eet echt goed zo, volhouden nu inderdaad!
Fantastisch zeg!!! En dan nog meer of niet?!

Ja he, ben er ook blij mee. Tweede dag nu!! Ga het echt even goed volhouden. Ga me niet wegen want daar baal ik alleen maar van en beter/gezonder eten dan dat ik nu doe kan toch niet haha.

Ik heb je een berichtje gestuurd! Ben benieuwd of het gelukt is!!
Tja, dan nog meer... Ik weet het niet. Weet niet of ik dan tevreden ben of dat ik toch nog verder wil. Maar eerst onder de 65 komen!

@runrunrun: super dat het goed gaat met eten! Het is gelukt met het berichtje :-)

Net na het werk even lamgs de supermarkt en daar zag ik tot mijn grote verbazing de paaseitjes al staan Daar moet ik echt uit de buurt blijven
Whaha bizar he!!! Enige nadeel vind ik al die papiertjes die erom zitten maar ik ga er voorlopig vanaf blijven! Zag ze een week of twee terug al... Morgen ga ik weer zo gezond door als nu. Dat ritme qua eten helpt toch echt zeg om het vol te houden. Scheelt dat de collega met wie ik altijd flink liep te eten ook gezond aan t doen is!
Ik had gisteravond iets anders, dus kon niet naar de hardloopvereniging. Daarom vandaag gelopen. Had eerst nog niet zo'n zin, omdat dinsdagavond eigenlijk mijn relaxavond is en zat ook allemaal smoesjes te bedenken, maar toch mezelf maar in de hardloopkleding gehesen

Had een intervaltraining gepland, dus heb vandaag weer eens met Evy gelopen. Het ging lekker, merk dat ik de intervallen steeds beter vol kan houden. Heb 6 kilometer gelopen.

Vandaag op mijn werk stonden er allemaal lekkere dingen, maar ik kon het weerstaan. Zorg dat ik zelf voldoende te eten bij me heb, zodat ik niet ga snaaien.

@ Runrunrun: haha, die papiertjes weerhouden mij niet om er een heleboel op te (vr)eten Fijn dat je steun hebt aan je collega met eten!

@ De rest: waar blijven jullie?? Het is hier verder zo rustig!
.
Haha, verslaafde Maar beter dat dan snacken Goed dat je tussendoor ook nog gelopen hebt. Ik had ook wel last van de wind, maar probeer dan een route uit te zoeken dat ik er zo min mogelijk last van heb.

Vond het vandaag met lopen niet te koud, had zelfs nog een rood hoofd van het lopen. En vergeleken met vorige week is niets meer te koud
Ik ben weer eens naar de sportschool geweest gisteren. Was er echt al een hele tijd niet meer geweest (eigenlijk zonde van het geld). Zit ook te twijfelen of ik het abonnement ga opzeggen, omdat het best prijzig is en het hardlopen is gratis Maar het was wel weer heel erg lekker om andere spiergroepen te trainen. Dus binnenkort maar weer gaan!
.
Veel plezier op vakantie Cattura en geniet er van!

Ik hoop dat dit topic nog bestaat als je terug komt want op dit moment is het wel heel erg rustig!
Wauw het is echt heel lang geleden dat ik hier geweest ben..het zit allemaal niet zo mee de laatste tijd. Ik ben dan ook niet echt meer afgevallen. Mede vanwege de drukte natuurlijk (ik werk 38 uur en ben elke dag ook 2 uur aan het reizen van en naar werk), maar wat het vervelendste is is dat het niet helemaal goed zit met mijn gewrichten en ik constant pijn heb en moe ben. De drempel om verder te gaan met hardlopen ligt dus wel heel erg hoog op het moment. Daar komt nog bovenop dat er een sterfgeval in de familie was dit weekend. Maar ik blijf positief! Vanaf nu ben ik van plan het vooral van gezondere eetgewoontes te hebben en zoveel mogelijk het overwicht te geven aan groente, fruit en gezonde vetten (noten etc.).

@Sneeuwwitje: Wat ben jij verschrikkelijk goed bezig zeg! Ik weet nog dat we een tijdje geleden ongeveer op hetzelfde gewicht zaten en nu ben jij gewoon op een punt dat voor mij nog mijlenver lijkt. Heel knap van je en ga zo door!

@Cattura: 5 weken vakantie..wat heerlijk! Geniet ervan!

@Runrunrun: Rot om te horen dat het even wat minder gaat..ik wens je in ieder geval veel sterkte met alles. Knap dat je toch doorgaat met je gezonde levensstijl!

Hopelijk lukt het me om weer wat vaker langs te komen! Dit was in ieder geval even een korte samevattingsupdate.
Helaas vorige week niet zo veel gesport als ik wilde. Maar met het weer van dit weekend had ik echt geen zin om te gaan hardlopen. Vanavond getraind bij de hardloopvereniging, ging echt super lekker. Hadden een pittige intervaltraining, dus ik voel het nu wel in mijn benen. Ben benieuwd hoe het morgen met de spierpijn gaat

Vandaag op het werk hadden we soesjes, dit vind ik zooooo lekker. Maar ik heb me in kunnen houden!!

@ Mariss: leuk dat je hier weer even komt kijken en dat je het weer wilt gaan oppakken. Nog gecondoleerd met je familielid.
Ik kwam hier even spieken. Sneeuwwitje wat ben jij veel kilo's kwijt!! Wat goed.

(kennen elkaar van hardlooptopic)

Andere dames ook lekker bezig, ga zo door!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Hihi, dank je wel Moonlight. Ik ben er ook heel erg blij mee. Nu nog die laatste kilo's, zodat ik op die -20 zit. En natuurlijk lekker doorgaan met hardlopen :-)
Hoi allemaal,

Ik ben er nog wel hoor. Kon alleen de laatste tijd niet schrijven omdat ik letterlijk in de kreukels lag. Had per ongeluk een halfslachtige poging gedaan om de trap af te skiën , en laat dat nou niet mijn grootste talent zijn. Had verschillende delen van het lichaam gekneusd en mijn arm is nog niet oke. Gelukkig was met de baby alles goed. En voor een keertje eens geen last van verkoudheid... . Gelukkig heb ik nu hulp van mijn moeder, schoonouders en man. Want ik kan inmiddels wel weer iets, maar kan nog geen driftbuien van 2 peuters met mijn arm handelen. Gelukkig gaat dit straks ook weer voorbij..

Ohja, we krijgen hier een meisje, dat is raar! Moet echt wennen.

@All; goed bezig! Ga zo door! Ga alleen niet trapskiën! Ik ga er voor lobbyen dat het geen olympische sport gaat worden.
Het extra trainen heeft effect, vanmiddag een super rondje gelopen. Heb 5 kilometer in iets meer dan 30 minuten gelopen. Dus bijna 10 kilometer per uur in een training Voelde het wel in mijn benen en nu nog in mijn longen maar echt fijn dat ik nu duidelijk sneller ga.

@ HVM: jeetje, wat schrikken zeg. Fijn dat alles goed gaat met jullie meisje, maar al die kneuzingen in je lichaam lijken me niet fijn. Kun je wel een beetje slapen met al die pijn? Veel beterschap (moet stiekem wel een beetje lachen om je term trapskiën )
Hier ben ik

Nieuwe batterijen in de weegschaal

en me vanmorgen gewogen

het was erg

heel erg

75,5 kg en ik heb het er zelf aan gegeten door al mijn gesnoep

De knop moet weer om

Wat een ellende!

(Sorry voor de egopost)
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Oef, dat is wel even balen Felice. Maar je weet hoe het komt en wat je er aan kunt doen. Je kunt het, want het je hebt het eerder ook gedaan. You can do it

Ik heb echt een partij spierpijn Mijn hardlooprondje van woensdag was best pittig. Donderdag een flink stuk gefietst en toen ik vrijdag op de trap liep op mijn werk dacht ik: jeetje, mijn benen willen niet meer Kon me niet voorstellen dat het van de beweging kwam van de afgelopen dagen. Maar toen bedacht ik me ineens dat ik donderdagmiddag reanimatietraining had gehad en dat was ook behoorlijk pittig. Vrijdagmiddag nog wel naar de sportschool geweest en vandaag dus een rustdag ingelast. Met dit weer/deze wind is het overigens ook niet fijn om te gaan hardlopen.
@ Felice: lukt het om het weer op te pakken?

@ Runrunrun: hoe gaat het met jou? Je was zo goed bezig met eten weer!

@ HVM: hoe is het met je bont en blauwe lichaam?

Gisteravond weer hardlooptraining, ging lekker. Altijd een lekker gevoel als je thuis komt.

Merk wel dat ik de laatste week weer wat losser wordt met eten. Snoep meer en ga volgende week ook op vakantie, dus dan gaat het qua eten ook wel iets minder denk ik. Maar na de vakantie ga ik weer opletten en nu blijf ik gewoon lekker doorsporten, zodat ik in ieder geval stabiel blijf
Deze week verder niet gelopen, maar wel twee dagen behoorlijk wat gefietst. Vanochtend een rondje gelopen en het 'tomatenhoofd-seizoen' is weer begonnen Met de zon was het echt prachtig om te lopen en overal staan al wat voorjaarsbloemen. Maar ik had het dus wel heel warm!!!

Nu gaan we op vakantie, dus even een weekje niet lopen. Na de vakantie er weer flink tegen aan, want eind maart heb ik weer een wedstrijdje!

Tot volgende week dames!
Waar is iedereen? Ik moest het topic van de derde pagina afhalen... Ik ben weer terug van vakantie en heb echt genoten. Heerlijk weer gehad en er even lekker tussenuit geweest. Gisteren weer hardlooptraining gehad, dus ben weer lekker begonnen met de beweging!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven