Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:cilly2 schreef op 04 februari 2014 @ 20:45:

Hoi MV, man was helemaal door het dolle heen toen hij zn telefoon aanzetten en de foto zag. Reed pardoes met zn bagagewagen iemand aan haha. Volgende week is hij terug en gaan we het vieren
Cilly Gefeliciteerd!

Prada wat ben je aan het breien?
Hai Anne,

ik ben een trui aan het breien voor jongste en een col shawl voor mezelf.
Moge allemaal,

Bron, ik las gister jouw topic. Heel toevallig was ik ook laatst bezig om uit te zoeken om het te laten testen. Af en toe kan je dat ook bij je apotheek laten doen. En vanochtend is het op het journaal dat het half febr. weer kan, zie hier . Ik ga mij ook laten testen.

Heb je bij google gezien dat je ook een boekje met recepten gratis kan aanvragen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gister weer een leuke forumster ontmoet, kwam gezellig even op de thee. Weet niet of ze hier leest maar zoja, ik vond het gezellig hoor!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen.

Lekker een vrij dage!
quote:AnneRoos74 schreef op 05 februari 2014 @ 09:24:

Goedemorgen.

Lekker een vrij dage!Zeker lekker. Als het vandaag weer zo mooi weer is als gister! Ga je nog iets leuks doen?
Nee niet echt wat leuks.

Leuk dat je een forumster op visite had. Drukke dag vandaag?
quote:AnneRoos74 schreef op 05 februari 2014 @ 09:55:

Nee niet echt wat leuks.

Leuk dat je een forumster op visite had. Drukke dag vandaag?Ja helaas wel. Morgen een leukere dag. Lekker vrij van verplichtingen.
Zo, hoop dat dit een leuk programma is vanavond. Even kijken of ik met de laptop kan meedoen. Misschien is het niets en haak ik af hoor maar even kijken of het wat is.

De Nationale Eettest 2014
Ik ga wel kijken denk ik.

En vroeg slapen. Ben moe`.
Weekend!
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 februari 2014 @ 09:14:

Moge allemaal,

Bron, ik las gister jouw topic. Heel toevallig was ik ook laatst bezig om uit te zoeken om het te laten testen. Af en toe kan je dat ook bij je apotheek laten doen. En vanochtend is het op het journaal dat het half febr. weer kan, zie hier . Ik ga mij ook laten testen.

Heb je bij google gezien dat je ook een boekje met recepten gratis kan aanvragen?Dat boekje heb ik gezien.. ga het aanvragen.. bedankt voor de tip!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
meisjes,

Bankje, wat heerlijk al weekend. Ik mag morgen de hele dag.
Over die eetquiz. Ik vond het wel leuk. Schrok wel van hoe weinig groenten en fruit er wordt gegeten. Nu kom ik zelf ook niet iedere dag aan twee ons groenten maar twee stuks fruit zeker wel.
quote:MocyMoos schreef op 06 februari 2014 @ 23:20:

Over die eetquiz. Ik vond het wel leuk. Schrok wel van hoe weinig groenten en fruit er wordt gegeten. Nu kom ik zelf ook niet iedere dag aan twee ons groenten maar twee stuks fruit zeker wel.

Ja er zaten wel een paar leuke weetjes bij. Maar over het algemeen vond ik het een beetje chaotisch. Kreeg ik op mijn 2e scherm bericht dat je even naar het toilet kon, ik had net de katten van mijn schoot gehaald en laptop naast mij neergelegd en toen begon het alweer . En mijn scherm met vragen liep niet gelijk met de tv dus de eerste 3 vragen kon ik al niet invullen.

Alles ging verder zo snel dat ik niet eens kon trashen op het topic erover .
Moge trouwens allemaal.

Wat heb ik slecht geslapen zeg. In geen tijden zo vervelend. Al heel vroeg viel ik in slaap, ik denk rond half 10. Waardoor de katten niet meer hun `late-night-snack` hadden gehad en alles eraan deden om mij wakker te maken. Op mij zitten, op mijn wang tikken, hard miauwen enz. Verder ging mijn mobiel om de paar minuten dat hij opgeladen moest worden. En het vervelendste dat mijn pijnstillers niet werkte dus ook nog eens misselijk van de pijn.

Om half 1 toch maar mobiel op de oplader gezet want het is ook mijn wekker. Bed uitgaan voor die snack niet gedaan voor de katten. Gelukkig werd ik vroeg wakker na verder vervelend gedroomd te hebben. Het was niet mijn nacht zeg maar.

Ik heb wel lekker ontbeten met een pannenkoek met kaas en banaan.
Goedemorgen

Eettest was wel grappig. Maar ik heb niet meegedaan.

Vervelend Mv Zo slecht slapen. Kan je er vandaag een rustig dgje van maken? Of vol met verplichtingen?
quote:AnneRoos74 schreef op 07 februari 2014 @ 10:55:

Goedemorgen

Eettest was wel grappig. Maar ik heb niet meegedaan.

Vervelend Mv Zo slecht slapen. Kan je er vandaag een rustig dgje van maken? Of vol met verplichtingen?

He Anne,

Vanochtend veel gedaan. Om half 2 nog een afspraak en dan eind van de middag de opening kijken van de OS. Nog even snel bedenken wat ik op mijn stokbrood moet doen voor avondeten. Heb ik wel bij de supermarkt kattenvoer gehaald maar vergeten broodbeleg te halen. Even kijken wat ik nog erop kan doen. Misschien snel een frittata maken.

En jij Anne? Lekker vrij of nog niet?
Vandaag hoefde ik maar een kort dagje te werken. En ik mag dit weekend ook.

Heb jij de hele opening van de OS gekeken? Ik een paar stukjes. Dat duurde mij echt te lang?
Ha maisjes.

Balen dat je niet kunt slapen MV.

Werkze dit weekend AnneRoos!

Ik neem een tinto.
quote:AnneRoos74 schreef op 07 februari 2014 @ 21:08:

Vandaag hoefde ik maar een kort dagje te werken. En ik mag dit weekend ook.

Heb jij de hele opening van de OS gekeken? Ik een paar stukjes. Dat duurde mij echt te lang?

Ja ik heb de opening gezien. Ik vond het stukje met het meisje erg mooi maar de rest vond ik niet zo.

Vanmiddag moeten de heren schaatsen, ga ik ook kijken. Nog meer die gaan kijken?
Zwaai zwaai

allemaal
Wakker, ik kan niet slapen.

*Vraag me af of ik nu inbreek op een vast topic?*
Live your life.
Ik ben ook wakker en word alweer lui door t

Lezen van viva forum. Afleiding van alle gedachten ga zo weer proberen te slapen. Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven