Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Je stond op het verkeerde station Doos! Roosstown toch??
Alle reacties Link kopieren
update van mij..... weinig te vertellen. Lover is inmiddels echt exlover. Zelfs weinig contact meer, en als we het hebben is het over ditjes en datjes. Dus langzaam van de radar af.

Tja.... niet dat ik geen loeder meer ben, maar bewandel even een ander paadje (iets zonder 'ik vind je lekker, geil en lief' gevoel.) En dat bevalt me best ;)
Ben ik heeeel benieuwd naar het paadje Ohyeah! Ben je aan het kantklossen of aquarelleren geslagen?
De kant van een Dom op ;).

Niks geen verliefde gevoelens. Wil ik never nooit meer hebben. Heel leuk als je er midden in zit. Ik ga voor just lust.
Het klinkt alsof er voor velen van jullie dingen in rustiger vaarwater aan het komen zijn. Grappig is dat!

@Kipkluifje, @Sense, @oranje en nog een aantal waarbij het zo z'n gangetje gaat. Hier en daar wat nieuwe contactjes...leuk om te lezen!

Hier kan ik me daar alleen maar bij aansluiten eigenlijk. Paar dagen geleden minnaar voor 't eerst weer gezien sinds meer dan 6 weken. Was fijn! Afgesproken dat we niet meer zo lang gaan wachten
quote:Rooss4 schreef op 05 februari 2014 @ 12:01:

Wat een stilletjesheid hier!

Waar zijn de oude en de nieuwe maisjes? Hoe gaat het met de minnaar en de thuis perikelen? Kom es even onder jullie flatgebouwen vandaan!!

*blaast het stof van haar af en sluipt binnen*

Hier..

*sluipt weer weg naar haar flatgebouw*
Ik kijk effe niet en zie een stel bekende benen langsvliegen!!

Kom es effe terugsluipen Lookie!

Ohyeah, het heeft altijd in je gezeten hoor!
Lookie

Mijn meest succesvolle nick. Van voor de klets. Ik dacht, ik stof hem ff af. Maar geen zak te vertellen hoor. Een en al spinrag en stof.

Yahoe, klinkt spannend hoor!
Hahaha Roos. Ja inderdaad. Misschien wist jij het al eerder dan ik lol.

Duurde even om dat voor mezelf toe te geven. Nu weet ik het. En wil ik meer ;)
Ohyeah, ik ken wel iemand die zich graag eens even door je wil laten aftuigen hoor!!

Jah Lookie (spreek uit Loekie) Ik heb je gemist!! Hoe gaat het met je??
Hahaha gek.

Ik wil juist zelf de petsen incasseren. ;)
Dan ga je toch juist de kant van een sub op?
Ja het paadje loopt van sub naar (mijn) Dom.

Maar begrijp dat ik het beter had kunnen verwoorden lol
Roos, lang verhaal...

Het is winter. En al een hele tijd monogaam aan het zijn, doodgewoon en saai. En toch snak ik af en toe naar een dagje hotel. Gewoon loslaten en genieten. Dus af en toe kom ik hier nog spieken, maar niet teveel. Ik had zelfs nog een date staan, tegen beter weten in. Maar ik ben nog steeds ik, alleen maar seks werkt niet voor mij. Dus die date kwam er niet. Nah, notendopje.
Date met een nieuwe man dus Look? En toch maar niet gedaan? Maar wel in de verleiding dus. Lustmonsters en kutengels.. yuk!!

Ohyeah, dan heb ik je idd verkeerd begrepen! Ik zie toch echt een ras-Domme in jou!!
Bij mij wordt alles verwarrend. Mijn eerste minnaar voor langere tijd die heel veel van zijn gevoel met mij deelt. De seks gaat van geile seks naar beminnen. Niet na een paar uur neuken voldaan weglopen maar urenlange gesprekken erna. Ik heb nog een paar keer een koffiedate gehad met een SFer maar die verbleekte bij wat ik nu heb. Dus de drang om rond te sloeren wordt ook minder. Misschien dacht ik dat ik het niet waard was ofzo maar hij prikt door alles heen, daarbij is het super dat hij zo dichtbij mijn werk zit en kunnen we elkaar vaak opzoeken. Maar we nemen wel veel risico daar moeten we nog een middenweg in zien te vinden.
Apellonia, dat klinkt best gevaarlijk. Veel verdieping en lekker dichtbij. Ik heb je niet geloept dus ik ken je verhaal niet, maar is dit geen recept voor ellende?

Roos, nee geen nieuwe man. Een van de radar verdwijnende minnaar.

Ik zit mezelf terug te loepen en ik sta gewoon op hetzelfde punt als 4 jaar geleden. So far voor de soulsearching en groei enzo
Apollonia, jouw minnaar is geheim toch? Pas op hoor, veel gevoelens delen, elkaar vaak zien, prikken op andere manieren dan neuken...voor je het weet zit jij in een dubbelleven waar jij psychisch totaal gespleten van raakt.
Nou ja, kijk ik ook weer eens sinds 100 jaar op minnaar komen daar de benen van Look voorbij, dat is pas sentiment!

Verder geen nieuws op minnaarfront. Wel recent gehoord dat een dame mij erg leuk vind en mijn Lief daar geen bezwaar tegen had. Helaas kwam er andere sores voorbij.
Hier kabbelt het rustig voort. BV en ik zien en spreken elkaar door drukte nu weinig. Vrienden van hem (en ook beetje van mij) zijn inmiddels ook op de hoogte van de aanstaande scheiding en zijn aan het kijken hoe ze hem kunnen helpen samen met een ander bevriend stel dus dat is wel fijn voor hem.

Ik ben intussen zelf bedolven onder het werk dus helaas komt er weinig terecht van minnaren momenteel. Zou ik wel anders willen zien want ik mis hem vreselijk. Ik vrees wel voor het moment dat we alleen in een kamer zijn want na zo lang gaat dat vast mis...of juist niet mis .
quote:Rooss4 schreef op 05 februari 2014 @ 13:25:

Madame, schuif maar door!

Barbs, je hebt gelijk, het is ook niet leuk als iemand zonder reden van de radar verdwijnt, maak ik mezelf ook wel eens schuldig aan vrees ik.

Wel een rooie mag ik hopen??? En een krant onder je arm en een bolhoed graag.

Oranjemodus: blikjes verzamelen met een layd back attitude en ondertussen gewoon schoftig veel zin hebben in minnaar 1.

Zoiets?

Beeld bij oranjemodus ;)

Enne over doorschuiven: profielschetsje?

Lookie (wat een benen, wow!), ben jij degene die al die wijze dingen zei?
Look is heel wijs

Ze moest maar eens terugkomen, hier of daar
Oranje, ghe, het is raar om dat van jezelf te zeggen, maar yes, it is I

Lis, waar? (Hoe is het met jou/jullie??)

Enneh, wat vond jij van die dame?
De dame is lief en spannend maar niet helemaal mijn type. Wat dat dan wel is, dat weet ik dan ook weer niet. Als mens is ze erg leuk maar ik heb geen idee wat voor vrouwenvlees ik aantrekkelijk vind.
anoniem_97571 wijzigde dit bericht op 05-02-2014 20:43
Reden: ongeschikt voor deze pijler
% gewijzigd
Och jeetje Lis

Sterkte!

Ah ja, dat probleem ken ik. Een mvv trio was tijd best een leuk plan van minnaar en mij maar ik weet ook niet welke vrouwen ik leuk vind. Alleen welke vrouwen ik niet leuk vind...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven