Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:kipkluifje2 schreef op 06 februari 2014 @ 18:18:

Jullie gaan me nu toch niet vertellen dat die gestoorde ontspoorde Kip degene is die de stabiele seksfrequentie (2xpw) met haar minnaar heeft?! Precies, daarom noemde ik jou niet ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:kipkluifje2 schreef op 06 februari 2014 @ 18:18:

Jullie gaan me nu toch niet vertellen dat die gestoorde ontspoorde Kip degene is die de stabiele seksfrequentie (2xpw) met haar minnaar heeft?!

Jaaaaaa daar lijkt het wel op....

Ik wil ook weer..... Liefst nu eigenlijk
2 keer pw met een minnaar? No thanks, dat hoeft voor mij niet.
quote:Rooss4 schreef op 06 februari 2014 @ 20:07:

2 keer pw met een minnaar? No thanks, dat hoeft voor mij niet.Dwarsbips!
Ha! Ik heb toevallig over een half uur een openbare date en volgende week een prive-date!

Vanavond omdat we twee keer goed nieuws te vieren hebben en gister niet lukte en volgende week komt hij, als het lukt, bij mij.

Oh ja, vroeger was natuurlijk alles anders en zo niet beter, maar ik denk dat veel afhangt van de groep vaste schrijvers die er op dat moment schrijven. Een topic/elk topic wordt daardoor beinvloed, dat is hier natuurlijk ook zo.

En ja, als single minnares, bijdehand en scherp, schrijf ik niet altijd aardig en lief, maar het is wel zoals ik ben. Niet iedereen zal daar blij van worden idd ;).
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:Heeeidi schreef op 06 februari 2014 @ 20:44:

Ha! Ik heb toevallig over een half uur een openbare date en volgende week een prive-date!

Vanavond omdat we twee keer goed nieuws te vieren hebben en gister niet lukte en volgende week komt hij, als het lukt, bij mij.

Bofbips! OpschepperT!
Lekker Heidi! Het is alweer een poosje geleden ook dat jouw leidingen eens goed doorgespoten zijn volgens mij!

*negeert MO... tssssk dwarsbibs, HA!*
Madame Rosa, ik geloof er gewoon geen bips van, dat jj die hele lekkere niet twee keer per week zou willen snippen.

Stiekem zou ik best twee keer per week geile seks willen hebben. De inspirerende mailtjes van de sf-ert helpen daar overigens wel een beetje bij (of juist niet, maar net hoe je het bekijkt...)
Nee serieus niet.

Ten eerste: dan word ik onwijs flieft en daar heb ik zooo geen zin in!

Ten tweede: het is juist helemaal de shit omdat er 0 frequentie is. Als ik nu weet dat ik hem over een maand ga zien zit ik al te wipkonten op de bank. Dat gaat echt weg als je 2 keer per week met dezelfde seks hebt.

En ik wil geen routine, niet met deze.....
Of bedoel je wat anders met snippen? Ken dat woord eigenlijk helegaar niet!
Ik kom erachter dat ik met elke 3 a 4 weken een date eigenlijk weinig te klagen heb.....
quote:Rooss4 schreef op 06 februari 2014 @ 22:00:

Of bedoel je wat anders met snippen? Ken dat woord eigenlijk helegaar niet! Je had een vrij goed beeld bij dat snippen hoor ;)
Oh my.. 2 keer per week een date? Dat is zo niet hoe ik een minnaar wil beleven. Ik wil voorspel, tegen de muur opkruipen van verlangen, vuurwerk en dan naspel. Dat gaat niet lukken als je elkaar 2 keer in de week ziet. Ik wil dat het een cadeautje voor mezelf is, geen routine. Ik zou ook niet weten hoe ik de balans ging bewaren dan. Nee, voor mij geen 2 keer in de week. No way.
Nou ik denk dat ik met 2x per week ook sneller de verkeerde kant op zou gaan, komen er weer teveel gevoelens en zit ik daar weer meer te worstelen.

Maar elke 2 weken zou ik best een leuk gemiddelde vinden .....

snippen ken ik....

volgens mij komen oranje en ik een beetje uit dezelfde hoek van het land...
De date was heerlijk!!! We zouden 1 glaasje doen, maar hebben uiteindelijk bijna 4 uur in de kroeg gezeten en wilden toen nog niet naar huis. Gepraat over vanalles, onwijs veel lol gemaakt, als vanouds. Gelukkig!

En na afloop toch nog maar even gekeken of hij echt helemaal hersteld is en lekker gezoend en gefriemeld. Volgende week hebben we dan een echte date.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Silver, je bent toch niet toevallig mijn buurvrouw he? Of de buurvrouw van 1,5?

Oh, op dit moment zou ik echt wel twee keer per week willen hoor, na zes maanden een beetje compenseren. Maar idd, niet te lang, dan raak ik vast weer van mijn padje. Echt lange dates, hotel enz, zou ik een keer of 4-6 per jaar wel willen, eventueel met een vast swingstel en allebei nog wat los. Genoeg om tegen de muren op te kruipen van geilheid en tussendoor alle ruimte om weer te landen en te focussen op thuis.

Wat leuk Heidi, een echte bff-avond dus )
2 keer per week een date zou mij ook echt te veel zijn. Ik heb ook nog een man en ook tijd voor mezelf nodig! Daarnaast denk ik dat dan de balans tussen man-minnaar wel wat anders zou worden.

Voor mij is 1x in de 3 weken een date wel okee, gevoelsmatig net iets te weinig maar dat maakt ook wel weer dat het verlangen er blijft dus daarom al zou ik denk ik niet anders willen.
quote:bergkristal schreef op 07 februari 2014 @ 22:14:Daarnaast denk ik dat dan de balans tussen man-minnaar wel wat anders zou worden.Klopt, ik besef me steeds meer dat ik 1 relatie met 2 mannen erin heb. Althans zo verwoord mijn man onze driehoeksverhouding. De relatie tussen man-mij-mijnvriend begint net zo stabiel te worden als de relatie tussen man-mij-mansvriendin.

Verlangen naar intimiteit heb ik door mijn hoge libido dagelijks, dus als de een 2 dagen doet en de ander 5 (of ze spreken onderling een ander ritme af) ben ik best happy. Mijn mannen moeten niks, ze hebben er wel zin in, mooi toch? Intimiteit is een belangrijk onderdeel van een relatie imo.

Ik heb alleen nog wel seksverslaving in mij, een scoringsdrift om dwangmatig bovenop wildvreemden te duiken. Naarmate mijn zelfbeeld gezond toeneemt, neemt die drift af en krijg ik een gezonde relatie met seks.

Ik denk dat bij mij het minnaren echt op zijn eind aan het lopen is, mag ook wel na 15 jaar rondsletten.
Jaaaa!!! Echte BFF!!! Behalve dan het laatste deel, maar goed.. we hebben afgesproken dat we wel zien hoe het verder loopt. Dat we onze vriendschap niet zullen verliezen is wel duidelijk nu. Die zit goed stevig vastgebakken en blijft. Hoe we verder moeten of kunnen met het niet BFF-gedeelte, is nog een beetje onduidelijk.

We willen het allebei heel graag, maar hij heeft onwijs last van schuldgevoel (dat weet ik, dat heeft hij al die jaren al) en of het goed voor ons allebei is, weten we nog niet zo goed. Dus we zien wel hoe dat loopt.

Deze week is hij alleen thuis, dus zullen we elkaar nog wel vaker zien.

Kip, hoe kun je een deel seksverslaving in je hebben? Is het niet zo dat je dat hebt, of niet hebt? Maar je kunt toch niet een beetje verslaafd zijn?
Last van schuldgevoel? Heb je het nou over Guus Heidi? Ik dacht juist dat hij dat helemaal loskoppelde of heb ik het nou helemaal verkeerd in mijn hoofd?

Het schijnt dat een seksverslaving wel behandelbaar is volgens mij. De verslaving zal wellicht nooit helemaal verdwijnen maar je leert tools om het te normaliseren.

Als ik het goed begrijp Kip moeten jouw mannen eigenlijk elke dag even voor jouw bevrediging zorgen om te voorkomen dat je gaat zwerven en sloeren?

Wat een armoe eigenlijk.
Ja, Guus heeft altijd al wel schuldgevoel gehad. Daarom zat er lange tijd ook lange tijd tussen de dates. In de zomer overwon het verlangen het van het schuldgevoel, maar zoals na het bezoekje aan de hut, dan moet hij daar echt even mee dealen.

Hij heeft al die jaren moeite gehad met het bedrieger-zijn. Dat weet ik, hebben we het vaker over gehad ook.

Daarom dacht hij door nu BFF te zijn, dat dat schuldgevoel minder zou worden. Maar nou ja, daar zijn we maar matig in .

Hij kan het niet loskoppelen, nog nooit gekund ook.

Een verslaving is wrs wel behandelbaar, maar je kunt volgens mij niet een deel verslaafd zijn. Je bent het, of je bent het niet. Punt.

En ik denk dat het heel hard werken is, om idd die tools in te zetten om die verslaving de kop in te drukken.
quote:Rooss4 schreef op 08 februari 2014 @ 17:47:Als ik het goed begrijp Kip moeten jouw mannen eigenlijk elke dag even voor jouw bevrediging zorgen om te voorkomen dat je gaat zwerven en sloeren? Er zit een wereld van verschil tussen hoog libido en verslaving Roos. Volgens mij is dat een tijd terug hier al besproken in de casus van Apollonia.
Zoveel mogelijk mannen verslinden heeft volgens mij niets te maken met een hoog libido, maar alles met verslaving. De drang om te scoren, en als er gescoord is, op naar de volgende. En de volgende.

Iemand met een hoog libido hoeft zich volgens mij niet te storten op seks met talloze onbekende mannen, om maar een voldaan gevoel over te houden.

Jij zegt dat je een hoog libido hebt en dus elke dag bevredigd moet worden door een van je mannen, omdat je anders gaat sloeren. Terwijl dat sloeren niets met je libido te maken heeft. Een hoge seksdrive/verlangen naar seks, zegt niet automatisch dat je er iets mee moet doen. Het dwangmatige doen aan seks met wie dan ook en waar dan ook, is afwijkend en is de verslaving.

Maar goed, jij bent degene die hierin begeleiding heeft, dus jij zult het beter weten wrs.
Heidi, ik heb aan die twee specifieke mannen genoeg om mijn hoge libido te voldoen.

Aan de seksverslaving, het oa dwangmatige verslinden van wildvreemden, werk ik inderdaad in een kliniek. Een verslaving geeft géén voldoening en bij mij is deze het gevolg van verwaarlozing in mijn jeugd. Staat dus volledig los van mijn libido.
Ik verwacht niet dat jij mijn buurvrouw bent oranje

Maar goed je kan je altijd vergissen natuurlijk

Lastig Heidi dat schuldgevoel, wat zal hij dan soms worstelen met zichzelf....

Zolang het puur vriendschappelijk blijft zal het wel te dealen zijn maar goed dat lukt niet helemaal dus

Het is ook nooit minder geworden in al die jaren ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven