Zure wijven borrel topic
dinsdag 4 februari 2014 om 20:25
Zure wijven aller viva's verenigt u!!
Op naar de eeuwigdurende borrel gefinancierd door dames met vragen waar niet een glazen bol, maar alleen een zwangerschapstest tegenop kan!
In dit topic kan de stand voor het borrelbedrag worden bijgehouden.
Veel plezier met sparen en op naar de eerste borrel!
Cheers
Geld in kas op 22 juli 2014: ¤1100
Mocht je een relevant topic hebben gevonden, kom dan hier de winst delen!!
P.s. Er zijn nog openstaande vacatures in de kascommissie en borrelcommissie.
Voor nieuwe voorstellen staan we natuurlijk open
Penningmeesteressen: Cheery en Solomio
Kascommissaris: Sandt
Erelid: Nouschi
Marketingcommissie: Derpina
Hetachterdefeitenaanloopforumlid: Savetheday
Organisatrice ZWB-cruise: Itsmyempire
Op naar de eeuwigdurende borrel gefinancierd door dames met vragen waar niet een glazen bol, maar alleen een zwangerschapstest tegenop kan!
In dit topic kan de stand voor het borrelbedrag worden bijgehouden.
Veel plezier met sparen en op naar de eerste borrel!
Cheers
Geld in kas op 22 juli 2014: ¤1100
Mocht je een relevant topic hebben gevonden, kom dan hier de winst delen!!
P.s. Er zijn nog openstaande vacatures in de kascommissie en borrelcommissie.
Voor nieuwe voorstellen staan we natuurlijk open
Penningmeesteressen: Cheery en Solomio
Kascommissaris: Sandt
Erelid: Nouschi
Marketingcommissie: Derpina
Hetachterdefeitenaanloopforumlid: Savetheday
Organisatrice ZWB-cruise: Itsmyempire
vrijdag 7 februari 2014 om 15:49
quote:Cheery schreef op 07 februari 2014 @ 15:47:
Mochten zure wijven zich nog geroepen voelen een functie te vervullen in het kader van de ZWB. Doe vooral aan zelfpromotie Pufff Ik ben heel slecht met Nederlandse letteren. Maar ik kan wel heel goed denken. Hahahha Als ik ergens me kan helpen. Graag!
Mochten zure wijven zich nog geroepen voelen een functie te vervullen in het kader van de ZWB. Doe vooral aan zelfpromotie Pufff Ik ben heel slecht met Nederlandse letteren. Maar ik kan wel heel goed denken. Hahahha Als ik ergens me kan helpen. Graag!
vrijdag 7 februari 2014 om 19:01
http://forum.viva.nl/foru ... test/list_messages/220956
Ik vind dat hier ook geld op verdiend mag worden
Ik vind dat hier ook geld op verdiend mag worden
vrijdag 7 februari 2014 om 20:51
Volgens mij ben ik over de houdbaarheids datum. Als ik zo de topics lees over help ik ben zwanger, help mijn vriendje is boos over mijn glittertrui en ik ben 16 en help ik ben 12 en duizelig dan lijkt het wel de Tina. Nou nog een topic over vervelende kinderen op verjaardagen en ik denk dat ik een paar flinke borrels nodig heb.
En dan ga ik op zoek naar een forum voor zure Viva gleuven in de meno pauze of zo. Ik word te oud voor die shit.
En dan ga ik op zoek naar een forum voor zure Viva gleuven in de meno pauze of zo. Ik word te oud voor die shit.
zaterdag 8 februari 2014 om 20:47
zaterdag 8 februari 2014 om 20:52
quote:Cheery schreef op 08 februari 2014 @ 20:47:
Zo is het, Solo!
En klussen doe je maar aan je huis. Voor een baby heb je gewoon zwoele seks, ik iig wel. Het is al erg genoeg dat ik nu vaak kotsend boven de plee hang, maar als ik daarvoor niet eens lekker had mogen seksen, mij niet gezien! Dus Helianthe, helemaal mee eens.Getver, seks voor een baby????????
Zo is het, Solo!
En klussen doe je maar aan je huis. Voor een baby heb je gewoon zwoele seks, ik iig wel. Het is al erg genoeg dat ik nu vaak kotsend boven de plee hang, maar als ik daarvoor niet eens lekker had mogen seksen, mij niet gezien! Dus Helianthe, helemaal mee eens.Getver, seks voor een baby????????
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 9 februari 2014 om 16:00
quote:Cheery schreef op 09 februari 2014 @ 14:06:
Oooohhh Sandt, maar gelukkig ben je er nu! Wat voor drankje kunnen we je inschenken?
Solo, ik vind het wel lekker, maar je kunt ook voor kunstmatig gaan. Klussen niet, dat doe je maar aan je huis. Blegh!Doe maar even een glas water, kom net van kinderverjaardag bij vriendin, en zo krijg ik visite voor het eten, weer wijn. En ik kan niet goed tegen alcohol.
Oooohhh Sandt, maar gelukkig ben je er nu! Wat voor drankje kunnen we je inschenken?
Solo, ik vind het wel lekker, maar je kunt ook voor kunstmatig gaan. Klussen niet, dat doe je maar aan je huis. Blegh!Doe maar even een glas water, kom net van kinderverjaardag bij vriendin, en zo krijg ik visite voor het eten, weer wijn. En ik kan niet goed tegen alcohol.