Bezorgtijden DHL

07-02-2014 19:49 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Weet iemand tussen welke tijden een pakket bezorgd door DHL kan worden afgeleverd?

Alvast bedankt!

Sannietje
Tussen 9 en 21, heb ik in ieder geval wel gehad. Geven ze geen tijd aan?
nee, helaas niet, er staat bij track & Trace tot nu toe enkel vermeld dat het pakket het logistiek centrum heeft verlaten.
DHL express bezorgt werkdagen van 9.00 - 18.00. Weet alleen niet of dit weer een aparte tak is. Maar mijn pakket uit het buitenland is zo bezorgd.
Van de week nog een pakketje via DHL ontvangen, was rond 4 uur in de middag. Er valt geen pijl op te trekken, denk ik.
Trouwens, er zou moeten staan "wordt vandaag aangeboden" en dan weet je dat ie komt. Dus als ie het logistiek centrum verlaten heeft zegt het nog niks.
De pakketservicechauffeurs hier in Helmond komen meestal tussen 10 en 18 uur, maar laatst was er een pakketje na 21:30 bezorgd... schrok me rot van de bel hihi
Adem in, adem uit
nja ik vraag het omda tik bij een online aanbieder heb besteld die zou bezorgen via Post NL.

Het betrof hier echter een partner van online aanbieder, en bleek het pakket met DHL te worden bezorgd.

Naar mijn weten bezorgd DHL vrijwel uitsluitend tijdens kantooruren en dit is voor mij een probleem, omdat ik fulltime werk en van 7-18.30 weg ben van huis.

Echter op de website van de hoofdaanbieder stond enkel POST NL vermeld als afleveraar (en die levert ook in weekend en kun je aangeven wanneer je het pakket wilt ontvangen).

Nu ben ik dus bang dat ze mijn pakket niet kunnen afleveren en ik voor de kosten opdraai...
Is het iets bijzonders dat je er perse persoonlijk voor moet tekenen? Zo niet, dan vind je wel een briefje in de bus bij welke buren je je pakje kunt afhalen.
DHL bezorgt ook buiten kantoortijden hoor, weet ik uit ervaring.
Oh dat zou heel fijn zijn Tantejo
Bij deze link kom je op een site van dhl, als je je postcode invult zie je op welke dagen hoe laat pakketjes kunnen komen ;)

https://dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden
Ik verwacht tussen 18.00 en 21.00 een pakje van de wehkamp en die bezorgen met DHL.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven