Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Yes! Vanavond is het zo ver! Nog niet zoveel zenuwen, vooral omdat ik merk dat hij ze heeft en steeds zegt hoeveel zin hij erin heeft haha. Nu alleen nog hopen dat het beeld een beetje klopt van elkaar en we hebben vast een leuke avond.
Even tussendoor: wie geen Whatsapp wil gebruiken kan toch Kik Messenger downloaden? Heel eenvoudig en geen telefoonnummer nodig..
@Liezze: m.b.t. de man met de vis: wat hebben jullie dat briljant geanalyseerd zeg; hilarisch gewoon!!
Hoi dames!

Ik had gisteren een tweede tinderdate. De eerste keer was heel erg gezellig en vond ik hem leuk!

Gisteren weer een date gehad en toen ik hem toen zag had ik zoiets van mmmhoaaa. De avond verliep ook wat minder soepel, hij kwam stiller op mij over.

Ik zag dat hij aanstalten wilde maken om wat intiemer te worden of te zoenen zelfs.... dat wilde ik echt niet. .. dus aan het einde van de avond afgekapt.

Ik ben erg intuïtief ingesteld. Daar vertrouw ik ook altijd op.

Toch denk ik ook: had ik het langer een kans kunnen geven?

Herkennen sommigen van jullie dit ook? Dat dilemma met jezelf.
Nou, mijn tinderdate is achter de rug. Wat was ik gister zenuwachtig zeg! Maar was niet nodig schijnbaar:)

Hij was gelukkig in het echt net zo spraakzaam als over de app en we vielen elkaar niet tegen. We hebben wat gedronken, sushi gegeten en als afsluiting weer ergens gaan zitten met een drankje Hij had het eten betaald, hield deuren open en probeerde me niet te zoenen toen we afscheid namen. Gewoon 3 kussen op de wang.

Voor herhaling vatbaar dus, zeker geen spijt van:p
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
En jawel hoor, ook ik heb inmiddels twee dates gehad met een Tinderman! De eerste keer was het al direct echt gezellig, we praatten net zo makkelijk als we via de app en telefoon al deden. Hij was zoals ik had gedacht! Hij had voor me gekookt en het kostte wat moeite om uiteindelijk weer huiswaarts te keren. Tijdens de tweede date (waarvoor hij het initiatief nam, wat ik erg leuk vond!) was het weer net zo gezellig en fijn! Uren gekletst, lekker gegeten, gezoend, noem maar op. Ik kan tot op heden weinig negatiefs over hem noemen. Hij is iemand die nadenkt over dingen, zich kwetsbaar opstelt en ook weet wat hij wil. Ik vind dat echt fijn, maar merk ook dat ik wat bangig ben. Ik kan mijn vinger er niet opleggen, maar misschien is het gewoon een stukje zelfbescherming n.a.v. mijn laatste relatie met het mezelf weer gaan 'geven' en openstellen. Hij is hartstikke leuk en ik wil het niet verpesten natuurlijk, al helemaal niet door te hard van stapel te lopen!
Leuk!

Blond?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 09 februari 2014 @ 14:45:

Leuk!

Blond?

Hah, ja oer hollands.

Misschien is dat toch ook even anders.
Ik baal zo enormmm.

Was echt heel leuk, maar we zijn uitgegaan, dronken geworden, gedanst, gezoend.. En toen moest ik best wel lang wachten op de trein dus ik zou gewoon maar blijven slapen. Maar we waren dronken en ik heb echt vaag lopen doen. Geen idee waarom en hoe.. Maar ik was een beetje aan het zeuren ofzo. Ik denk omdat ik gewoon niet wist hoe of wat ik ermee aan moest allemaal. Wel gewoon geslapen, maar het was vrij ongemakkelijk. Hij bleef wel lief maar kreeg een knuffel bij weg gaan :/ nu op whatsapp even m'n excuses aangeboden en gezegd dat ik het wel echt leuk vond. Hij zegt dat ook maar ik heb zo'n gevoel dat hij het gewoon leuk vond en niet meer dan dat.. en ik vind dat echttt heel jammer merk ik nu. Wilde het liefst teruglopen net en m gewoon zoenen en niet meer weggaan, boehoe.
@dream, lastig joh! Zit niets anders op dan maar even afwachten hoe het met zijn enthousiasme zit. Maar hij was leuk dus! Dat is ook al wat waard.

@Philein, klinkt goed!

quote:Liezze schreef op 08 februari 2014 @ 13:18:

@Frizz Tja, de man met vis

Zijn andere foto’s waren wel erg leuk, dus ik besloot hem n kans te geven. En ik heb niet eens zo’n onaardige avond gehad (lees ik dacht niet binnen 5 minuten; Hoe kom ik hier in godsnaam WEG!). Maar toen ik daarna de avond nog eens analyseerde in de kroeg met mijn vrienden kwamen we volgens mij wel tot een aardige conclusie over de ‘man met vis’.

We hadden de date in zijn (relatief kleine) stad, afgesproken in een café. Hij kwam er vaak, zij hij. Dat zou ik nooit doen, een eerste date in een café waar ik zelf vaak kom, maar goed.

Terwijl we daar zaten, leek hij de hele tijd de boel te scannen of er geen mensen waren die hij kende. Geen bekenden…hij wilde me graag nog een ander café laten zien en daar weer het scannen. In café 3(!) waren daar eindelijk de bekenden die hij enkel gedag zei om met mij verderop te gaan zitten. Onze analyse: Ik was de vis! Het struinen van café naar café was een ‘kijk eens wat ik heb gevangen!’

Woehahaha! Briljant!

Hmm, ik zit een beetje in dubio. Tweeënhalve week een erg leuke Tinderdate gehad met Mooie Man. Elkaar laten weten dat we allebei wel in waren voor een tweede date. Verder geen contact. Hij had van tevoren al aangegeven dat hij de komende twee weken niet kon. Maar ja, nu zijn er dus ruim twee weken voorbij en heb ik nog niets van hem gehoord. Twijfel of ik er zelf maar weer een bericht uit moet gooien om te horen of ie nog steeds in is voor een tweede date. Of nog even afwachten of hij wat van zich laat horen. Maar ik heb al zoveel geduld gehad. Wil eigenlijk wel weten waar ik aan toe ben...
Heb 'm gezegd dat ik het niet helemaal kon peilen maar dat als het aan mij lag ik het graag snel over wil doen. 'lijkt me gezellig :)'

Hij was eerder super enthousiast en deed er alles voor om met me af te spreken. Lijkt me gedaan dus.. waaaaarom vind ik hem nu nou juist zo leuk? :(
Huh? Hij zegt toch 'lijkt me gezellig' terug?

Enne... eerst benauwde het je wat omdat je hem te eager vond en nu vind je hem leuk omdat hij niet meer zo eager doet. En dat is waarom mannen niets van vrouwen snappen
Ja precies en het duurt een half uur voordat ie reageert op berichten. Compleet het tegenovergestelde tot gister. Ik kan er naast zitten maar als ik er een kut gevoel over heb zegt mij dat het niet goed zit, anders zou dat niet nodig zijn. Bovendien sprak ik daar duidelijk mn onzekerheid uit en haalt hij die niet weg.

Haha is ook helemaal waar maar ik had gister nodig om door te krijgen dat ik hem wel 'echt' erg leuk vind.

Eerlijk. Ik verwachtte meer een 'ik vond het echt leuk, hoop je snel weer te zien' voordat ik me uberhaupt iets hoefde af te vragen.
Ik denk dat je teveel analyseert. Gewoon nog een keertje afspreken. Daarna kun je altijd nog je conclusies trekken.
quote:dream26 schreef op 09 februari 2014 @ 21:26:

Ja precies en het duurt een half uur voordat ie reageert op berichten. Compleet het tegenovergestelde tot gister. Ik kan er naast zitten maar als ik er een kut gevoel over heb zegt mij dat het niet goed zit, anders zou dat niet nodig zijn. Bovendien sprak ik daar duidelijk mn onzekerheid uit en haalt hij die niet weg.

Haha is ook helemaal waar maar ik had gister nodig om door te krijgen dat ik hem wel 'echt' erg leuk vind.

Eerlijk. Ik verwachtte meer een 'ik vond het echt leuk, hoop je snel weer te zien' voordat ik me uberhaupt iets hoefde af te vragen.

Maar goed, je bent gisteren dronken geworden, en hebt "vaag" lopen doen, en zelfs lopen zeuren.

Denk je dat dat ermee te maken kan hebben, of staat dronken zeuren tegenwoordig in The Rules?

Ik ben er al n tijdje uit namelijk.
We waren gewoon allebei dronken, het was super leuk. Tot het moment dat ik niet naar huis kon en niet wilde blijven slapen, want tot zover werkten mn slimme hersenen nog wel ;). Toen kwamen we een beetje in een over en weer, wat doen we nu verhaal terecht. Ik had zoiets van, is dit echtecht leuk? Dan blijf ik wel slapen. Is dit alleen leuk omdat we dronken zijn? Dan wil ik gewoon naar huis.

Gewoon over gehad ook nog en hij vond het grappig. Whatever.. de bal ligt bij hem.

Ik vind het alleen jammer dat er nog sprake is van twijfels en ballen enzo ;)
Het stil laten vallen van tinder-gesprekken, tja daar ben ik wel schuldig aan :p. Maar hoe gek is het? Een paar minuten wat willekeurige gesprekken voeren is een kleine moeite. Als je dan meteen verwachtingen van elkaar krijgt is het veel minder leuk. De meeste mannen op tinder doen waarschijnlijk veel belangrijkere dingen met hun tijd, en hebben geen zin om steeds afgeleid te worden.

Maar wat ik me nou afvraag, waarom zou je een ontmoeting zo lang uitstellen als het klikt? Al die klachten over mannen die met je willen afspreken, of gewoon willen horen hoe je klinkt, waarom? Even een skype gesprek, dat stelt toch niks voor? Als je er leuk uitziet wanneer je glimlacht is dat natuurlijk fijn, maar je stemgeluid geeft weer wie je bent. Als het niks is neem je toch gewoon gelijk weer afscheid? Natuurlijk is het vervelend als een man "nee" niet respecteerd. Maar als ze dan vragen waarom, vragen ze zich oprecht af waarom je níet even wil kletsen in het echt of via skype, maar wél vrolijk verder wil chatten. Terwijl chatten nou juist een bijzonder gebrekkige manier van communitie is.

Wie o wie kan mij dit uitleggen?
quote:dream26 schreef op 09 februari 2014 @ 21:52:

We waren gewoon allebei dronken, het was super leuk. Tot het moment dat ik niet naar huis kon en niet wilde blijven slapen, want tot zover werkten mn slimme hersenen nog wel ;). Toen kwamen we een beetje in een over en weer, wat doen we nu verhaal terecht. Ik had zoiets van, is dit echtecht leuk? Dan blijf ik wel slapen. Is dit alleen leuk omdat we dronken zijn? Dan wil ik gewoon naar huis.

Ah, nee okee, dat scheelt.

Dat is geen gezeur.

Ach, zo'n drama was en is het nou ook weer niet. Dat kan sowieso niet de reden zijn waardoor hij nu eventueel de boot afhoudt. Als hij dat doet dan is dat gewoon omdat hij mij niet leuk vindt op die manier. Maar dan heb ik graag dat hij dat gewoon zegt en me ook niet had gezoend en mee naar huis gevraagd (beiden zijn initiatief).

We gaan het zien.
quote:dream26 schreef op 09 februari 2014 @ 23:11:

Ach, zo'n drama was en is het nou ook weer niet. Dat kan sowieso niet de reden zijn waardoor hij nu eventueel de boot afhoudt.Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn
En heb je seks met hem gehad Dream?
Nee
Idd Dream26, duidelijkheid is toch altijd het prettigst in dit soort situaties (zeker als je iemand leuk vind).

Anders blijf je maar analyseren en je daardoor toch wat onzeker ('had ik niet beter dit kunnen zeggen i.p.v. dat...') voelen.

Ik kamp er nu een beetje mee (onzekerheid), zit al een tijdje met een zeer leuke Tinderman op de chat, om de avond spreken we elkaar zeker wel een paar uur op Tinder.

Afgelopen vrijdag was de laatste keer dat ik hem sprak, wederom een heel leuk gesprek over en weer.

We begonnen rond 21:00 uur en eindigden rond 2:00 uur.

Gisteravond herinnerde ik me ineens iets, waar we het vrijdag over gehad hadden, maar waar ik toen niet op kon komen.

Ik heb hem gisteravond spontaan een berichtje gestuurd via Tinder, zo van 'ik weet het weer, vandaar even dit berichtje... etc etc, fijne avond XXX'.

Nu zag ik dat hij vanavond online is geweest en eigenlijk had ik gedacht (natuurlijk ook een beetje gehoopt) dat hij wel een bedankje terug zou sturen.

Kan ik me onzeker over gaan voelen (want hoeveel tijd kost het nou om een bedankje of iets in die strekking terug te schrijven, had ik achteraf beter dat berichtje niet kunnen sturen, want ik wil zeker niet eager overkomen), maar aan de andere kant kan hij ook heel druk zijn geweest.

Ik merk het van de week wel en anders is het meteen duidelijk (zei ze heel stoer...).
2 X posten is te veel....
@jannekejan, ik zit in hetzelfde schuitje. Gisteravond toch maar een bericht gestuurd naar Mooie Man en voorgesteld om nog een keertje af te spreken. Nu is het wachten op antwoord...quote:zilver77 schreef op 09 februari 2014 @ 22:15:

Maar wat ik me nou afvraag, waarom zou je een ontmoeting zo lang uitstellen als het klikt? (...) Wie o wie kan mij dit uitleggen?Ik niet. Ik spreek altijd vrij snel af. (Chat)berichtjes zeggen inderdaad weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven