Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Ik dacht dat Anton Geesink daar stond, maar die is dood hè?
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2014 @ 15:17:

[...]

Vreselijk hè

Maar ik heb het mooi bekeken!

Ik ben aan mijn laatste weekjes bij mijn huidige werkgever bezig dus ik heb al gezegd, ik zit met koffie en taart in de wachtkamer!

Wat willen ze doen, me ontslaan?

Maar gelukkig, het mag!
quote:nikki_nuts schreef op 08 februari 2014 @ 15:18:

Ik dacht dat Anton Geesink daar stond, maar die is dood hè?Volgens mij wel ja.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2014 @ 15:20:

[...]

Volgens mij wel ja.Het was net echt, onderaan die trap.
Nou, allemaal staan, hand op je hart en zingen, hard!

Ohja, het is later. Was ik ff vergeten...
Waarom hangen ze nu niet meteen die medailles om??
Nr. 3 (ben z'n naam even kwijt) keek wel een beetje zuurtjes op het podium.
quote:dolfje schreef op 08 februari 2014 @ 15:23:

Waarom hangen ze nu niet meteen die medailles om??Beetje te weinig publiek denk ik, dat moet groter.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is morgen op een plein, wordt iedereen gehuldigd die iets gewonnen heeft. Ik vind het niets zo.
quote:StoraHuntur schreef op 08 februari 2014 @ 15:24:

Nr. 3 (ben z'n naam even kwijt) keek wel een beetje zuurtjes op het podium.Alleen nr 1 telt hè, als topsporter.
quote:dolfje schreef op 08 februari 2014 @ 15:23:

Waarom hangen ze nu niet meteen die medailles om?? ja stom he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Balen dat die docu entaire over de sprinters morgen zo laat is.... Ga ik niet trekken helaas!
Uitzendinggemist of opnemen geen optie, koekkie?
Ik kan de 3km morgen niet zien, verder alles.
Top!!
'Vind ik leuk'
Die Jan en Jorrit zijn het echt niet hoor. Pffff.
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2014 @ 15:51:

Die Jan en Jorrit zijn het echt niet hoor. Pffff.En als je zou móeten kiezen? Ik dan maar Jan.
Ik val een beetje in een gat, wat zal ik nu 's gaan doen na al deze geweldige doch voorspelbare medailles? De biatlon vind ik niks.
Kijk nu naar BBC2, even hh kijken.
Toch vind ik die biathlon altijd wel leuk om te kijken, het lijkt mij lood- en loodzwaar! Hijgend alles raak proberen te schieten.....
Ben ik de enige die nog kijkt?

Hebben jullie gezien hoe die rodelaar uit India traint? Op een soort zelfgemaakte slee met rolschaatswielen en trainen op de enige weg in het gebied (himalaya) te midden van al het overige verkeer (schapen, vrachtwagens etc.) je zou bijna denken dat ie een doodswens heeft!
quote:koekkie schreef op 08 februari 2014 @ 17:01:

Toch vind ik die biathlon altijd wel leuk om te kijken, het lijkt mij lood- en loodzwaar! Hijgend alles raak proberen te schieten.....Ik heb even op het puntje van mijn stoel gezeten, Björndalen houdt het geweldig lang vol, de meeste sportlui stoppen er rond hun dertigste mee.
verba volant, scripta manent.
Ik heb niet meer alles gezien, vriend vond na het schaatsen dat er wel weer genoeg sport op tv was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven