Slecht voelen om niets

09-02-2014 20:02 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me de laatste weken niet zo goed. Ik ben erg prikkelbaar, heel stil en snel chagrijnig. Daardoor krijg ik onnodig ruzie met mijn ouders en met mijn vriend.

Ik denk niet dat het aan m'n hormonen kan liggen, want ik slik de pil en deze slik ik meestal door.

Op school gaat alles goed en heb ik het naar mijn zin. Thuis is alles in orde. Met m'n vriend is alles goed (op een paar irritaties na), dus ik snap mezelf niet. Ik wil heel graag vrolijk doen, maar zo voel ik me niet. Heel erg vervelend voor mezelf, maar ook voor de mensen om mij heen.

Herkent iemand dit?

Weet iemand wat hier de reden van kan zijn?

Hoe kan ik m'n gedrag veranderen?
Vraag je af of er echt niks is wat je dwars zit, diep van binnen.
Misschien gebrek aan vitamine D. Weinig zon geweest natuurlijk.
Ik denk dat half Nederland dit herkent aan het einde van de winter
Zou inderdaad vitamine D kunnen zijn vanwege de winter. Je zou ook in een dagboekje kunnen proberen gewoon je gedachten op papier te zetten, misschien kom je dan vanzelf iets tegen wat je toch wel dwars zat zonder dat je het wist en kleine dingetjes kunnen zich ook opstapelen.
Ik herken het wel, ik heb ook wel eens van die periodes. Het stomme is dat er geen lichtpuntje lijkt te zijn als je er middenin zit, maar waarschijnlijk gaat het gewoon weer over, en dan ben je weer je gelukkige zelf. En als het niet binnen anderhalve maand overgaat, moet je de huisarts bezoeken.
Ik dacht je avatar al te herkennen dus ik heb even geloept. Heb je al hulp voor je andere problemen?
quote:funkyfun schreef op 09 februari 2014 @ 20:45:

Ik dacht je avatar al te herkennen dus ik heb even geloept. Heb je al hulp voor je andere problemen?Daar ben ik gelukkig, sinds ongeveer een maand, helemaal overheen!
Misschien heb je er problemen mee dat alles goed gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven