Vriendinnen Rotterdam

09-02-2014 16:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Omdat mijn vriendinnen steeds meer gaan settelen en niet altijd meer tijd hebben voor leuke dingen ben ik op zoek naar nieuwe vriendinnen. Ik woon in Rotterdam, ben 25 jaar en ik hou erg van uitgaan, borrelen, uit eten gaan, terrasjes pakken, shoppen en andere gezellige dingen.

Voor degenen die zich hierin herkennen; lijkt me leuk om iets van jullie te horen!
hoi stella-cadente jou interesse spreken mij aan het lijkt me leuk om met jou in contact te komen je mag me mailen op latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van je te horen groetjes
Hi Stella,

Naar welke tenten ga je het liefst in Rotterdam?

Groetjes
hoi lightscapade ik heb jou een prive berichtje gestuurd ik wou vragen of je het hebt ontvangn?
Hai!

Ik ga vaak naar de Witte de With, Bar, Bird en af en toe naar de grote feesten. Waar ga jij meestal naartoe lightscapade?
Hoi Stella,

Ik zag je oproepje, het sprak me wel aan, Ik ben 32, nog single, veel van mijn vriendinnen zijn al gesetteld en/of hebben al kinderen, waardoor ze niet meer de deur uitgaan. Ik hou nog heel erg van stappen. Ik ga meestal naar de With de With straat, Bird, Cruise Terminal.

Ik hoor graag van jullie.
hoi stella-cadente heb je trouwens een e mail adres waar ik je kan mailen? groetjes imen
Ik ben in die cafés die jij noemt nog nooit geweest, maar lijkt me leuk om een keer naar toe te gaan!

Ging zelf af en toe naar de grote feesten en een enkele keer stadhuisplein, maar dat ben ik nu wel een beetje ontgroeit;)
Misschien kunnen we een keer samen gaan.... Mail anders even: stella.cadente@hotmail.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven