Zure wijven borrel topic

04-02-2014 20:25 325 berichten
Zure wijven aller viva's verenigt u!!

Op naar de eeuwigdurende borrel gefinancierd door dames met vragen waar niet een glazen bol, maar alleen een zwangerschapstest tegenop kan!

In dit topic kan de stand voor het borrelbedrag worden bijgehouden.

Veel plezier met sparen en op naar de eerste borrel!

Cheers

Geld in kas op 22 juli 2014: ¤1100

Mocht je een relevant topic hebben gevonden, kom dan hier de winst delen!!

P.s. Er zijn nog openstaande vacatures in de kascommissie en borrelcommissie.

Voor nieuwe voorstellen staan we natuurlijk open

Penningmeesteressen: Cheery en Solomio

Kascommissaris: Sandt

Erelid: Nouschi

Marketingcommissie: Derpina

Hetachterdefeitenaanloopforumlid: Savetheday

Organisatrice ZWB-cruise: Itsmyempire
Alle reacties Link kopieren
quote:single-lady schreef op 09 februari 2014 @ 22:33:

Laat hem maar geld over houden voor de MAP....

En een biologieboek.

Zo te zien moeten we een leeftijdsgrens stellen aan die boete.

Maar ja, dan gaat iedereen zeggen dat ze 15 zijn.................
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:sandt schreef op 09 februari 2014 @ 22:45:

[...]

Heb ik al gedaan!Ja, ik zag het. Thx.
Wat denken jullie, 20 piek, of niet?

http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/221143
quote:soley79 schreef op 09 februari 2014 @ 23:02:

Wat denken jullie, 20 piek, of niet?

http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/2211433 keer zelfs: 1) voor het (weliswaar bedekt) stellen van DE vraag; 2) voor gebruik van me i.p.v. mijn; 3) voor haar eigen zure reacties.
Ik denk van niet, Solo. TO stelt nl dat ze zwanger is en vraagt slechts naar het moment van conceptie. Dat is een vraag die ook een facepalm verdient, maar dat terzijde. Me (aaaarrrgg) ipv mijn is ook heel irritant, maar daar moet een tweede borrelaccount voor worden gemaakt zou ik zeggen.

Deze daarentegen is een klassieker:

Alstublieft, beantwoord mijn vraag.. Ik heb zoveel bang

Inclusief de meest rare taalfouten. Er wordt gezegd dat to deze fouten mag maken als Belg, maar bij mijn weten geldt het standaardnederlands nog altijd in de gehele Taalunie, dus ook in België.

¤20 voor de ZWB iig.
Anders gewoon een aparte pot voor het ge-me. Kan best bij het zure wijven topic letten we toch ook allemaal op.

Anders raakt de server nog overbelast haha!

Ik blijf alleen verbaasd over het feit hoe dom mensen zijn wat betreft de vragen "Ben ik zwanger". Ik bedoel "vroegah" stonden dat soort vragen ook in de break out. En toen vond ik dat al raar, het is toch algemene kennis? Ik kan gewoon niet snappen en dt vind ik zelfs frustrerend haha.

Zien jullie het al voor je dat jullie kind (nu/straks) ooit ergens zo'n topic gaat openen.
quote:Derpina schreef op 10 februari 2014 @ 11:55:

Anders gewoon een aparte pot voor het ge-me. Kan best bij het zure wijven topic letten we toch ook allemaal op.

Anders raakt de server nog overbelast haha!

Ik blijf alleen verbaasd over het feit hoe dom mensen zijn wat betreft de vragen "Ben ik zwanger". Ik bedoel "vroegah" stonden dat soort vragen ook in de break out. En toen vond ik dat al raar, het is toch algemene kennis? Ik kan gewoon niet snappen en dt vind ik zelfs frustrerend haha.

Zien jullie het al voor je dat jullie kind (nu/straks) ooit ergens zo'n topic gaat openen.

Als mijn kind een topic opent met die titel, dan ga ik echt twijfelen aan ons onderwijs.

Ik heb alleen zoons namelijk.
quote:Derpina schreef op 10 februari 2014 @ 11:55:

Zien jullie het al voor je dat jullie kind (nu/straks) ooit ergens zo'n topic gaat openen.Ik hoop het niet, zeker de jongens niet , dochter weet al goed hoe het zit, laat haat hier wel eens lezen! . Dus als ze al een topic opent, dan zeker niet hier.
Hier nu ook een zoon opkomst maar ik ga dat zeker toch ook zelf wel in de gaten houden.

Mocht er ooit een dochter komen mag ze van mij ook gewoon aan de pil vriend of niet. Je weer uiteindelijk toch maar nooit wat ze uitspoken . Al wil je het niet weten denk ik.

En Sandt hoe oud is je dochter? En wat goed dat je dat haar gewoon laten lezen, wat is de reactie dan ?

Wat voor types zouden het zijn ?
quote:Derpina schreef op 10 februari 2014 @ 12:53:

Hier nu ook een zoon opkomst maar ik ga dat zeker toch ook zelf wel in de gaten houden.

Mocht er ooit een dochter komen mag ze van mij ook gewoon aan de pil vriend of niet. Je weer uiteindelijk toch maar nooit wat ze uitspoken . Al wil je het niet weten denk ik.

En Sandt hoe oud is je dochter? En wat goed dat je dat haar gewoon laten lezen, wat is de reactie dan ?

Wat voor types zouden het zijn ?Dochter is 16 en vindt seks geen gespreksonderwerp voor een gesprek met je ouders. Dus soms laat ik haar zo'n OP lezen, over jonge meiden die zich afvragen of ze zwanger zouden zijn. Over het algemeen vindt zij ze dom.
Volgens mij zijn het de meisjes die achterstevoren zitten bij biologie om te flirten met de jongens in de klas.
sandt opzich kan ik er inkomen dat je als 16 jarige geen hele gesprekken over seks wilt hebben met je ouders. Dat ze het dom vind zegt gelukkig al wel dat zij het wel snapt

Cheery tja, maar je leest/ziet toch eigenlijk overal wel iets over seksuele voorlichting ?
Ik bedoel het ook overdrachtelijk, dat het personen zijn die het niets interesseert. Pas als de nood aan de man is, gaan ze zich afvragen hoe het zit, maar in plaats van zelf op zoek te gaan naar het antwoord op de vraag komen ze er hier mee.
Wanneer testen na eisprong?

Kassa!!!
Borrel met tapas wordt het hoor. Gaat financieel wel lukken
Straks zelfs een persoonlijke butler!
anderhalve week overtijd..

Bijgaand een nieuwe donatie!
quote:boerderijgeit028 schreef op 11 februari 2014 @ 16:14:

anderhalve week overtijd..

Bijgaand een nieuwe donatie!

Ha, ik kwam em ook melden.

Borrel met kaviaar gaat het worden. Op een gouden schaaltje.
Oh my! Was dat niet dat kind dat al eerder een dergelijk topic had geopend? Een week terug of zo?

En ook dat: ' ik lees geen bijsluiters..' Daar puilen je ogen toch van uit?

Edit: ze had inderdaad al eerder het zwangerschapstest van Etos topic geopend, dus toch dubbel rekenen.
Kan dit ook?

Ben ik zwanger?
Mwoah ik vind 'm niet helemaal
quote:Derpina schreef op 12 februari 2014 @ 18:09:

Mwoah ik vind 'm niet helemaal Tssss. Volgende keer beter.
MAP en seks daarna.

Telt die?

Ben ik een keer op tijd?
Huts!
Je bent iig de eerste!! Op tijd dus, maar ik vind het nog een beetje twijfelachtig qua topicinhoud.

Ik laat het even aan andere om de beoordelen en zo ja dat mag jij de ¤20,- gaan innen.

Het is wel leuk om nu zo op topicjacht te gaan he?
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 februari 2014 @ 18:24:

MAP en seks daarna.

Telt die?

Ben ik een keer op tijd?Nee, ik was eerst (ben ik zwanger?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven