waarschijnlijk zwanger vriend volgens mij niet blij

12-02-2014 01:32 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
4 maanden geleden ben ik met de pil gestopt

Met medeweten van vriend natuurlijk!

Ik moest stoppen met de pil omdat ik niet goed reageer op hormonen. Heb kwa anticonceptie alles al gehad.

De condooms bleven dus over.

De condooms werden wel eens vergeten in begin.

Ik ben toen heel duidelijk geweest.

Schat, we vrijen onveilig en ik kan zwanger raken.

(Ik heb een kinderwens en dat weet hij ook.)

Ik heb gezegd dat wij beide verantwoordelijk zijn , maar ik niet onveilig ga seksen als hij er niet 100% achter staat, dat er een baby kan komen.

Hij reageerde super. Dat hij ook graag een gezin zou willen met mij.

Ik heb veel Problemen in verleden gehad met baarmoeder, en een anorexia verleden.

De kans dat ik snel zwanger zou worden zag hij als klein.

Nogmaals duidelijk geweest de kans er is.

En nu , nu ben ik 15 dagen overtijd.

Testen gedaan en negatief.

Hij vind een dokter bezoek niet nodig( kijken of ze zwangerschap zien door middel van bloedtest)

Want ik ben echt niet zwanger volgens hem.

Ik denk dat hij in het sprookjesbos leeft in de Efteling.

Vandaag stuurde ik hem een berichtje dat ik goed nieuws had!( aangenomen hogere functie) en dat we dat vanavond gaan vieren.

Hij wist nog niet wat het goede nieuws was.

Stuurt hij terug: o ben je ongesteld geworden!?

Deze opmerking kwetste mij zo erg....

Ik weet zeker, hoe groot mijn kinderwens ook is, als ik toch niet zwanger ben, de condoom gebruikt gaat worden hoe dan ook! En anders geen seks voor hem!

Want ookal wil ik heel graag een kind, niet op deze manier. Het kindje moet welkom zijn! En dat idee had ik ook dat het welkom was !

Maarals ik wel zwanger ben? Ja het blijft! Maar ben gewoon bang het te vertellen!

Ik fantaseerde er al over hoe blij wij zouden zijn..

Maar die opmerking van hem.....

Ik weet niet wat ik voor advies wil... Maar ik wou het even van mij af schrijven...

Ik ben ook super gevoelig emotioneel laatste dagen. Dus misschien zie ik wel spoken?

Dankjewel alvast

( ps: ik ga wel naar de dokter toe!)
Liefst ben ik door zijn opmerking niet zwanger...

Dat is beste

Voor iedereen

Maar als wel zo is, ik kan geen abortus doen.. Echt niet
quote:gardianangel schreef op 12 februari 2014 @ 02:45:

Dan doe ik het alleen.

Maar je doet alsof die hem meteen smeert. Was 1

Opmerking, geschrokken.

Je vult erg veel voor je vriend in.

Je hoort alleen wat je wil horen.

Vandaar dus..
Dubbeltje

Ga ik zeker doen

Als niet zonde gaan we weer aan de condooms

Moet samen een wens zijn en niet alleen van mij
Je bent inderdaad erg onduidelijk. Je schrijft in onvolledigezinnen en lijkt jezelf tegen te spreken. Als jullie communicatie ook op deze manier is gegaan, begrijp ik dat er misverstanden ontstaan.

Wat ik uit jouw posts haal:

- hij heeft gezegd een gezin te willen. Daar is geen specifieke tijd bij uitgesproken (bijvoorbeeld 'nu', of 'volgend jaar'), dus dat was een algemene uitspraak.

- jullie zijn eerst uit gemak/luiheid gestopt met condooms en hebben daarna uitgesproken dat dat betekent dat er een kans is dat je zwanger wordt.

- jullie hebben niet besproken wat jullie zouden doen als je nu zwanger zou worden. Jij hebt daar niet naar gevraagd, en hij ook niet.

- nu ben je misschien zwanger en hoopt hij van niet en ben jij hier gepikeerd over.

Verbeter me als ik he verkeerd geinterpreteerd heb, TO!

Maar als dit zo'n beetje klopt heb jij een hoop verwachtingen opgehangen aan dingen die niet expliciet gezegd zijn, waar door je nu teleurgesteld bent.
Ik bedoel dat ik geschrokken was van die opmerking

Wat vul ik hier in?
quote:gardianangel schreef op 12 februari 2014 @ 02:49:

Liefst ben ik door zijn opmerking niet zwanger...

Dat is beste

Voor iedereen

Maar als wel zo is, ik kan geen abortus doen.. Echt niet

Mag jij helemaal zelf weten hoor wat je ermee doet.

Ben je eigenlijk niet gewoon opgelucht als je toch niet zwanger bent?
Heel lullig als je vriend nu laat blijken er nog niet klaar voor te zijn... Heb zoiets in directe omgeving meegemaakt. Hij kende haar pas 6 of 7 weken, gevoel zat goed, plots haar melding: zwanger.

Zij koos om het te houden, hij voelde duidelijk meer voor haar en haalde haar in huis... En wat een fijn gezin vormen ze met dat jong!
Niet mee eens

Toen we het hadden over stoppen condoom ging het over stichten gezin

Dus dat had elke maand dan raak

Kunnen zijn. Dat weet hij toch ook dan?

En besproken als zwanger ben wat we gaan doen!

Hij wou dan namelijk zijn werkkamer op kantoor maken( slapen we nu)

Zodat kinderkamer dan naast onze nieuwe slaapkamer komt!
Ja ik ben opgelucht nu als

Ik niet zwanger ben. Door zijn opmerking.

Want als hij er niet klaar voor is. Dan wil ik dat

Ook niet zijn.
quote:tiramisuusje schreef op 12 februari 2014 @ 02:50:

Je bent inderdaad erg onduidelijk. Je schrijft in onvolledigezinnen en lijkt jezelf tegen te spreken. Als jullie communicatie ook op deze manier is gegaan, begrijp ik dat er misverstanden ontstaan.

Wat ik uit jouw posts haal:

- hij heeft gezegd een gezin te willen. Daar is geen specifieke tijd bij uitgesproken (bijvoorbeeld 'nu', of 'volgend jaar'), dus dat was een algemene uitspraak.

- jullie zijn eerst uit gemak/luiheid gestopt met condooms en hebben daarna uitgesproken dat dat betekent dat er een kans is dat je zwanger wordt.

- jullie hebben niet besproken wat jullie zouden doen als je nu zwanger zou worden. Jij hebt daar niet naar gevraagd, en hij ook niet.

- nu ben je misschien zwanger en hoopt hij van niet en ben jij hier gepikeerd over.

Verbeter me als ik he verkeerd geinterpreteerd heb, TO!

Maar als dit zo'n beetje klopt heb jij een hoop verwachtingen opgehangen aan dingen die niet expliciet gezegd zijn, waar door je nu teleurgesteld bent.Goed omschreven!
Op kantoor maken- ik bedoel op zolder!
Ja zeker goed omschreven alleen jammer het niet klopt
quote:choilleich schreef op 12 februari 2014 @ 02:52:

Heel lullig als je vriend nu laat blijken er nog niet klaar voor te zijn... Heb zoiets in directe omgeving meegemaakt. Hij kende haar pas 6 of 7 weken, gevoel zat goed, plots haar melding: zwanger.

Zij koos om het te houden, hij voelde duidelijk meer voor haar en haalde haar in huis... En wat een fijn gezin vormen ze met dat jong!Meer geluk dan wijsheid.
Waarom maak je van die rare zinnen gardianangel?
Ik zot op mobiel en het is 03:00

Ik ben hartstikke moe

Zal morgen wat duidelijker reageren. Ik voel mij dan vast ook wat rustiger.

Merk namelijk dat ik wel lichte boosheid voel door de reacties.

Voelt voor mij als oneerlijk.

Maar dat heeft ook met slaapgebrek te maken, dat ik mij misschien aangevallen voel
quote:choilleich schreef op 12 februari 2014 @ 02:52:

.

Zij koos om het te houden, hij voelde duidelijk meer voor haar en haalde haar in huis... En wat een fijn gezin vormen ze met dat jong!Het lijkt wel of je het over een zwangere poes hebt joh!
quote:gardianangel schreef op 12 februari 2014 @ 03:03:

Ik zot op mobiel en het is 03:00

Ik ben hartstikke moe

Zal morgen wat duidelijker reageren. Ik voel mij dan vast ook wat rustiger.

Merk namelijk dat ik wel lichte boosheid voel door de reacties.

Voelt voor mij als oneerlijk.

Maar dat heeft ook met slaapgebrek te maken, dat ik mij misschien aangevallen voelMaak je niet druk, ga lekker slapen!
( en als je bedoeld dat ik soms zomaar op nieuwe regel begin) ik druk dan per ongeluk op Return, zit naast de spatiebalk op IPhone . En dan ga ik opeens een regel lager
Slaap lekker dames

En sorry als ik misschien te fel reageer
quote:dubbeltje4 schreef op 12 februari 2014 @ 02:50:

[...]

Je vult erg veel voor je vriend in.

Je hoort alleen wat je wil horen.

Vandaar dus..Hier ben ik het helemaal mee eens. TO, het overgrote merendeel van de mensheid wil een gezin stichten (ooit) en spreekt dat ook uit. Dat jij daar dan van maakt dat hij nu een gezin wil stichten is echt jouw eigen invulling. Ik hoop voor jullie niet-geboren kind echt dat je niet zwanger bent.
Ja en die zeggen dat ook op het moment je samen gaat besluiten of je met condoom stopt of niet

Phoephoe
quote:gardianangel schreef op 12 februari 2014 @ 03:06:

Slaap lekker dames

En sorry als ik misschien te fel reageerIs helemaal niet erg joh, slaap maar lekker droom maar fijn!
quote:gardianangel schreef op 12 februari 2014 @ 02:56:

Ja zeker goed omschreven alleen jammer het niet klopt

Ok, dan weet je waar onze reacties vandaan komen, want dit is wat ik (en dubbeltje, als ik het goed heb) opmaken uit jouw warrige onvolledige kreten. Als je dan ook even duidelijk uitlegt wat ik dan niet goed begrepen heb kunnen we misschien beter advies geven dat aan sluit bij de situatie.

Of als je wil gaan slapen is dat ook goed. Slaap lekker. Problemen zijn 's ochtends vaak een stuk kleiner dan ze midden in de nacht leken.
quote:gardianangel schreef op 12 februari 2014 @ 03:13:

Ja en die zeggen dat ook op het moment je samen gaat besluiten of je met condoom stopt of niet

Phoephoe

Morgen, als je uitgeslapen bent, alles maar eens goed doorlezen joh.

Dan zie je (hopelijk) wat we bedoelen te zeggen.

Heel duidelijk.
Huh? Je kunt het er niet met hem over hebben omdat hij een paar dagen op zakenreis is, maar je stuurde hem wel een berichtje dat jullie vanavond het goede nieuws zouden gaan vieren? Wat klopt er hier niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven