waarschijnlijk zwanger vriend volgens mij niet blij

12-02-2014 01:32 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
4 maanden geleden ben ik met de pil gestopt

Met medeweten van vriend natuurlijk!

Ik moest stoppen met de pil omdat ik niet goed reageer op hormonen. Heb kwa anticonceptie alles al gehad.

De condooms bleven dus over.

De condooms werden wel eens vergeten in begin.

Ik ben toen heel duidelijk geweest.

Schat, we vrijen onveilig en ik kan zwanger raken.

(Ik heb een kinderwens en dat weet hij ook.)

Ik heb gezegd dat wij beide verantwoordelijk zijn , maar ik niet onveilig ga seksen als hij er niet 100% achter staat, dat er een baby kan komen.

Hij reageerde super. Dat hij ook graag een gezin zou willen met mij.

Ik heb veel Problemen in verleden gehad met baarmoeder, en een anorexia verleden.

De kans dat ik snel zwanger zou worden zag hij als klein.

Nogmaals duidelijk geweest de kans er is.

En nu , nu ben ik 15 dagen overtijd.

Testen gedaan en negatief.

Hij vind een dokter bezoek niet nodig( kijken of ze zwangerschap zien door middel van bloedtest)

Want ik ben echt niet zwanger volgens hem.

Ik denk dat hij in het sprookjesbos leeft in de Efteling.

Vandaag stuurde ik hem een berichtje dat ik goed nieuws had!( aangenomen hogere functie) en dat we dat vanavond gaan vieren.

Hij wist nog niet wat het goede nieuws was.

Stuurt hij terug: o ben je ongesteld geworden!?

Deze opmerking kwetste mij zo erg....

Ik weet zeker, hoe groot mijn kinderwens ook is, als ik toch niet zwanger ben, de condoom gebruikt gaat worden hoe dan ook! En anders geen seks voor hem!

Want ookal wil ik heel graag een kind, niet op deze manier. Het kindje moet welkom zijn! En dat idee had ik ook dat het welkom was !

Maarals ik wel zwanger ben? Ja het blijft! Maar ben gewoon bang het te vertellen!

Ik fantaseerde er al over hoe blij wij zouden zijn..

Maar die opmerking van hem.....

Ik weet niet wat ik voor advies wil... Maar ik wou het even van mij af schrijven...

Ik ben ook super gevoelig emotioneel laatste dagen. Dus misschien zie ik wel spoken?

Dankjewel alvast

( ps: ik ga wel naar de dokter toe!)
Oeps! Lekker snugger! Titel verkeerd!!

Ik bedoel blij

Sorry
Heb je sinds het stoppen met de pil een regelmatige cyclus? Als je zolang over tijd bent en negatief test is de kans erg klein dat je toch zwanger bent. Naar de huisarts dus, maar dat schreef je zelf al.

Verder komt het allemaal erg puberaal over hoe jouw vriend met alles omgaat. Hoe oud is hij? 16? Zorg eerst eens dat jullie duidelijk hebben of jullie toe zijn aan het krijgen van een kind en gebruik tot die tijd condooms.
Mijn cyclus is hartstikke goed.

Mijn moeder heeft 3 maanden lang negatief getest zelfs de huisarts zei ze niet zwanger was

Weetje onze relatie zit super goed! We hebben het echt heel fijn. We zijn verloofd en al erg lang samen.

Mijn vriend is 35. Normaal heel rustig en verstandig

Daarom snap ik niet waar die reactie vandaan komt. Omdat ik echt duidelijk wou hebben gaan we er voor 100% voor of niet!

Want dat verdiend een kind. Ouders die er klaar voor zijn.
En over tot die tijd condooms gebruiken, dat schreef ik ook al.

Want zo kan het toch niet!!

Maar ik heb sterk het gevoel wel zwanger ben

Deze opmerking pfff sloeg zo erg in!!
Misschien is ie zich wezenloos geschrokken....
Van het feit ik goed nieuws had? En hij dacht ik ongesteldheid bedoelde!?

Hij weet vanaf eerste dag overtijd was al dat ik overtijd was.
En hoe kan hij denken ik dat goed nieuws zou vinden als hij weet kinderwens en besproken was?

Echt vriend en ik hebben aan 1 woord genoeg ... Maar dit ??? Echt waar dat vandaan kwam!

Ik kan ook niet in gesprek erover nu want hij is paar dagen op zakenreis.

En telefonisch wil ik dit niet bespreken
Ja maar dat de zwangerschap nu echt is....

De meeste mannen die niet seks hebben voor een baby bewust gaan vragen of je ongesteld bent... nou dat was niet. Misschien draait ie nog bij...
Waarom gebruiken jullie nog condooms als jullie allebei een baby willen?
Nee die gebruiken we niet...

Ik zeg de condooms gaan we gebruiken weer als hij zo reageert en dus niet zeker is.

Bij begin gebruikte we condooms omdat pil gestopt was en nog geen serieuze gesprekken over kinderen hadden. Wel we ze wouden niet wanneer.

Dat kwam pas erna, nadat condooms begin vergeten waren.

Maar ik ben dus absoluut niet zwanger door vergeten condoom! Want die zijn al een tijd aan de kant

En als zwanger ben dan is het geraden bij bijdraaide haha
Weet je wat het probleem is gardianangel?

Jullie zijn gewoon niet duidelijk/eerlijk naar elkaar toe geweest.

Jij hebt een kinderwens, stopt met de pil, er worden condooms vergeten en dan pas (en dat had natuurlijk veel eerder gemoeten) wordt er gepraat over een eventuele zwangerschap, want he: condooms vergeten.

Misschien wil hij ooit wel kinderen, of wist hij niet goed hoe hij moest reageren, maar de kans is heel groot, dat hij op dit moment er gewoon nog niet aan toe is.

En ik hoop oprecht, dat je niet zwanger bent en jullie samen een kind plannen in de toekomst wat door jullie allebei gewenst is.
quote:gardianangel schreef op 12 februari 2014 @ 01:32:

4 maanden geleden ben ik met de pil gestopt

Met medeweten van vriend natuurlijk!

Ik moest stoppen met de pil omdat ik niet goed reageer op hormonen. Heb kwa anticonceptie alles al gehad.

De condooms bleven dus over.

De condooms werden wel eens vergeten in begin.

Ik ben toen heel duidelijk geweest.

Schat, we vrijen onveilig en ik kan zwanger raken.

(Ik heb een kinderwens en dat weet hij ook.)

Ik heb gezegd dat wij beide verantwoordelijk zijn , maar ik niet onveilig ga seksen als hij er niet 100% achter staat, dat er een baby kan komen.

Hij reageerde super. Dat hij ook graag een gezin zou willen met mij.

Ik heb veel Problemen in verleden gehad met baarmoeder, en een anorexia verleden.

De kans dat ik snel zwanger zou worden zag hij als klein.

Nogmaals duidelijk geweest de kans er is.

Je zegt het in feite zelf: hij achtte de kans klein, dat je snel zwanger zou raken

. Praat een man op deze manier als hij graag een baby met je wil???

Jij vulde in wat je graag zou willen horen.

Gezien zijn latere reactie is het volgens mij wel duidelijk dat hij op dit moment niet echt op een baby zit te wachten.
Ik ben nogmaals niet zwanger door vergeten condoom

Ik was gene die zei het niet verstandig was zo der condoom te vrijen (2x gebeurd ) en dat ik duidelijkheid erin wil want wil geen risico

En iemand die zegt kans klein is, haal ik niet uit op dat hij het niet wil, maar dat is realistisch gezien verleden

En dacht wij wel eerlijk waren tot die opmerking dus!

Hij heeft letterlijk gezegd hij gezin wil stichten...

Krijg opeens gevoel ik hier fout ben of schuld krijg
Je bent niet fout of schuldig : jullie waren onduidelijk over jullie verwachtingen met betrekking tot een eventuele zwangerschap op DIT moment.

Misschien wil hij best kinderen in de toekomst.

Maar je kunt zijn reactie dat hij het goed nieuws zou vinden, dat je ongesteld bent toch niet gewoon naast je neerleggen als zijnde onbelangrijk?

JIJ hebt een kinderwens, HIJ (nog) niet.
Ik denk dat je je moet gaan bezinnen op de vraag of je dit kindje in je eentje wil opvoeden. Jullie hebben allebei bewust jullie kop in het zand gestoken wat anticonceptie betreft. Als jij nu sowieso geen abortus wil overwegen en hij geen kind wil en jij ook nog eens niet op deze manier een kind met hem wil, lijkt dat me de enige logische oplossing.
Nou TO, je doet wel alsof hij de uiteindelijke keuze maakt voor met of zonder condoom, maar dat is natuurlijk niet zo. Daar was je zelf net zo goed bij. En de waarschuwingen van jouw kant nemen die verantwoordelijkheid niet ineens weg.

Dit is het risico dat je bewust loopt als je zonder anticonceptie vrijt, zonder specifiek met je partner te bespreken wat jullie doen als het raak is.
Ben ik zo onduidelijk ofzo?

Ik zeg toch heel duidelijk gesprek had van wat doen we met de condooms?

En hij zegt gezin te willen

En naast mij neerleggen? Nou dat doe ik niet. Want geloof mijnals hij terug is zakenreis gaan we gewoon weer aan de condooms mocht ik

Niet zwanger zijn. Want dat risico ga ik dus niet nemen

Hij is oneerlijk geweest.

Hij heeft gezegd gezin te willen en dus bewust samen condooms

Gestopt.

Als hij het niet wil? Dan zal ik er alleen voor gaan.

Maar ben gewoon heel bang nu hoe graag ik het ook wil, dat ik zwanger ben.

Want op deze manier, kan je toch niet van zwangerschap genieten?

Ik gewoon gevoel hij loog om dat condoom niet te gebruiken en hij echt denkt ik niet zwanger kan worden
quote:gardianangel schreef op 12 februari 2014 @ 02:22:

Ik ben nogmaals niet zwanger door vergeten condoom

Je zegt zelf, dat de condooms in het begin vergeten werden. Daarna zijn ze dan toch wel gebruikt?
Tuurlijk er uiteindelijk zijn keuze

Want ik stond open voor kind, maar hij moest daar ook open voor staan meis...
Nee 2de week na stoppen pil 2x zonder gedaan.

En toen dus gezegd ik zonder niet wil als we er niet voor open staan allebei

Maar dat stond hij wel
Ik denk dat hij erg geschrokken is van feit ik wel snel zwanger kan raken. ( als het Zo is)

En dat hij zeker gezin wil, maar hij dacht het misschien jaar kon duren. Zijn overtuiging.

Want ook dat heb ik ontkracht bij hem.

En hij nu geschrokken is en daar die onverwachte opmerking vandaan kwam

Hij toch eng vind
quote:gardianangel schreef op 12 februari 2014 @ 02:35:

Ben ik zo onduidelijk ofzo?

Ik zeg toch heel duidelijk gesprek had van wat doen we met de condooms?

En hij zegt gezin te willen

En naast mij neerleggen? Nou dat doe ik niet. Want geloof mijnals hij terug is zakenreis gaan we gewoon weer aan de condooms mocht ik

Niet zwanger zijn. Want dat risico ga ik dus niet nemen

Hij is oneerlijk geweest.

Hij heeft gezegd gezin te willen en dus bewust samen condooms

Gestopt.

Als hij het niet wil? Dan zal ik er alleen voor gaan.

Maar ben gewoon heel bang nu hoe graag ik het ook wil, dat ik zwanger ben.

Want op deze manier, kan je toch niet van zwangerschap genieten?

Ik gewoon gevoel hij loog om dat condoom niet te gebruiken en hij echt denkt ik niet zwanger kan worden

Echt hoor, uit jouw posts krijg ik nu niet bepaald de indruk, dat jouw vriend op een baby zit te wachten. Integendeel zelfs.

En dan kun je 2 dingen doen, mocht je toch onverhoopt zwanger zijn: of alleen gaan doen, of een abortus.
Dan doe ik het alleen.

Maar je doet alsof die hem meteen smeert. Was 1

Opmerking, geschrokken.

Nogmaals

Verleden met baarmoeder gehad anorexia gehad( wel 10 jaar geleden maar Heel Heftig). Dat ik altijd heb gedacht kans klein was, ookal is die er wel.

Ja ik haal

Het er ook uit hij er niet op wacht aangezien hij die opmerking maakte.

Maar uit feit hij zegt gezin te

Willen stichten samen was ik even op verkeerde spoor gezet
De testen zijn negatief, dus de kans is gelukkig heel klein.

Toch maar eens goed met je vriend bespreken wat de verwachtingen met betrekking tot kinderen zijn voor de toekomst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven