Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Als ik mag spreken uit ervaring dan waren alle mannen die interesse in mij hadden vrij vlot met berichtjes sturen of contact zoeken. En dan spreek ik over alle mannen die voorbij zijn gekomen in mijn leven.

Waren ze dat niet dan bleef het wat langer stil, kwam het van mijn kant enz. Vrouwelijke intuitie zegt vaak wel heel veel hoor.. twijfel? onzeker? slecht gevoel? Dan zit het vaak ook niet goed.
quote:iceteapeach schreef op dinsdag 11 februari 2014 22:39 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="eva-30 in "Dit is Minder van Tinder"" class="messagelink">eva-30 schreef op 11 februari 2014 @ 22:21</a>:</b>

Kom nou Funky, te druk voor twee seconden? Als een man je echt leuk vindt dan bericht hij wel.</div></blockquote>

Ben ik het niet mee eens. Als ik in vergadering zit of in het algemeen gewoon mijn hoofd in werkzaken heb zitten dan bericht ik echt niet a la minuut terug. Dat verwacht ik ook niet van de ander. Ik zie dat dan ook niet gelijk als geen interesse meer hebben.

Een beetje ruimte moet je elkaar wel kunnen/willen geven lijkt me. Je kunt niet van iemand verwachten dat diegene 24/7 gekluisterd zit aan whatsapp, facebook of wat dan ook.

En meer dan een 'hoi' is nogal nietszeggend in 2 seconden. Kan ook weer verkeerd worden opgepakt

Dat is ook echt niet wat ik zeg. Het gaat over 48 uur ;)

Ik ben helemaal niet van het appen, zit ook uren tussen mijn reacties vaak. Maar 48uur?
Precies Dream. Al mijn relaties zijn ontstaan vanuit absoluut geen hard-to-get spelletjes maar wederzijdse interesse en allebei evenveel aandacht aan elkaar geven.
quote:eva-30 schreef op 11 februari 2014 @ 22:48:

[...]

Ik ben helemaal niet van het appen, zit ook uren tussen mijn reacties vaak. Maar 48uur?Inderdaad. Dan ben je gewoon niet of nauwelijks geïnteresseerd. Twee weken, zei ie. De bal lag bij hem. Omdat ik niet van dat hard to get gedoe ben, heb ik hem na tweeënhalve week zelf maar een bericht gestuurd. Inmiddels zijn er bijna drie weken voorbij. Dan kan ik alleen maar concluderen dat je er dus geen zin meer in hebt.

Het was alleen prettiger geweest als hij nog wel de beleefdheid had kunnen opbrengen om terug te schrijven dat hij niet meer geïnteresseerd is. Dan kan ik hem makkelijker uit mijn hoofd zetten.
quote:iceteapeach schreef op 11 februari 2014 @ 22:39:

[...]

Ben ik het niet mee eens. Als ik in vergadering zit dan bericht ik echt niet a la minuut terug. Alleen Obama vergadert twee dagen achter elkaar.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Lees nog steeds mee met veel plezier, maar meng me nu ook even in de discussie. Ik app ook niet altijd even snel terug. Zeker niet op vragen als "wat zijn je hobbies/wat doe je voor werk/etc"

Die vragen kunnen wel even wachten tot ik 'n avondje tijd heb.

Maar vragen als ... Zin in date? Of nog iets leuks gedaan etc...

Ja daarvoor heb je altijd wel tijd.

Overigens blijf ik Tinder echt hilarisch vinden.

Heb nog steeds niet gedate... Maar wel met 'n paar heel leuk app contact.
Ik sluit me aan bij de mening van Nemesis, als je iets echt belangrijk vindt, maak je daar wel tijd voor.

Hou zelf ook niet van die 'hard to get' spelletjes, zo vermoeiend...

@Rasa: inderdaad, wees dan duidelijk en zeg gewoon dat je er anders in bent gaan staan. MAAR... hij kan nog gaan reageren, alhoewel ik ook bang ben dat hij dat niet meer gaat doen.

Zou deze situatie zelf ook niet leuk vinden...
Hij kan nog reageren maar als je er vanuit gaat dat hij dat niet meer doet dan helpt dat jezelf nu en is het straks alleen misschien nog een leuke verrassing mocht het wel zo uitpakken.
O zo goed in anderen advies geven haha

Hoor overigens van verschillende vrienden dat het vrouwelijk aanbod op Tinder heel groot is en dan vooral dus dat ze allemaal bloedmooi zijn. Die zitten allemaal als een gek te liken.

Maar eh.. qua mannen niet toch? Ik heb het net weer even geinstalleerd en bleh! Wel leuk dat als ik dan iemand like het gelijk een match is.
quote:Very__Cherry schreef op 11 februari 2014 @ 22:57:

[...]

Alleen Obama vergadert twee dagen achter elkaar.Ik ook weleens, hoewel ik er niet naar word betaald
wij slapen nooit.
quote:eva-30 schreef op 11 februari 2014 @ 22:48:

[...]

Ik ben helemaal niet van het appen, zit ook uren tussen mijn reacties vaak. Maar 48uur?Die 2 seconden die jij aanhaalde neem ik ook niet letterlijk (het welbekende toilet-berichtje ) alleen 48 uur is toch niet zó lang? Kan ook mijn eigen referentie zijn hoor, ik zit daar niet zo mee. Gewoon puur omdat ik niet van de ander verwacht dat hij 24/7 aan zijn social media updates gekluisterd zit. Hoor ik niks, jammer, prima, dan niet.
wij slapen nooit.
Tja ik zou persoonlijk 48 uur toch wel voorbij de beleefdheidsgrens vinden, zeker als er toch al 2 weken radiostilte aan voorbij ging. Dan mag hij al minstens in het ziekenhuis liggen... blehh

On the other hand; wel nog vóór het whatsapp en tindertijdperk....;

Mijn langste relatie begon met een lange pauze tussen ontmoeting en eerste date. Hij had gezegd te zullen bellen maar durfde niet en smste dus drie weken later pas voor het eerst.

Bij mij is de tinderkoorts ook wel afgelopen. Heb RP er ook maar afgeflikkerd.
Lorem Ipsum
Maar turquasi, jij hebt nu toch ook niets meer te zoeken op RP en Tinder? Hoe is het met je stationman?

Ik ga vooruit. Vandaag nog maar één keer mijn telefoon gecheckt om te constateren dat Mooie Man nog steeds niets terug zegt.
quote:Nemesis. schreef op 11 februari 2014 @ 22:44:

Mijn tinder man en ik contacten elkaar toch zeker elke dag even. Sowieso als ik iemand leuk vind en hij mij maken we echt wel tijd voor berichtjes: desnoods op de wc of voor het slapen gaan. Niemand is 24/7 druk.

Jij en jouw vriendjes zijn blijkbaar niet 24/7 druk, maar er zijn wel degelijk mensen letterlijk 24/7 druk. Echt. Sommige mensen hebben hele drukke banen. Moeilijk voor te stellen voor de meeste mensen, maar het is zo. En dan vergeet je soms een appje. Hoe leuk ook. Echt druk is druk, en als je intensief bezig bent, ben je intensief bezig.

Ik vind het sowieso opdringerig om meteen antwoord te willen van iemand. Ik heb ook wel eens mensen die mij keer op keer appen met standaard vragen en vervolgens verontwaardigd zijn als ik twee dagen niet antwoord, maar ik vind 't gewoon nutteloos. Ook als ik iemand leuk vind, in real life praat het beter dan iedere dag zinloos appen.
quote:funky2901 schreef op 13 februari 2014 @ 00:01:

maar er zijn wel degelijk mensen letterlijk 24/7 druk. Echt.Nee. Echt niet.
quote:giantmidget schreef op 13 februari 2014 @ 00:04:

[...]

Nee. Echt niet.

Ja. Echt. Ik zie het bij mijn ex. Ik zie/zag 't bij een paar familieleden. Bijna ongezond is 't, maar het is zo. Van 's ochtends tot (soms) 's nachts op kantoor. En als je dan even tijd hebt, snap ik wel dat je niet op slag en sprong appjes gaat beantwoorden. Dan ga je gewoon 'n beetje eten met collega's etc. Ik snap dat het moeilijk te begrijpen is, maar op sommige grote kantoren is dat gewoon echt het geval.

Maar: kans is groot dat hij haar niet zo leuk vindt.
quote:funky2901 schreef op 13 februari 2014 @ 00:12:

Van 's ochtends tot (soms) 's nachts op kantoor.Je snapt dat dat niet de lading van "24/7" dekt?
Ik werk soms ook echt héél veel en dan daarbuiten ook flink druk. Vind ik je echt heel erg leuk dan hoor je wel wat van me, zo niet dan heb je echt even geen prioriteit. Lig ik dagen later te luieren in m'n bed heb ik ineens wel tijd en zin om te reageren.
Funky, jij zult het met je 23 jaar allemaal wel weten. Het is niet een kwestie van tijd, maar van prioriteit. Ik app hem niet allerlei standaardvragen. Ik heb hem gevraagd of hij zin heeft om nog eens af te spreken. Als je daar na (inmiddels) 3,5 dag nog niet op hebt gereageerd, dan ben je gewoon niet geïnteresseerd. Of dood, dat kan natuurlijk ook.
Haha Rasa. En je hebt gelijk hoor.

Nu een vriend die ik heb geliked omdat ik dacht ff lachen. Maar hij begint gewoon helemaal geïnteresseerd te doen :S! En een andere gast die in de eerste paar berichten al 3 keer zegt hoe verliefd hij op m'n foto's is incl hartjes.. o lord, moet dit.
Beste Funky, ik werk soms 6 dagen per week en in totaal een uur of 60. Daarnaast heb ik een huishouden te runnen en vrienden. En toch forum ik, bel ik met vriendinnen en heb ik tijd zat over voor tinderman. Iedereen zit weleens in de trein, bus, tram, op de wc, op de bank of in bed. Kwestie van prioriteiten.

Ik geef een nieuwe tinderman ook niet 24/7 aandacht en vind het heel irritant als een man na een halve dag geen reactie typt 'is er soms iets?'. Maar een echt leuke man laat ik niet twee dagen wachten hoor.
Als ik niet snel reageer op iemand dan vind ik diegene gewoon niet zo belangrijk. Anders vind ik echt wel even de tijd om een berichtje terug te sturen, hoe druk ik ook ben
.
Ja precies Isa. Dan ben ik veel te bang dat hij zijn interesse anders verliest. Sowieso reageer ik op de meeste goede vriendinnen en als ik een relatie heb of date, op die man altijd. Al is het maar 'ben druk, app/bel je later'. Mijn ex was een workaholic maar hij belde me dagelijks vanuit de auto onderweg naar huis.
Haha, eens met Frizz, rasa, dream26, acceptieme, eva30, giantmidget en nemesis. Verder toch welkom Funky.

(was jij niet die...?) Tja op tinder vind je wel genoeg materiaal lijkt me zo. Ik heb het idee dat ons topic zich niet langer beperkt tot de ervaringsdeskundigen haha....

Jaiks dream, wat ga je nou met je ineens geinteresseerde vriend doen? Je kunt hem moeilijk blokken.... lijkt me.... en dat vreselijke gekwijl inderdaad. Hoe doen die gasten dat dan in de kroeg, zonder hartjes enzo?

Goed zo Rasa, ik vind 1 keer checken super knap van je. Ik hoop dat je snel iets treft wat ervoor zorgt dat je met recht elke vijf seconden kan checken.

Ik probeer het een beetje cool te houden hier. (we appen nu met zo'n tien minuten interval. Dat lijkt me lekker realistisch. Ik heb toch geen piep te melden eigenlijk. Ik heb hem nu maandagavond ontmoet, dinsdag per ongeluk tegen het lijf gelopen en gisteren was de tweede date. Hij had een ontdooifase nodig. We waren allebei super suf en hongerig dus toen we opgewarmd waren en eten in ons buik hadden kwam het pas een beetje los. Hij zei dat ik de hele tijd zat te staren naar hem. (and I hate it when a guy does that!) maarja, dat kwam doordat ik hem leuk vind om naar te kijken en ik eigenlijk ook zijn gedachten zou willen lezen. Maar goed, het zorgde ervoor dat ik me ineens realiseerde, hoe arrogant ook, dat de kans bestaat dat ik dit eigenhandig verpest. Dus nu heb ik de zenuwen. de date ging prima, we hebben voor morgen afgesproken. Allemaal super zou je zeggen maar ik vind het doodeng. Ik beschouw mezelf dan ook nog maar niet als 'van de markt' al ga ik wel mijn profiel van de website halen. Maargoed, er moet eerst nog bekeken worden hoe het in bed klikt. Dat ging de laatste keer niet zo heel goed met een toch hoopvolle date mochten jullie je dat nog herinneren.... dus misschien knappen we morgen, op valentijnsdag wel finaal af op elkaar jaiks. Wish me luck!

Staan er nog dates op de planning eigenlijk voor jullie?
Lorem Ipsum
Ah joh, klinkt alsnog hartstikke leuk turquasi en sowieso dat je zo vaak afspreekt in een eerste week. Lijkt mij positief, zeer positief zelfs.

Ik zit nu dus wel weer op tinder, ik vermoed dat ik het nu gewoon doe voor aandacht en m'n laatste date een beetje 'gezond' te vergeten. We hebben elkaar de afgelopen maand elke dag de hele dag gesproken en gister voor het eerst niet. Voel me er prima bij maar vind het heel jammer dat de bijzonder klik dus van tijdelijke aard was.

Wel mannen in m'n omgeving die interesse hebben en een die nu wat wil drinken. Maar is niet echt wederzijds, kijk van het weekend wel even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven