Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad hij is super mooi en staat jou heel goed!

Dacht altijd wel dat zo'n olympisch dorp veel weg zou hebben van veel vrijpartijen
Thanks Doperwt en super cool dat het goed gegaan is! ik was doodzenuwachtig toen ik de mijne meesleepte naar mijn ouders. Mijn vader was ook errrg gezellig die ging op de bank zitten zo van "nou dus jij bent de nieuwe vlam. Heb je verder ook nog wat te melden?" maar hij hield zich goed.
Inderdaad leuk stel! Heb je nog net kunnen spotten ;)

Turquasi, wat klinkt dat leuk!! Hopelijk ben je vanaf nu ook van de datingmarkt af.
Ja dan kunnen we een nieuw topic op gaan richten met gezwijmel over onze o zo geslaagde liefdeslevens.
Het liefsdesgeluk spat van dit Topic af, leuk hoor want uiteindelijk gaat het daar toch om.

Beetje jaloers hier, maar!!! gun het jullie allemaal van harte !!!
Jeee, wat is het hier druk! En wat gaat het met veel mensen goed

Ik ga niet iedereen af hoor, daarvoor is er teveel geschreven. Maar ik sluit me bij de meerderheid aan; iedereen heeft tijd om n berichtje te sturen. Het is nl geen kwestie van tijd, maar van prioriteit!

Turquasi, wat leuk! En wat spannend!!! Wat heerlijk dat het zo goed lijkt. Dat hij ook z'n profiel heeft verwijderd enzo. Geniet ervan!

Ik heb gisteren m'n 5e date gehad met m'n mooie Tinderman. Ondanks dat we akelig weinig gemeen met elkaar hebben begin ik hem steeds leuker te vinden (fuck). Hij is lief en spannend....een gevaarlijk combinatie!

Ik begin op het punt te komen dat ik hem wil gaan vragen hoe hij eea ziet, terwijl ik eigenlijk vind dat het daar ook nog wel erg vroeg voor is. En dat zoiets 'vanzelf' wel komt.

Zucht.....ik ga er nog maar n nachtje over slapen!
@meestmistig, leuk verhaal over de atleten in Sotsji!

@Grumpy, shit... foto gemist! Maar ik begrijp dat jullie heel leuk zijn samen!

@turquasi, wat een heerlijk verhaal tot nu toe! En zijn profiel al verwijderd. En nu ben je dus weer lekker samen met hem en heben je zenuwen vast allang plaats gemaakt voor heerlijke kriebels. Ben benieuwd hoe het is/was vanavond!

Nou ja, jongens. Als je het dus echt niet meer verwacht. Mooie Man heeft (na bijna 4 dagen) gereageerd op mijn bericht. Het lijkt hem gezellig om een tweede keer af te spreken. Hij doet er ook een datumvoorstel bij. Wat zeggen jullie? Zal ik dan maar met mijn hand over mijn hart strijken?
@Rasa: Wat leuk!

Tuurlijk strijk je met je hand over je hart; hij zal vast een heel goede verklaring hebben voor het late reageren
quote:jannekejan schreef op 13 februari 2014 @ 21:11:

@Rasa: Wat leuk!

Tuurlijk strijk je met je hand over je hart; hij zal vast een heel goede verklaring hebben voor het late reageren En al heeft ie die niet...? Ze hebben 1 date gehad, lijkt me nog lang niet het stadium van verantwoording afleggen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Rasa, ja leuk he! Ik zou ook voor tweede date gaan hoor. Wat is nou eigenlijk 4 dagen?
Leuk Rasa, en tuurlijk, gewoon doen! Maar moet daarna niet weer weken duren voor je iets hoort, vind ik.

En VC:
Ik heb inderdaad weinig te verliezen. Hij komt erg lauw over, maar of ie echt zo lauw is, ontdek ik vanzelf door nog een keer met hem af te spreken.
En houd je verwachtingen dan gewoon op een laag pitje, you can do it!
@Very_Cherry: Was ook een grapje, vandaar dat knipogende smiley poppetje erachter….
Wie vindt ook dat Tinder momenteel een beetje leeg is? Heb ik nou iedereen gehad of is iedereen ineens bezet door Tinder
quote:jannekejan schreef op 13 februari 2014 @ 22:09:

@Very_Cherry: Was ook een grapje, vandaar dat knipogende smiley poppetje erachter….Ah ja, een dijenkletser, sorry
quote:dream26 schreef op 13 februari 2014 @ 21:52:

En VC: Je bent nog steeds boos omdat ik vind dat je het voor jezelf verpest hebt met die gast he
@Very_Cherry: Wat ben jij 'gezellig' in je reacties zeg.
quote:jannekejan schreef op 14 februari 2014 @ 00:31:

@Very_Cherry: Wat ben jij 'gezellig' in je reacties zeg.Ik vind dames in het algemeen nogal vaak wat pinnig, en deadlinerig, en belerend, in die date-fase, jegens mensen heren die ze nota bene niet of nauwelijks kennen. Noem het onzekerheid, zogenaamde assertiviteit, indekken of een met-mij-valt-niet-te-fokken houding willen aannemen, maar ik vind het soms tenenkrommend. In dit geval was het een grapje (dat kon ik ook niet weten, die knipoog kan er om allerlei redenen staan).

Maar voor de rest denk ik, een beetje charme, flexibiliteit en een open, niet veroordelende houding zou niet misstaan.
In Dreams geval vind ik dat ze bovenstaand net zo goed toepast door allerlei dingen voor die gast in te vullen die hij helemaal niet gezegd heeft. Dat vind ik net zo goed aanmatigend. Laat hem zelf maar aangeven hoe hij het ziet en wat hij wel en niet van haar wil (niks, dus) Een afwijzing is nooit leuk, zeker niet als je vreest dat je het zelf ook n beetje verpest hebt door "gezeur" en "vaag gedoe", en dan naderhand ook nog roepen dat hij eigenlijk wel wil, maar gewoon met zichzelf in de knoop zit, dat gaat behoorlijk ver. Vind ik dan.
@VC: Oke een gevalletje 'elkaar niet begrijpen dus' in ons geval.

Is het maar uit de wereld bij deze.
Moet nog even alles bijlezen, maar las even over de OS....

http://wineup.nl/uncatego ... s-voor-mij-michel-mulder/
Heb nu ook weer even zo'n "mishit" te pakken op Tinder....

Elke zin begon met "leukie" en sloot af met "kussie"..

WTF??? Is het 'n teletubbie ofzo??
quote:acceptieme schreef op 14 februari 2014 @ 01:39:

Heb nu ook weer even zo'n "mishit" te pakken op Tinder....

Elke zin begon met "leukie" en sloot af met "kussie"..

WTF??? Is het 'n teletubbie ofzo??Jouw schrijfstijl trekt ook geen volle zalen.
Niet? Gelukkig!

Moet ook niet aan 'n volle zaal tindertubbies denken.....

Ben blij met je lieve complimentje dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven