Afknappers
maandag 23 september 2013 om 08:23
donderdag 13 februari 2014 om 14:35
-mensen die roken en het het liefst nog in je gezicht uitblazen om te laten zien dat je er niks over te zeggen hebt.
- bemoeizuchtige mensen; "ik wil mij nergens mee bemoeien, maar..."
- mensen die geen aanpassingsvermogen hebben; "zo ben ik nu eenmaal, dus accepteer het maar"
- mensen die anderen naar beneden halen om te laten zien hoe perfect ze zelf wel niet zijn op dat gebied.
- bemoeizuchtige mensen; "ik wil mij nergens mee bemoeien, maar..."
- mensen die geen aanpassingsvermogen hebben; "zo ben ik nu eenmaal, dus accepteer het maar"
- mensen die anderen naar beneden halen om te laten zien hoe perfect ze zelf wel niet zijn op dat gebied.
donderdag 13 februari 2014 om 15:03
quote:wolkewitje schreef op 13 februari 2014 @ 14:26:
Ik vind stoffen zakdoeken een enorme afknapper. Mijn vader heeft er altijd eentje in zijn zak, daar poetst hij vanalles mee. De tafel, zijn neus, de mond van mijn kinderen en daarna weer de tafel ofzo. Brrr.
Mijn oudste zoon is koning van de afknappers, hij draagt sokken in zijn crocs, trekt zijn broek hoog op en zijn T-shirt erin. Of een bloes tot het bovenste knoopje dicht. Hij is 5, ik hoop dat hij het nog leert.
Haha wat herkenbaar van je zoon...
Mijne is alweer 8 en heeft totaal geen notie van kleding.
Koop ik gave jeans voor hem, trekt hij het met een riem tot bijna onder zijn oksels op.
Blousen ook alles dicht.
Nee voor alsnog niet de coolest dude van zijn klas..
Ik vind stoffen zakdoeken een enorme afknapper. Mijn vader heeft er altijd eentje in zijn zak, daar poetst hij vanalles mee. De tafel, zijn neus, de mond van mijn kinderen en daarna weer de tafel ofzo. Brrr.
Mijn oudste zoon is koning van de afknappers, hij draagt sokken in zijn crocs, trekt zijn broek hoog op en zijn T-shirt erin. Of een bloes tot het bovenste knoopje dicht. Hij is 5, ik hoop dat hij het nog leert.
Haha wat herkenbaar van je zoon...
Mijne is alweer 8 en heeft totaal geen notie van kleding.
Koop ik gave jeans voor hem, trekt hij het met een riem tot bijna onder zijn oksels op.
Blousen ook alles dicht.
Nee voor alsnog niet de coolest dude van zijn klas..
donderdag 13 februari 2014 om 15:20
Onbeschoft op kauwgom kauwen , mannen met snorren/baarden, slechte lichaamsgeur, ongestreken kleding, met open mond eten, boeren, winden laten, ongemanierd zijn, mannen die vrouwen alleen als object zien, luie mensen, hypocriete mensen, roddelaars.....
Mannen in driedelig pak op de fiets
Of broeken die eindigen op okselhoogte
Mannen in driedelig pak op de fiets
Of broeken die eindigen op okselhoogte
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
donderdag 13 februari 2014 om 15:23
quote:saartje- schreef op 13 februari 2014 @ 14:35:
- mensen die anderen naar beneden halen om te laten zien hoe perfect ze zelf wel niet zijn op dat gebied.Hier kan ik ook beslist niet tegen
- mensen die anderen naar beneden halen om te laten zien hoe perfect ze zelf wel niet zijn op dat gebied.Hier kan ik ook beslist niet tegen
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
donderdag 13 februari 2014 om 15:27
Mensen die roken. En dan niet de mensen die even een stukje verderop gaan staan maar die de peuk zo langs hun been naar achter houden met een " zo houd ik 'm toch weheeeg" En dan vervolgens een haal nemen en al pratend de rook laten ontsnappen. Ennnn, dat ze er geen erg in hebben. Ennn als ik dan half stikkend naar mijn inhaler graai (die altijd onderin de tas terecht komt) ook nog onnozel vragen of ik het benauwd heb."het is toch niet van dat ene haaltje toch, dat kan echt niet hoor ik houd 'm heeelemaal naar achter"
donderdag 13 februari 2014 om 19:54
donderdag 13 februari 2014 om 20:12
mannen die bezet zijn, over hun vrouw zeuren en alle vrouwen maar er bij en je dan een complimentje maken over je uiterlijk
mannen die je vragen of je bi bent en een vriendinnetje hebt soms
mannen die homofoob zijn maar lesbische vrouwen heel interessant vinden
mannen die het hebben over chickies en sletjes
mannen die klagen dat vrouwen op bad guys vallen en ze dan ook maar een klootzak moeten worden
En zo heel extreem kieskeurig ben ik niet hoor...
mannen die je vragen of je bi bent en een vriendinnetje hebt soms
mannen die homofoob zijn maar lesbische vrouwen heel interessant vinden
mannen die het hebben over chickies en sletjes
mannen die klagen dat vrouwen op bad guys vallen en ze dan ook maar een klootzak moeten worden
En zo heel extreem kieskeurig ben ik niet hoor...
donderdag 13 februari 2014 om 22:08
Mannen die zeuren over hun vrouw.
Mannen zonder relativeringsvermogen, en vooral mannen die zichzelf niet kunnen relativeren
Mannen die van die ongefundeerde onderbuik uitspraken doen en die zich begeven op sites zoals Nederland Tuigvrij. Brrrr.
Opgeblazen gladjakkers.
Mannen zonder relativeringsvermogen, en vooral mannen die zichzelf niet kunnen relativeren
Mannen die van die ongefundeerde onderbuik uitspraken doen en die zich begeven op sites zoals Nederland Tuigvrij. Brrrr.
Opgeblazen gladjakkers.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
vrijdag 14 februari 2014 om 17:31
Mannen met lelijk haar (ik heb liever een kale man, maar als er dan haar op zit dan wel graag goed geknipt en verzorgd!)
Mannen met rughaar (ieeeeuwwww!)
Mannen die zichzelf heel stoer vinden
Mannen die lullige opmerkingen maken over een ander en dan denken dat ze er zelf beter van worden
Mannen die stinken
Mannen met sandalen
Mannen die asociaal op kauwgom kauwen
Mannen die boeren en scheten laten in het openbaar (terrasjes, strand)
Mannen die gefocust zijn op uiterlijk en helemaal niet horen wat je te vertellen hebt
Mannen die zeggen dat ze single zijn, maar ondertussen gewoon een vrouw of vriendin hebben
Mannen die liegen
Mannen die dom zijn
Mannen die geen vlees eten
Mannen die als een vrouw lachen
Mannen die vaker janken dan ik
Mannen die het liefst een vrouw hebben die thuis blijft om voor de kinderen te zorgen
en dit in een willekeurige volgorde.
Ik heb verder helemaal geen noten op mijn zang hoor....
Gelukkig heb ik een vriend die niets van bovenstaande is en doet (voor zover ik weet).
Mannen met rughaar (ieeeeuwwww!)
Mannen die zichzelf heel stoer vinden
Mannen die lullige opmerkingen maken over een ander en dan denken dat ze er zelf beter van worden
Mannen die stinken
Mannen met sandalen
Mannen die asociaal op kauwgom kauwen
Mannen die boeren en scheten laten in het openbaar (terrasjes, strand)
Mannen die gefocust zijn op uiterlijk en helemaal niet horen wat je te vertellen hebt
Mannen die zeggen dat ze single zijn, maar ondertussen gewoon een vrouw of vriendin hebben
Mannen die liegen
Mannen die dom zijn
Mannen die geen vlees eten
Mannen die als een vrouw lachen
Mannen die vaker janken dan ik
Mannen die het liefst een vrouw hebben die thuis blijft om voor de kinderen te zorgen
en dit in een willekeurige volgorde.
Ik heb verder helemaal geen noten op mijn zang hoor....
Gelukkig heb ik een vriend die niets van bovenstaande is en doet (voor zover ik weet).
zaterdag 16 augustus 2014 om 12:20
[quote]Spijk-er schreef op 23 september 2013 @ 09:00:
Hondenwandelwagens. Met honden erin die helemaal niet te oud of ziek zijn om te lopen, maar die gewoon toch rondgereden worden!
Zijn overigens meestal vrouwen die ze rondduwen.
Die honden zijn lui, of de baasjes willen met hond en al ergens heen bv supermarkt etc
Afknapper vind ik ouders die trots denken te moeten zijn op hun voortplantingsproducten (zoveel hebben ze er nog niet voor gedaan dan toch?:P)
Verder afknappers; een cool feestje (feestjes vind ik saai met keiharde muziek waardoor je niet met elkaar kan praten en op uren dat ik veel liever in mijn bed lig) , tattoos, mensen die om de 5 minuten op hun smartphone kijken, en mensen die vloeken.
Hondenwandelwagens. Met honden erin die helemaal niet te oud of ziek zijn om te lopen, maar die gewoon toch rondgereden worden!
Zijn overigens meestal vrouwen die ze rondduwen.
Die honden zijn lui, of de baasjes willen met hond en al ergens heen bv supermarkt etc
Afknapper vind ik ouders die trots denken te moeten zijn op hun voortplantingsproducten (zoveel hebben ze er nog niet voor gedaan dan toch?:P)
Verder afknappers; een cool feestje (feestjes vind ik saai met keiharde muziek waardoor je niet met elkaar kan praten en op uren dat ik veel liever in mijn bed lig) , tattoos, mensen die om de 5 minuten op hun smartphone kijken, en mensen die vloeken.
zaterdag 16 augustus 2014 om 13:33
Ik knap af op mannen die zich gaan aanpassen aan mij.
bv: ik ben heel sportief, sport zo'n 5 tot 6 x per week verschillende sporten. Als mannen dat horen tijdens een date dan zeggen ze vaak zo iets; oh, dan ga ik het hardlopen, fitness, fietsen ook weer oppakken Om dan vervolgens elke keer dat ze gesport hebben een trots appje te krijgen dat ze gesport hebben.
hee, mij maakt het niets uit hoor dat mijn dates elke dag bankhangen en niet aan sport doen. Ik val op een persoonlijkheid en niet op de hoeveelheid sport die een man doet.
Overigens knap ik ook af op een bierbuik.. zo niet aantrekkelijk!
bv: ik ben heel sportief, sport zo'n 5 tot 6 x per week verschillende sporten. Als mannen dat horen tijdens een date dan zeggen ze vaak zo iets; oh, dan ga ik het hardlopen, fitness, fietsen ook weer oppakken Om dan vervolgens elke keer dat ze gesport hebben een trots appje te krijgen dat ze gesport hebben.
hee, mij maakt het niets uit hoor dat mijn dates elke dag bankhangen en niet aan sport doen. Ik val op een persoonlijkheid en niet op de hoeveelheid sport die een man doet.
Overigens knap ik ook af op een bierbuik.. zo niet aantrekkelijk!