Afknappers
maandag 23 september 2013 om 08:23
vrijdag 22 augustus 2014 om 23:24
Zie er hier al heel veel voorbij komen waarmee ik het eens ben maar dan zelf ook nog maar een lijstje 
Mannen met (veel) lichaamshaar
Mannen onder de 1m85
Mannen die roken, veel drinken, aan de drugs zijn
Vreemdgaan
Mannen die je van top tot teen aanstaren wanneer je voorbij loopt
Mannen die door kunnen gaan als m'n vader en je proberen te versieren (wat gaat er in dat hoofd om?!)
Mannen die zich dominant en arrogant opstellen en doen alsof vrouwen minder zijn dan hen
Mannen die vrouwonvriendelijke dingen zeggen
Mannen met kind(eren)
Mannen die een partner kiezen vanwege kinderen (had laatst een bijna date met een jongen die aan mij vroeg of ik later kinderen wil, zomaar uit t niets, kende deze jongen net een paar dagen. Toen ik 'nee' antwoordde zei hij 'oké dan gaat dit niet werken' dus de date is er nooit van gekomen - kende hem via Tinder)
Mannen die niet kunnen schrijven/spellen
Mannen die de hele tijd roepen hoe geil Megan Fox (om maar even iemand te noemen) wel niet is
Mannen die dik zijn
Mannen die gamen
Hahaha ik kan nog uren doorgaan merk ik maar laat ik het hier maar bij houden.
Mannen met (veel) lichaamshaar
Mannen onder de 1m85
Mannen die roken, veel drinken, aan de drugs zijn
Vreemdgaan
Mannen die je van top tot teen aanstaren wanneer je voorbij loopt
Mannen die door kunnen gaan als m'n vader en je proberen te versieren (wat gaat er in dat hoofd om?!)
Mannen die zich dominant en arrogant opstellen en doen alsof vrouwen minder zijn dan hen
Mannen die vrouwonvriendelijke dingen zeggen
Mannen met kind(eren)
Mannen die een partner kiezen vanwege kinderen (had laatst een bijna date met een jongen die aan mij vroeg of ik later kinderen wil, zomaar uit t niets, kende deze jongen net een paar dagen. Toen ik 'nee' antwoordde zei hij 'oké dan gaat dit niet werken' dus de date is er nooit van gekomen - kende hem via Tinder)
Mannen die niet kunnen schrijven/spellen
Mannen die de hele tijd roepen hoe geil Megan Fox (om maar even iemand te noemen) wel niet is
Mannen die dik zijn
Mannen die gamen
Hahaha ik kan nog uren doorgaan merk ik maar laat ik het hier maar bij houden.
vrijdag 22 augustus 2014 om 23:28
Mannen die in neus peuteren.
Mannen die over je heen praten en altijd gelijk willen hebben.
Mannen op air max schoenen
Volwassenen mannen die zich echt als een puber gedragen.
Mannen die veel op Facebook zitten en heel veel vrienden hebben en constant wat moeten melden op FB.
Mannen met haar wat eigenlijk al kaal begint te worden, maar met een beetje gel nog proberen er wat van te maken. Of een tulband kapsel hebben.
Mannen met een hele strakke modelloze jeans die zowat onder de oksels uitkomen
Mannen met lelijke tenen/voeten. (Vrouwen ook) met van die enge
lange tenen wat net vingers zijn
Mannen met bomberjacks
Mannen met mooie witte sportsokken
Mannen met een hete aardappel in hun keel, compleet met overhemd onder een sweater met sjaaltje
Mannen die over je heen praten en altijd gelijk willen hebben.
Mannen op air max schoenen
Volwassenen mannen die zich echt als een puber gedragen.
Mannen die veel op Facebook zitten en heel veel vrienden hebben en constant wat moeten melden op FB.
Mannen met haar wat eigenlijk al kaal begint te worden, maar met een beetje gel nog proberen er wat van te maken. Of een tulband kapsel hebben.
Mannen met een hele strakke modelloze jeans die zowat onder de oksels uitkomen
Mannen met lelijke tenen/voeten. (Vrouwen ook) met van die enge
lange tenen wat net vingers zijn
Mannen met bomberjacks
Mannen met mooie witte sportsokken
Mannen met een hete aardappel in hun keel, compleet met overhemd onder een sweater met sjaaltje
zaterdag 23 augustus 2014 om 08:02
quote:Mannen die een partner kiezen vanwege kinderen (had laatst een bijna date met een jongen die aan mij vroeg of ik later kinderen wil, zomaar uit t niets, kende deze jongen net een paar dagen. Toen ik 'nee' antwoordde zei hij 'oké dan gaat dit niet werken' dus de date is er nooit van gekomen - kende hem via Tinder)
Waarom zou hij met je moeten zijn gaan daten als hij als wist dat jullie toekomstbeelden niet verenigbaar zijn?
Ik geef hem groot gelijk.
Waarom zou hij met je moeten zijn gaan daten als hij als wist dat jullie toekomstbeelden niet verenigbaar zijn?
Ik geef hem groot gelijk.
zaterdag 23 augustus 2014 om 23:03
quote:boebezoebe schreef op 23 september 2013 @ 08:42:
Mannen die het over 'de vrouwtjes' hebben (las ik net ergens in een topic..jakkes).
Mannen die bij alles wat je verteld je willen verbeteren, je willen uitleggen hoe het precies zit.
Heb net een profiel gelezen waar ze haarzelf vrouwtje noemde.
Daar ga ik dan weer een graad van omlaag.
Foto met een gozer erbij, tenzij het een homovriend is.
Afstands foto's. Komop ik wil zien of ik je knap vind, niet in welk land je op vakantie bent geweest.
En de Pluk de dag, tik een eitje. Yolo, Temet Nosce, Carpe Diem, Vea Victus, Quapla' kreten. Okay, de laatste twee mogen.
En het, ik hou waar iedereen van houdt. Maar dat is meer een puntje van kritiek strikt gereserveerd voor de afwijkers zoals ik.
Maar ik kijk dit allen door de vingers als ze mooie ogen hebben.
Mannen die het over 'de vrouwtjes' hebben (las ik net ergens in een topic..jakkes).
Mannen die bij alles wat je verteld je willen verbeteren, je willen uitleggen hoe het precies zit.
Heb net een profiel gelezen waar ze haarzelf vrouwtje noemde.
Daar ga ik dan weer een graad van omlaag.
Foto met een gozer erbij, tenzij het een homovriend is.
Afstands foto's. Komop ik wil zien of ik je knap vind, niet in welk land je op vakantie bent geweest.
En de Pluk de dag, tik een eitje. Yolo, Temet Nosce, Carpe Diem, Vea Victus, Quapla' kreten. Okay, de laatste twee mogen.
En het, ik hou waar iedereen van houdt. Maar dat is meer een puntje van kritiek strikt gereserveerd voor de afwijkers zoals ik.
Maar ik kijk dit allen door de vingers als ze mooie ogen hebben.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
zondag 24 augustus 2014 om 00:43
@nemesis ik kende hem net een paar dagen, hij vroeg zelf of ik zin had eens met hem op date te gaan en later kwam out of nowhere de vraag of ik kinderen wil. Vind ik een beetje apart als je elkaar net een paar dagen kent en niet eens in het echt hebt gezien. Toen ik doorvroeg zei hij zelfs dat hij een vrouw 'kiest' op basis of zij kinderen wilt. Vind ik persoonlijk ontzettend raar (dat lijkt me iets wat pas ter sprake komt als je al een tijd een relatie met iemand hebt en naast dat - wtf ik ben 20, kinderen is wel het allerlaatste waar ik aan wil denken)