Afknappers
maandag 23 september 2013 om 08:23
dinsdag 24 september 2013 om 14:35
quote:guillaumette schreef op 24 september 2013 @ 12:55:
Wij vrouwen hebben niet zoveel dingen waar mannen op afknappen.
O nee? Alleen fysiek, van onder naar boven:
Grote voeten, lelijke voeten, voeten met heel veel eelt op de hielen
Dikke enkels
Behaarde benen
Kalverknieën
Magere dijen, dikke dijen
Smalle kont, zwabberkont
Geen uitgesproken taille
Opvulspul in borsten
Blubber-armen
Dikke polsen
Nepnagels
Slangennek
Snor
Haviksneus
Uilenogen
Verschillende tinten haar of haarkleur
Tattoo's
Nog geïnteresseerd in het lijstje karaktertrekken en kledingkeuze?
Wij vrouwen hebben niet zoveel dingen waar mannen op afknappen.
O nee? Alleen fysiek, van onder naar boven:
Grote voeten, lelijke voeten, voeten met heel veel eelt op de hielen
Dikke enkels
Behaarde benen
Kalverknieën
Magere dijen, dikke dijen
Smalle kont, zwabberkont
Geen uitgesproken taille
Opvulspul in borsten
Blubber-armen
Dikke polsen
Nepnagels
Slangennek
Snor
Haviksneus
Uilenogen
Verschillende tinten haar of haarkleur
Tattoo's
Nog geïnteresseerd in het lijstje karaktertrekken en kledingkeuze?
dinsdag 24 september 2013 om 15:15
Nou, nou Geve, ik neem aan dat jij wel de hele dag bezig bent met afknappen als ik dat zo lees. Wat zielig voor jou.
Gelukkig heb ik geen van de dingen die je noemt.
Bespaar me alsjeblieft het lijstje van de karaktertrekken, we weten best zelf onze fouten, en daar werken we dagelijks aan... wij...
Gelukkig heb ik geen van de dingen die je noemt.
Bespaar me alsjeblieft het lijstje van de karaktertrekken, we weten best zelf onze fouten, en daar werken we dagelijks aan... wij...
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
dinsdag 24 september 2013 om 15:40
dinsdag 24 september 2013 om 15:48
dinsdag 24 september 2013 om 15:51
Ik knap niet heel erg snel af. Heb ook niet een vast type waar ik op val.
Wat ik wel een afknapper vind is slechte hygiëne, zowel bij mannen als bij vrouwen kan dat echt niet.
Ik vond mannen met oorbellen ook altijd afzichtelijk, maar ja toen viel ik als een blok voor een prachtige man, met meerdere oorbellen. En omdat ik hem zo leuk vond waren die oorbellen opeens ook best schattig. (nu mee getrouwd en hij heeft ze al heel lang niet meer in)
Dus bij voorbaat iemand afserveren vind ik ook te bekrompen.
Wat ik wel een afknapper vind is slechte hygiëne, zowel bij mannen als bij vrouwen kan dat echt niet.
Ik vond mannen met oorbellen ook altijd afzichtelijk, maar ja toen viel ik als een blok voor een prachtige man, met meerdere oorbellen. En omdat ik hem zo leuk vond waren die oorbellen opeens ook best schattig. (nu mee getrouwd en hij heeft ze al heel lang niet meer in)
Dus bij voorbaat iemand afserveren vind ik ook te bekrompen.
dinsdag 24 september 2013 om 15:52
dinsdag 24 september 2013 om 15:55
dinsdag 24 september 2013 om 15:56
dinsdag 24 september 2013 om 16:08
Kleuterjongens met oorbel! Sowieso alle jongetjes met een oorbel.
Kinderen die in trainingspakje of voetbaloutfit naar school gaan
Moeders en vaders die met de scooters op de stoep voor het schoolplein staan te roken. Zelf rook ik ook wel maar ik wacht wel tot thuis.
Mannen met twee oorbellen
Mannen 45+ ongeveer die ineens hippe kleuren gaan dragen zoals roze of turkoise.
Kinderen die in trainingspakje of voetbaloutfit naar school gaan
Moeders en vaders die met de scooters op de stoep voor het schoolplein staan te roken. Zelf rook ik ook wel maar ik wacht wel tot thuis.
Mannen met twee oorbellen
Mannen 45+ ongeveer die ineens hippe kleuren gaan dragen zoals roze of turkoise.
dinsdag 24 september 2013 om 17:09
dinsdag 24 september 2013 om 17:11
quote:geve schreef op 24 september 2013 @ 15:53:
[...]
Zullen we overeen komen dat lange lijstjes afknappers zelf óók een afknapper is? Maar Greve, ik knap wel af als iemand schrijft : overeen komen ipv overeenkomen (grapje hoor).
[...]
Zullen we overeen komen dat lange lijstjes afknappers zelf óók een afknapper is? Maar Greve, ik knap wel af als iemand schrijft : overeen komen ipv overeenkomen (grapje hoor).
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
woensdag 25 september 2013 om 23:34
Heerlijk gelachen weer met jullie !
Komen nog een paar afknappers:
1.Vrouwen met snorren
2.Je dwergpincher of andere nephond 'Paris' noemen en als mode accessoire meezeulen onder je arm.
3. Zeggen dat je skeelert
4. Vrouwen die lopen als een bouwvakker
5. Grote onderbroeken
6. Praten over je ex
7. Gierigheid
8. Duckface foto's
9. Zure viva gleuven van 50+ die meepraten over toen zij ook jong en hip waren
10. Vegetarisch eten op je leren stoel
11. Je haar kort knippen en rood dip-dyen, terwijl je 75 kg+ weegt, 1.60 meter hoog bent en jezelf bestempelen als 'pittig'
12. De vraag 'Wat doe je voor werk?' interessant beantwoorden met 'ik ben senior large account manager international clients'
13. Op je ligfiets naar je werk
14. Vrouwen die een gay best friend hebben
15. Powervrouwen muziek als ringtone op je Iphoney
16. Eerste date: naar de film
17. Eerste date: geen seks ;-p
Komen nog een paar afknappers:
1.Vrouwen met snorren
2.Je dwergpincher of andere nephond 'Paris' noemen en als mode accessoire meezeulen onder je arm.
3. Zeggen dat je skeelert
4. Vrouwen die lopen als een bouwvakker
5. Grote onderbroeken
6. Praten over je ex
7. Gierigheid
8. Duckface foto's
9. Zure viva gleuven van 50+ die meepraten over toen zij ook jong en hip waren
10. Vegetarisch eten op je leren stoel
11. Je haar kort knippen en rood dip-dyen, terwijl je 75 kg+ weegt, 1.60 meter hoog bent en jezelf bestempelen als 'pittig'
12. De vraag 'Wat doe je voor werk?' interessant beantwoorden met 'ik ben senior large account manager international clients'
13. Op je ligfiets naar je werk
14. Vrouwen die een gay best friend hebben
15. Powervrouwen muziek als ringtone op je Iphoney
16. Eerste date: naar de film
17. Eerste date: geen seks ;-p
And let there be light !
donderdag 26 september 2013 om 09:52
quote:guillaumette schreef op 24 september 2013 @ 17:11:
Maar Greve, ik knap wel af als iemand schrijft : overeen komen ipv overeenkomen (grapje hoor).Dat zie jij verkeerd: slecht spellen heet tegenwoordig naar het schijnt "creatief taalgebruik", en bovendien is overeen komen (met nadruk op "komen") iets anders dan overeenkomen.
Maar Greve, ik knap wel af als iemand schrijft : overeen komen ipv overeenkomen (grapje hoor).Dat zie jij verkeerd: slecht spellen heet tegenwoordig naar het schijnt "creatief taalgebruik", en bovendien is overeen komen (met nadruk op "komen") iets anders dan overeenkomen.
donderdag 26 september 2013 om 10:35
quote:tim777 schreef op 26 september 2013 @ 10:30:
En toch is een vrouw met een ontplofte egel tussen haar benen best wel een afknapper.....Ieder zijn meug en voorkeuren. Ik vind alleen iemand die zo over de lichaamsdelen van een ander praat onzettend puberaal klinken. Geen volwassen man. Komt een beetje over als die Michael uit 'Ik heb het nog nooit gedaan'.
En toch is een vrouw met een ontplofte egel tussen haar benen best wel een afknapper.....Ieder zijn meug en voorkeuren. Ik vind alleen iemand die zo over de lichaamsdelen van een ander praat onzettend puberaal klinken. Geen volwassen man. Komt een beetje over als die Michael uit 'Ik heb het nog nooit gedaan'.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”