Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, hou jezelf lekker bezig. Wanneer jij er zin in hebt.... daar is het voor toch? Elke dag appen met een man is zo tricky, al vind je hem niet eens heel leuk, het creeert gewoon een band en hoop etc.

(tussen neus en lippen door; IK BEN ZOOOO ZENUUUWACHTIGGGG!)
Lorem Ipsum
@ Turquasi, herkenbaar dat gevoel van angst om het eigenhandig te verpesten. In die fase zit ik ook nog steeds. Door hele scheidingsperikelen van vorig jaar ben ik heel snel ziek en heel snel geirriteerd. Ook ga ik door een soort van rouwproces en merk ik hoeveel ik van mezelf kwijt ben geraakt in vorige relatie. Juist door de rust die TinderEindbaas me geeft, komt er meer ruimte in mijn hoofd en komen dit soort dingen vaak (onbewust) bovendrijven. Denk aan raar dromen, snel volschieten om iets sufs... en dan ga ik me zo schuldig voelen!!! Gelukkig begrijpt hij het. Toen zijn huwelijk stukliep heeft hij zeker wel een jaar last gehad van wat ik nu ook heb. Dus ik probeer me er gewoon overheen te zetten en te koesteren wat ik heb. Ook al is er ergens een stukje in mij wat nog steeds keihard wil wegrennen omdat ik hem het gedoe niet aan wil doen en vind dat hij een immer vrolijke tandpasta lach vriendin verdient.

@ Rasa, wat een domper! Knap dat je het nu laat rusten. Ook al vind ik het super onbeleefd dat je niks meer hebt gehoord. Wees dan duidelijk! Ok niet reageren is ook duidelijk dat dan weer wel...maar allerminst netjes. Achter onze mobiele telefoonschermpjes zitten echte mensen met echte gevoelens.

@Funky, kap nou eens met dat domme gelul. Als iemand je belangrijk vind laat ie je wat weten. Zelfs mensen die 24/7 druk zijn moeten soms weleens poepen en kunnen dan echt wel een teken van leven sturen al is het maar "srry suuuper druk hier, kom er zsm op terug don't worry x"
quote:turquasi schreef op 13 februari 2014 @ 12:25:

Ja joh, hou jezelf lekker bezig. Wanneer jij er zin in hebt.... daar is het voor toch? Elke dag appen met een man is zo tricky, al vind je hem niet eens heel leuk, het creeert gewoon een band en hoop etc.

(tussen neus en lippen door; IK BEN ZOOOO ZENUUUWACHTIGGGG!) ik hoop dat het een topdate wordt!!
Hihi mafkees.... thanks!!

Weet je, de tandpasta lach vriendin bestaat niet hoor, en als ze zou bestaan is ze echt niet gezelliger dan jij. Wie wil er nou iemand die altijd vrolijk is en zich niet kwetsbaar laat zien....

(Besluit ik net om mijn profiel te verwijderen op die datingsite, zie ik aan mijn inbox meteen dat zijn profiel al weggehaald is omg)
Lorem Ipsum
OMG OMG dat is té fakking cool!

~doet een mafkezen dansje!~
Megaglunder, ik deed ook een dansje!
Lorem Ipsum
Hahahah leuk he Dat soort momenten maakt het onzekere gemiep helemaal weer goed.

offtopic: Is het al vijf uur.... GAAAAAAAAAAAAAP
Ik ben bang dat ik hier alleen maar nog zenuwachtiger van word... Jeses. Wat als het echt klikt, wat als het toch uiteindelijk niet klikt aaaahh hartklopperdeklopp....

En off topic nee, het is nog lang geen vijf uur, en het is al helemaal nog geen weekend grrr...
Lorem Ipsum
Sorry das niet de bedoeling om je nog zenuwachtiger te maken. Want mijn ervaring is juist hoe chiller je zelf bent zo van 'het boeit me niet, ik ben mezelf en je doet het er maar mee' des te dichter je bij je natuurlijke gedrag blijft.

offtopic:

rock paper scissors lizzard spock ~probeert de neiging te onderdrukken om met het voorhoofd op mijn toetsenbord te gaan rammen~
Rock paper scissors is een heel leuk nummer van Katzenjammer trouwens, heb je oordopjes daar dat je veilig kan luisteren zonder dat meneer ticketthief het door heeft?

Komt niet door jou hoor dat ik nu extra onzeker ben, is zijn schuld ghe ghe.
Lorem Ipsum
Katzenjammer is koel :D En nee geen oordoppen want ik moet ook telefoontjes aannemen. Hij zit al de hele tijd over het scheidingswandje te loeren trouwens, onze Sheldon. Ben alleen met hem vandaag en hij heeft me al 3 keer aangesproken op dingen waar ie zich weereens mee zat te bemoeien ~laadt dubbelloops jachtgeweer~ als het goed is issie morgen vrij maar hij zei dat als hij zin had, hij toch ging werken (WTF).

Hahaha ik net stiekum met mijn phone een foto van hem gemaakt en naar Tinderlief gestuurd. Zijn eerste reactie : HEEE SHELDON woehahaha. Nu is ie rare fotos naar mij aan het sturen vanuit de vrachtwaggel.
Haha, zoiets zei je al.... leuk is dat. (Durf ik niet, ik ben er zo eentje die dertig foto's maakt en ze dan allemaal weggooit)

Verdorie, mijn via via-verhuurder contact doet lastig trouwens, mocht je je afvragen hoe het daarmee staat maar ik zal morgen eens kijken of mijn nieuwe vlam genoeg ruimte heeft voor je bak hihi
Lorem Ipsum
Ja want mijn ex gaat hem anders op Marktplaats gooien zei hij. Dat werd medegedeeld niet overlegd. As usual. Ik haal het linkje naar de gekke bekken show zo weer weg hoor trouwens. Wil ik niet de hele wereld aandoen op de donderdagmiddag.
Ik begrijp zo wel ook prima hoe hij een ex geworden is. Ik ben niet boos hoor als je het ding weet te verkopen trouwens, het was een beetje een opwelling van me van die vissen haha
Lorem Ipsum
Grumpy, ben jij dat met je lief?
Yup maar ik haal hem nu weer weg want ik wil geen Funkygate Was trouwens niet de charmantste foto ever hoor, we waren aan het metalheaden \m/
Jullie passen wel goed bij elkaar zeg!!
Ja heeeeel cute zijn jullie!
Lorem Ipsum
Awww thanks
anoniem_191258 wijzigde dit bericht op 13-02-2014 17:04
Reden: Foto verwijderd ter voorkoming van Funkygate 2
% gewijzigd
Leuk nieuwtje

De Olympische sporters in Sotsji zijn lang niet alleen dag en nacht aan het trainen in de hoop een medaille te scoren, ze maken er ook massaal gebruik van de dating-app Tinder.

De atleten hopen op die manier een romantische 'match' in het olympisch dorp te vinden. Tinder geeft op je smartphone aan welke andere singles in de buurt zijn. Gebruikers oordelen vaak op basis van het uiterlijk of een andere partij geschikt is. Er is een match als twee singles elkaar 'liken' en vanaf dat moment kunnen ze berichtjes naar elkaar sturen.

De 23-jarige Amerikaanse snowboarder Jamie Anderson zegt dat de atleten in het olympisch dorp massaal van Tinder gebruik maken. "In Sotsji barst het van de atleten op de app, het is hilarisch'', vertelt ze aan US Weekly. ''En er zitten echt knapperds tussen." Maar de atlete zegt dat dit ook nadelen heeft; de aandacht van aantrekkelijke mannen vormt voor haar een te grote afleiding. Anderson heeft daarom haar liefdesleven in de koelkast gezet. "Door Tinder kon ik me moeilijker op de sport concentreren en dus heb ik mijn account verwijderd." Die beslissing loonde, want Anderson sleepte zondag een gouden medaille in de wacht.

Ook snowboarder Sage Kotsenburg, die eveneens goud won, zegt dat de app er populair is. En dan met name bij de sporters die geen wedstrijden meer in het vooruitzicht hebben. Zelf zit Kotsenburg echter niet meer op de dating-app. "Ik heb Tinder verwijderd voor ik vertrok, zodat niets me kan afleiden", aldus de sporter.
Wat een mooie bril grumpycat! En inderdaad leuk stel!
Hahaha das grappig meestmistig!
Ja das mijn nerdbril. Had ook paar tinder matches die over die bril gingen zeiken. Zo van 'leuke meid maar die BRIL' nou dan was het gelijk einde.doei. Ben trots op mijn 50s bril jah!
Haha, super grappig zeg!

En ook alweer zo'n leuke foto. Er straalt ook wel heel veel happiness vanaf!
Lorem Ipsum
Grumpy jullie zijn echt cuties samen!!! Sheldon is gewoon jaloers dat jij wel iemand heeft ,wie weet is ie gewoon stiekem verliefd op je

Turquasi ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig voor je (dan ben jij het hopelijk een beetje minder haha)

Dream echt balen dat het zo is gelopen.. En aandacht is gewoon leuk!! Dus helemaal niet erg dat je weer lekker zit te tinderen!! Die ene voor jou loopt heus wel ergens rond..

Met mijn TM gaat het allemaal goed, gister heeft hij mijnouders ontmoet (op zijn verzoek!!) Helemaal leuk (en goedgekeurd haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven