Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
@acceptieme Next!

@dream, dat wordt inderdaad de truc nu. Verwachtingen laag zien te houden. Het moment dat we elkaar weer zien, komt vanzelf. En dan merk ik vanzelf wel hoe de vlag erbij hangt. Geldt net zo goed voor mijzelf overigens. We hebben elkaar maar één keer ontmoet en ik ben ook niet helemaal hoteldebotel verliefd ofzo. Het was een leuke avond en dat is voor mijn doen is dat al heel wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:acceptieme schreef op 14 februari 2014 @ 01:58:

Niet? Gelukkig!

Moet ook niet aan 'n volle zaal tindertubbies denken.....

Ben blij met je lieve complimentje dus.

Whahaha....

Ik herinner me VC ook een stuk gezelliger en grappiger. Je avatar weet toch ook alles af van domme dingen zeggen en doen op dates, neurotisch en bevooroordeeld struikelt die al drinkend en kettingrokend van de een naar de ander?

Hello, that's what happens. Hoe leuker je iemand vind, hoe groter de kans dat je je als een ei gedraagt.

Dus mijn zenuwen komen vooral daarvandaan, dat ik hoop dat ik geen überei ben straks. We hebben pas vanavond afgesproken dus ik moet nog een hele dag zien vol te houden.... bedankt voor alle lieve reacties trouwens!
Lorem Ipsum
Whoop whoop voor Rasa trouwens.... stuur een datum terug en... lean back. Hou ondertussen gewoon je ogen open voor meer mannelijk moois....
Lorem Ipsum
Keep it cool Rasa en hou er inderdaad rekening mee dat het niks wordt dan kan het alleen maar meevallen. Ik zou na hoe dit ging ook niet al te hoge verwachtingen hebben. Graag of heel niet!

Heb een beetje een off day hier. Zal er allicht mee te maken hebben dat ik ongesteld moet worden maar gisteravond maakte hij een opmerking over het binnenkort uitmaken. Dit n.a.v. een soort van discussie dat ik weereens het licht had laten branden. Ik weet ergens dat hij een geintje maakt maar in het kader van ex kan ik die geintjes erg slecht hebben. Heb er verder niks over gezegt bedoel wil hem niet steeds laten boeten voor mijn stomme ex maar het zit me wel dwars. En vanochtend vroeg ik of hij vanavond naar mij komt (ik moet mijn huis klaarmaken voor de bezichtiging morgen, en wilde ook in mijn woonplaats even een drankje gaan doen ergens) zegt ie "Ja ik kom na werk naar jou toe want dat moet van jou" waarop ik stond te briesen van Joh graag of heel niet, IK vermaak me wel. Pffft.

Volgens mij kan ik vandaag sarcasme niet zo denderend handelen... En nu issie ook nogeens muisstil op de app.
Ehhh.... ik neem aan dat het grapje ging over het licht 'uitmaken' ?

Misschien is ie zenuwachtig omdat het Valentijn is, en krijgt ie er plankenkoorts van. Zo lang kennen jullie elkaar nou ook weer niet he, ik gok dat dit de eerste Valentijn is samen. Wie weet is ie bang voor hoge verwachtingen. Zou trouwens ook best kunnen dat hij nog af en toe last heeft van wat na-effecten van exen waar jij je dan weer niet bewust van bent dat je dat teweeg hebt gebracht.... toch?
Lorem Ipsum
quote:turquasi schreef op 14 februari 2014 @ 09:47:

[...]

Whahaha....

Ik herinner me VC ook een stuk gezelliger en grappiger. Ik snap dat het voor sommigen ongezellig overkomt als ik het opneem voor de eikel in kwestie vind jij niet dat vrouwen kunnen zeuren dan, Turq, ja toch?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 14 februari 2014 @ 12:08:

[...]

Ik snap dat het voor sommigen ongezellig overkomt als ik het opneem voor de eikel in kwestie vind jij niet dat vrouwen kunnen zeuren dan, Turq, ja toch?Is ook zo. Vrouwen zoeken vaak overal wat achter, mannen zijn toch wat nuchterder.
.
Ja nou en.... zeuren mag mag. Net alsof er bij mannen altijd alleen maar zinnige tekst uitkomt
Lorem Ipsum
quote:turquasi schreef op 14 februari 2014 @ 12:21:

Ja nou en.... zeuren mag mag. Net alsof er bij mannen altijd alleen maar zinnige tekst uitkomt Ik kan ook zeuren hoor maar ligt er aan bij wie. De ene man kan het beter handelen dan de ander soms zit ik mezelf op te vreten want ik wil niet dat hij denkt 'he die zeurrrr'
.
Ik heb mijn date nu drie keer gezien en dacht elke keer, 'nee die jas, dat kan echt niet' terwijl het een doodnormale jas is, hooguit weinig flatterend. Ik ben blij dat ik het binnen heb weten te houden (denk ik dan.... bijna zeker) en dat we vanavond gewoon bij hem thuis meeten zodat ik er niet nog een keer tegenaan kijk.... alhoewel ik dan waarschijnlijk nog steeds in staat ben om het ding af te kraken omdat ik een zeurbui krijg. Of wie weet wat er allemaal in zijn huis staat om over te zeiken. hihi
Lorem Ipsum
Haha wij doen niks aan valentijn dus die zenuwen zijn het niet. Het is meer mijn angst denk ik.

En Turquasi, niet afzeiken you can do it. Is lastig hoor...het liefst heb ik dat hij morgen nieuwe bril koopt. Deze is gewoon zonde van zijn hoofd zullen we maar zeggen.

Kreeg net een koetjes-kalfjes appje van hem en heb daar beetje ludiek op gereageerd met

'Hee lekker ding, nou ik wil dus écht niet dat je het uitmaakt dus heb ik vanochtend alle lichten uitgedaan. Ook die in de koelkast maar dat was wel even een gedoe hoor om dat snoer uit de stekker te halen... pffft. Tijd voor koffie xoxox '
Hahahaa.... die is leuk
Lorem Ipsum
Even offtopic maar ik las net in ander topic iets over een collega die boos is en toen vroeg ik of die gozer niet doorhad dat de seksbon van haar afkomstig was. Hoe zat dat nou? Had ze haar eigen telefoonnummer eropgezet ofzo? Sorry maar ik moet dit weten lol lol lol.
quote:grumpycat1983 schreef op 05 januari 2014 @ 21:26:

.........

Ik en mijn Tinder

Die foto ken ik ook van Adeline van Lier van 'De Nacht van het Goede Leven'.

Update: op verzoek de foto van Grumpycat1963 verwijderd
O haha was ik uit het begin de links vergeten te verwijderen. Grom. Foutje...bedankt. blond van nature. Zou je je quote even willen verwijderen alvast bedankt.
Oh zie dat ik niet de enige ben die m gequote heeft in het verleden. Nou ja jammer de bammer shit happens. Gelukkig ben ik geen vreemdgaand alles bij elkaar liegend narcistisch mormel wat elke week 3x de relatie met ex weer nieuw leven inblaast, er 100 topics over opent en vervolgens alles tegenover iedereen op dit hele forum beter weet. Je zal maar zo'n persoon zijn..... dan heb je wel een funky leven zullen we maar zeggen....
Nee volgens mij stond niet haar nummer erop maar ze wonen samen dus hij wist heus wel dat zij dat voor hem had neergelegd. We vroegen ons al af of het plaatje op de bon niet voor verwarring zou zorgen aangezien er drie paar voeten opstaan, alsof het voor een trio is. Maar waardoor hij nou uiteindelijk echt in de war was.... ik weet het niet. Soms moet je de stippeltjes gewoon heel dicht bij elkaar zetten voor ze he; -jij-ik-sex- en verder niet te grappig proberen te doen.....
Lorem Ipsum
ehh huh, waar gaat het nu over?
Lorem Ipsum
maar waarheen had hij dan gebeld om te vragen waar hij die bon kon inleveren? Ik heb hersens die al op vrijdagmiddag stand staan.
Nou hij vroeg het dus wel aan mijn collega, zijn vriendin, gelukkig.... niet dat ie met dat ding werkelijk bij iemand anders ging solliciteren voor gratis sex. Ik denk dat hij wilde polsen of het een braaf voorstel was of een vrijstelling voor vreemdgaan misschien? Hij bracht het alleen zo ongelukkig dat het leek alsof hij op het laatste gehoopt had.
Lorem Ipsum
Oooo hij dacht dat het een hallpass was! Wat een knurft!

(ja vind het ook ff vaag waarom een post van 5 januari ineens gequote wordt zonder toelichting. Ach ja eet verstandig stop een appel in je hoofd)
Whaha Turquasi! Je post over die jas. Zo herkenbaar. Ik moet ook echt op mijn tong bijten om zulke dingen er niet uit te flappen!
En grumpy, hoe is het nu met jou en je Tinderlove? Weer helemaal op je gemak?quote:turquasi schreef op 14 februari 2014 @ 09:49:

Whoop whoop voor Rasa trouwens.... stuur een datum terug en... lean back. Hou ondertussen gewoon je ogen open voor meer mannelijk moois....

Thanks! Lukt nog niet helemaal... Hij had een datum genoemd, ik heb daar een voorstel bij gedaan en nu is hij alweer 24 uur stil... Nu wil ik niet heel moeilijk gaan doen over 24 uur, maar ik wil de bal na al dat wachten nu gewoon inkoppen. Hups datum, plaats, tijd. En dan lean back inderdaad. Onze eerste date ging beduidend soepeler. Dat ging ongeveer zo:

'Kan jij toevallig vanavond nog?'

'Jahoor, zo laat daar en daar?'

En floeps, anderhalf uur later zagen we elkaar in het café. Ik had nauwelijks tijd om te bedenken wat ik aan moest of om zenuwachtig te zijn. Het kan bij hem dus wel snel blijkbaar. Dat zegt voor mij alleen maar meer over zijn matige enthousiasme nu...
Hee jongens, guess what? De teller staat alweer op 48 uur!

Ik begin zo langzamerhand te denken dat ie beter gewoon een afwijzing had kunnen sturen. Net toen ik het los begon te laten reageerde hij met een datumvoorstel, waardoor ik weer een beetje hoop kreeg. En nu zit ik dus alweer 48 uur op antwoord te wachten... Wat een stom gedoe dit...
Je hoeft niet te blijven wachten he, dat doe je zelf. Je kan ook gewoon besluiten dat je geen zin hebt. Of gewoon lekker doorgaan met alles wat je altijd al deed en je niet druk maken om een man die je amper kent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven