Dit is Minder van Tinder
zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
maandag 17 februari 2014 om 09:40
Moeten we dan ons eigen nonsense offtopic-topic?
Ik zit net aan de eerste bak koffie, de lemoncake is gelukt aangezien het niet druk was. Maar nu open ik mijn feestboek en zie k dat op valentijnsdag mijn vriendje onze gezellige kleffe profielfoto heeft gewijzigd in een plaatje van zijn honkbalclublogo. WHUT? En ik zit al een week tegen ongesteld worden aan te hikken dus dan trek ik dat soort dingen bijzonder slecht. Irrationele overtrokken wijvenreactie om iets wat geen ruk uitmaakt want hij is hartstikke lief tegen me. Maar soms als het PMS monster de kop op steekt verandert de hele boel in mijn kop in een soort emotionele chaos. Dan moet ik zooo op mijn handen zitten om geen bitchy comment onder die fotoverandering te zetten. O boy ik heb heimwee naar de tijden dat er nog geen whatsapp en facebook bestond. Dat je je niet geirriteerd af hoefde te vragen waarom je lief al 5x online is geweest maar niks heeft gestuurd en dat soort totaal niet belangrijke nonsense waardoor je in een onzekere draak verandert. Ik kan me herinneren dat tijdens mijn eerste verkering ik blij was als hij me 2x per week belde.
Ik zit net aan de eerste bak koffie, de lemoncake is gelukt aangezien het niet druk was. Maar nu open ik mijn feestboek en zie k dat op valentijnsdag mijn vriendje onze gezellige kleffe profielfoto heeft gewijzigd in een plaatje van zijn honkbalclublogo. WHUT? En ik zit al een week tegen ongesteld worden aan te hikken dus dan trek ik dat soort dingen bijzonder slecht. Irrationele overtrokken wijvenreactie om iets wat geen ruk uitmaakt want hij is hartstikke lief tegen me. Maar soms als het PMS monster de kop op steekt verandert de hele boel in mijn kop in een soort emotionele chaos. Dan moet ik zooo op mijn handen zitten om geen bitchy comment onder die fotoverandering te zetten. O boy ik heb heimwee naar de tijden dat er nog geen whatsapp en facebook bestond. Dat je je niet geirriteerd af hoefde te vragen waarom je lief al 5x online is geweest maar niks heeft gestuurd en dat soort totaal niet belangrijke nonsense waardoor je in een onzekere draak verandert. Ik kan me herinneren dat tijdens mijn eerste verkering ik blij was als hij me 2x per week belde.
maandag 17 februari 2014 om 10:22
Whahaha, inderdaad. Gebeld worden. Maar dan werd ik ook onzeker hoor tenzij het zo'n klef 'you hang up, no you hang up first hihi' gesprekje was. Ik analyseerde elke eventuele stilte ook helemaal dood. Ik begrijp dan ook helemaal wat je bedoelt met de profielfoto switch die je nu ff niet goed kunt hebben. Dikke kans wel dat als jij iets dergelijks zou doen hij dan ook tegen het plafond schiet hoor. Wat was er nou eigenlijk aan de hand met hem met valentijn of hebben jullie het er maar niet meer over gehad?
Lorem Ipsum
maandag 17 februari 2014 om 10:31
Je kan beter vragen wat er met mij aan de hand was. Hij zat inderdaad gewoon te grappen over dat uitmaken in combi met het licht uitdoen (OMG so goddamn funny....not) en mijn tirade hier was nog niet voorbij of hij stuurt ineens weer een lief appje. Die avond zijn we naar een bandje gaan kijken en was het best wel gezellig. We staan een biertje te doen in de ruimte naast de zaal, zegt vriendlief ineens "ja en dan zal je zien dat ineens je ex de bocht om komt zeilen." Echt werkelijkwaar hij had zijn mond nog niet dicht of wie kwam er de zaal uit slingeren na weetikveelhoeveelbierteveel... Vriend dacht dat het doorgestoken kaart was en dat ik wist dat hij er ook zou zijn. Waarop ik zoiets had van joh JIJ begint over hem, je hebt hem gewoon opgeroepen zoals Alladin die over de lamp wrijft. Dus ik vriend met bier en al een donker hoekje van de zaal in getrokken maar waar we ook waren, we bleven ex tegenkomen en ik kon wel door de grond zakken. Helemaal toen hij het luidkeels op een zingen zette en mijn vriend zich hardop afvroeg waarom ik de beste man in gódsnaam had laten gaan 'hij kan dansen, hij kan zingen... wat een wereldvent!' (dit was overduidelijk sarcastisch bedoeld en ik schoot zo hard in de lach dat ik maar naar buiten ben gelopen aangezien mijn gehinnik de band zowat overstemde). Ik schaamde me gewoon dood. Weet je, bij sommige exen kan ik me nog bedenken wat ik er ooit in gezien heb. Soms werkt het gewoon niet maar kan je nog wel bedenken wat je wél leuk aan hem vond. Bij mijn ex.... niks. Ik ben zó van mijn wolk gedonderd met die vent dat ik me gewoon echt niet meer kan bedenken wat ik er ooit in gezien heb. En nu schaam ik me t.o.v. huidige vriend want die vind het ook echt de grootst mogelijke dweeb. Dus ja was een enerverende valentijnsdag.
maandag 17 februari 2014 om 11:05
Ik lig alweer over de grond te rollen van het lachen hier. Zo herkenbaar. Daarom verhuis ik gewoon om de zoveel jaar, anders loop ik elke keer dat ik uitga tegen die ex-en/mafklappers aan....
Vreemd trouwens dat een leuk bandje in een leuk cafe toch niet garant staat voor een topavond he?
Dat van die toevalligheden joh, dat heb ik ook ineens heel erg deze dagen.... of ik let er extra op. Het is zeker weer volle maan of zoiets.
Ga je nog iets grappigs ondernemen mbt de FB-profielfoto of wacht je gewoon tot ie weer terug switched om dan extra lief te gaan zijn?
Vreemd trouwens dat een leuk bandje in een leuk cafe toch niet garant staat voor een topavond he?
Dat van die toevalligheden joh, dat heb ik ook ineens heel erg deze dagen.... of ik let er extra op. Het is zeker weer volle maan of zoiets.
Ga je nog iets grappigs ondernemen mbt de FB-profielfoto of wacht je gewoon tot ie weer terug switched om dan extra lief te gaan zijn?
Lorem Ipsum
maandag 17 februari 2014 om 11:14
Ik heb me voorgenomen om er niks van te zeggen. Het ligt aan mij. Rationeel weet ik dat. Alleen emotioneel vlieg ik alle kanten uit de bocht in mijn kop. Ik herhaal als een soort mantra nu 'ik ben een verstandige rationele vrouw en mijn liefdesgeluk hangt NIET af van de profielfoto van mijn vriend' (o god nu zie ik mezelf strafregels schrijven a la Bart Simpson)
Als ik nu ga bitchen erover, voel ik me later weer schuldig en ben ik bang dat hij me als hysterisch wijf ziet. En dan is het circeltje weer rond, ga ik weer te aanhankelijk doen om het goed te maken etc.
Mijn vriend is een beetje een geen-nieuws-is-goed-nieuws man. Dus die zal niet hele dagen kleffe berichtjes sturen over de app. Ik kan me soms enorm op lopen naaien omdat ik bang ben dat hij me snel zat is, en dan begint hij ineens over onze voorgenomen trip naar Amerika deze zomer. Waarop ik dan weer denk 'pfew' en juist op de momenten dat ik het nodig heb zoals met die kat, dan is hij er 10000 % voor me. Ik heb last van wat ik wel vaker hier lees: van zelfstandig zelfverzekerd persoon veranderen in een wantrouwend achterdochtig afhankelijk jankerig onzeker wezen als er vlinders bij komen kijken. En het is ook niet echt sexy naar hem toe als ik om de 5 min om bevestiging ga hengelen bij hem. Dus probeer ik me met man en macht in te houden in de hoop dat ik me snel een beetje beter voel. Loop al een week met een pukkel op mijn bek die zijn eigen postcode verdient dus waarom ik nog steeds niet ongesteld ben... !#!%!^!^!@@@.
Misschien moeten wij maar gaan 'daten' haha lekker filosoferen over de wereld vol mafklapperts.
Als ik nu ga bitchen erover, voel ik me later weer schuldig en ben ik bang dat hij me als hysterisch wijf ziet. En dan is het circeltje weer rond, ga ik weer te aanhankelijk doen om het goed te maken etc.
Mijn vriend is een beetje een geen-nieuws-is-goed-nieuws man. Dus die zal niet hele dagen kleffe berichtjes sturen over de app. Ik kan me soms enorm op lopen naaien omdat ik bang ben dat hij me snel zat is, en dan begint hij ineens over onze voorgenomen trip naar Amerika deze zomer. Waarop ik dan weer denk 'pfew' en juist op de momenten dat ik het nodig heb zoals met die kat, dan is hij er 10000 % voor me. Ik heb last van wat ik wel vaker hier lees: van zelfstandig zelfverzekerd persoon veranderen in een wantrouwend achterdochtig afhankelijk jankerig onzeker wezen als er vlinders bij komen kijken. En het is ook niet echt sexy naar hem toe als ik om de 5 min om bevestiging ga hengelen bij hem. Dus probeer ik me met man en macht in te houden in de hoop dat ik me snel een beetje beter voel. Loop al een week met een pukkel op mijn bek die zijn eigen postcode verdient dus waarom ik nog steeds niet ongesteld ben... !#!%!^!^!@@@.
Misschien moeten wij maar gaan 'daten' haha lekker filosoferen over de wereld vol mafklapperts.
maandag 17 februari 2014 om 11:34
Grump, hou je in! De vent is lief voor je, is er voor je nu je katje zo ziek is (hele grote knuffel daarvoor trouwens, that sucks!!), dumpt je niet nu blijkt dat je mannenkeuze in het verleden bedenkelijk is geweest en doorstaat je PMS. Hij klinkt prima.
Hij verandert zijn profielfoto.....dat betekent......eh tja weet ik veel, hoogstwaarschijnlijk dat hij een mooie nieuwe foto zag. Iig niets om hysterisch over te gaan doen hè! Chill!
Hij verandert zijn profielfoto.....dat betekent......eh tja weet ik veel, hoogstwaarschijnlijk dat hij een mooie nieuwe foto zag. Iig niets om hysterisch over te gaan doen hè! Chill!
maandag 17 februari 2014 om 11:37
Ik word nu ook wel een beetje zenuwachtig van dat gedoe over je 'periode' hoor.... straks heb je geen pukkel maar een bult, op je buik.... geen oepsjes gehad de afgelopen tijd ofzo?
Ik ken dat gebeuren wel hoor, en we zien het hier op het forum toch ook met regelmaat voorbij komen. Snoeiharde bitches zijn we, tot we iemand leuk vinden, dan zijn we ineens allemaal onzekere zeikende jankballen. Gelukkig heb ik inmiddels zelfbeheersing, het duurde ff maar ik kan nu op mijn handen zitten. Word ik te onzeker van iemand dan besluit ik dat ik daar best wat van mag zeggen. Ik gééf tenslotte ook veel bevestiging. Is toch ook niet erg als je verliefd bent? Maar aangezien ik standaard val voor eikels kies ik meestal van die exemplaren uit die zeggen 'als ik je niet meer moest dan zat je nu toch niet naast me'. Romantisch he?
Ik ken dat gebeuren wel hoor, en we zien het hier op het forum toch ook met regelmaat voorbij komen. Snoeiharde bitches zijn we, tot we iemand leuk vinden, dan zijn we ineens allemaal onzekere zeikende jankballen. Gelukkig heb ik inmiddels zelfbeheersing, het duurde ff maar ik kan nu op mijn handen zitten. Word ik te onzeker van iemand dan besluit ik dat ik daar best wat van mag zeggen. Ik gééf tenslotte ook veel bevestiging. Is toch ook niet erg als je verliefd bent? Maar aangezien ik standaard val voor eikels kies ik meestal van die exemplaren uit die zeggen 'als ik je niet meer moest dan zat je nu toch niet naast me'. Romantisch he?
Lorem Ipsum
maandag 17 februari 2014 om 11:41
Hahaha ik hou me ook in...naar hem toe. Maar daar is een forum heerlijk voor. Tussen de soortgenoten -lees vrouwen- lekker uit mijn stekker kunnen gaan zonder dat ik daarmee mijn verkering zover drijf dat hij sigaretten gaat halen en nooooit meer terug komt. Zoals ik al vaker roep, soms voelt het alsof ik hem te snel ben tegengekomen. Er loopt nog zoveel shit vanuit mijn vorige relatie waaronder een huis wat nog verkocht moet worden en ik wil gewoon dat die hele nasleep klaar is zodat ik daar niks meer mee te maken heb. Voelt gewoon kut dat ik hem daarmee opzadel juist omdat het zo'n lieverd is. Hij heeft zelfs meegeholpen om mijn huis op te ruimen zaterdagochtend omdat er s'middags kijkers kwamen. Hij is meer een doener dan een prater.
maandag 17 februari 2014 om 12:02
Kijk geweldig toch! Ik typte net nog ergens 'actions speak louder than words' en serieus, dat een man uberhaupt al als profielfoto eentje van jullie samen erop heeft gezet is meer zekerheid dan je mag verwachten, ooit! Daarna is alles 'extra' eigenlijk. Wie weet heeft hij hetzelfde en zit hij halve dagen naar zijn telefoon te staren zonder dat je dat weet?
Dus spui hier wat je wil. Er zal af en toe een zuurpruim over vallen maar voor de rest vind iedereen dat alleen maar lekker herkenbaar hoor.
Ik ga je toch maar weer ff PB-en hoor, of je misschien wilt FB-en LOL.
Dus spui hier wat je wil. Er zal af en toe een zuurpruim over vallen maar voor de rest vind iedereen dat alleen maar lekker herkenbaar hoor.
Ik ga je toch maar weer ff PB-en hoor, of je misschien wilt FB-en LOL.
Lorem Ipsum
dinsdag 18 februari 2014 om 08:09
Ja als mijn tinder toch een rotzak bljkt dan schaak ik Turquasi en emigreren we naar Lesbos.
maar ik vind m nog steeds mijn held dus dat zal wel loslopen. Gisteravond lekker luxe uit eten geweest bij de KFC wat onze inside joke is omdat tijdens ons allereerste tinder contact ik daar zat.
katje doet vaag en,durft de trap niet meer op. Echt vierkant klote.
maar ik vind m nog steeds mijn held dus dat zal wel loslopen. Gisteravond lekker luxe uit eten geweest bij de KFC wat onze inside joke is omdat tijdens ons allereerste tinder contact ik daar zat.
katje doet vaag en,durft de trap niet meer op. Echt vierkant klote.
dinsdag 18 februari 2014 om 10:19
Oh die heeft ie echt wel hoor. Zo kan hij rustig een avond lang xboxen en totaal vergeten dat ik ook nog besta. Als ik dan ineens kuch schrikt ie zich dood. Verder heeft hij pestkop buien waarin ik hem echt achter het behang wens te plakken met 20 pakjes Perfax. Hij ...hij...
FUCK het gaat niet.
Het lukt niet.
Ik ben zo verlieeehhieeefd
O ja hij is nog een ergere vreetwolf dan ik ben dus proberen af te vallen is echt totaal onmogelijk als er weer een pak koek of zak chips opengaat. Ehhh. Ok ik hou mijn waffel al.
FUCK het gaat niet.
Het lukt niet.
Ik ben zo verlieeehhieeefd
O ja hij is nog een ergere vreetwolf dan ik ben dus proberen af te vallen is echt totaal onmogelijk als er weer een pak koek of zak chips opengaat. Ehhh. Ok ik hou mijn waffel al.
dinsdag 18 februari 2014 om 10:52
@turquasi, als ik vrouwen seksueel aantrekkelijk vond, dan wist ik het wel! Ik ken zoveel leuke, vrijgezelle vrouwen!
Wilde hier bijna weer gaan klagen over mijn moeizame Tinderexemplaar... We hadden stap 1 inmiddels gehaald, een datum. Daarna heb ik een plek voorgesteld, stap 2. En ja hoor, zojuist (weer 48 uur later) heeft hij gezegd dat dat hem een leuke plek lijkt. Nu moeten we stap 3 nog: een tijd afspreken... Met zijn reactiesnelheid is de afspraak net op tijd vóór donderdagavond rond!
Wilde hier bijna weer gaan klagen over mijn moeizame Tinderexemplaar... We hadden stap 1 inmiddels gehaald, een datum. Daarna heb ik een plek voorgesteld, stap 2. En ja hoor, zojuist (weer 48 uur later) heeft hij gezegd dat dat hem een leuke plek lijkt. Nu moeten we stap 3 nog: een tijd afspreken... Met zijn reactiesnelheid is de afspraak net op tijd vóór donderdagavond rond!
dinsdag 18 februari 2014 om 12:58
Welke strategie? Bore your potential date to death? Ik zou de eer aan mezelf houden in dit geval. Jammer de bammer. Graag of heel niet. "Hoi ik bemerk dat het plannen van een afspraak op zijn zachtst gezegd redelijk moeizaam verloopt in vergelijking tot onze eerdere flitsafspraak. Mocht je toch je bedenkingen hebben over een tweede date let me know."