zodra ik bevestiging krijg, is het gevoel weg..

26-06-2008 15:09 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu sinds kort half een vriendje, we hebben het erg gezellig samen.. Maar toch heb ik weer de balen van mezelf...

Elke keer zodra hij mij bevestiging geeft dat hij mij echt heel erg leuk vindt, mij heeft gemist, of wat dan ook dan merk ik dat ik blokkeer en mijn gevoel ineens helemaal weg is...

Meestal komt dit na een poosje wel weer terug, maar soms ook niet...(en daar ben ik dus steeds bang voor dat het nooit meer terugkomt, omdat het me weleens overkomen is)

Ik had dit ook altijd bij mijn exen.

Ik blijf het moeilijk vinden ermee om te gaan, en vraag me af of iemand dit herkend!
misschien ben je bang om je te binden? misschien helpt het ook om er eens goed met dat vriendje erover te praten?

Liefs Nickie
Zie ook dit draadje waarom gaat het nou altijd zo ?

En ik herhaal mijn post maar even: waar ben je dan verliefd op. De persoon of de liefde? Of gaat het je om de jacht?
Jij bent gewoon heel erg onzeker en vind t diep in je hart fijner om afgewezen te worden dan bevestiging te krijgen
Badmeester, dat lijkt me een nogal voorbarige conclusie!

Ik denk dat JWvB een interessante vraag stelt.
Stel je voor dat je vriend op een dag tegen je zou zeggen dat hij niets meer ziet in jullie relatie, hoe zou jij je dan voelen?

Opgelucht of heel verdrietig? Deze vraag moet je jezelf gaan stellen en dan kom je er wel achter wat je wilt. Ik denk dat je toch een vorm van bindingsangst hebt, dat je je niet durft te geven, bang om toch weer afgewezen te worden zodat je je zelf indekt door geen gevoelens toe te laten. Ingewikkeld he, maar ik hoop dat je me begrijpt.
Ik heb het er natuurlijk wel met mijn vriendje over gehad, hij reageerde er gelukkig heel relaxed op en geeft me alle ruimte! Dat gaf me weer een goed gevoel.. Alles lekker rustig aan en (proberen te) genieten..

Het gaat mij echt om de persoon, hij is echt helemaal mijn type! Dus niet om de jacht... Tenminste, ik merk dat ik hem echt helemaal super vind!

Maar toch... ergens blijft dat rotgevoel omhoog komen..

Ik ga het toch een dikke kans geven, en nu anders aanpakken in tegenstelling tot mijn exen (toen had k het snel afgekapt..). Ik merk het idd vanzelf wel...

Of het is bindingsangst, of hij is 'het' gewoon niet.. Ik hoop er achter te komen!
Hoe oud ben je en hoeveel exen heb je?
Geen bijzonderheden
ik ben 28.. en heb 3 exen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven