Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Kom op Sjinkie.
Yes!
Brons, goed zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sjinkie BRONS.
Jaaaa brons!
Goed hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:StoraHuntur schreef op 15 februari 2014 @ 13:27:

Ik blijf het maar een rare sport vinden. Soms lijkt het net of ze niet eens proberen er voorbij te gaan. Zal wel komen omdat ik een leek ben hoor.Volgens mij is het veel meer een strategiespel, dan dat je het als krachtmeting moet zien. Als je aanzet om in te halen, kan je zo worden geblockt of een tegenzet verwachten. Dat moet je allemaal in calculeren en dus is het soms slimmer om het beste moment af te wachten.
BRONS! BRONS! BRONS!
wat zijn die russen blij zeg! Mooi om te zien.

en brons voor Sjinkie!!
man van weinig woorden..
En dat zijn 13 medailles.
Kunnen de Mulders broertjes over 4 jaar niet gewoon alle afstanden rijden? Ik vind ze zo leuk! Daar wil ik best meer naar kijken

Over 50 min de 1500m!
Och, Jorien baalt heel erg hard.
http://nos.nl/os2014/arti ... st-1500-meter-mannen.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sneu om Joerien zo te zien balen
Ik ga voor rit 7, Groothuizen. En anders voor Tuitert.
Ik hoop een van onze jongens, maar ik ben bang dat ik voor de rus Yuskov moet gaan. Hij is regerend wereldkampioen en rijdt in eigen huis voor eigen publiek, en rijdt dit jaar keer op keer de snelste tijden en onze heren van de baan af.

Davis laat dat wat eerder gebeurde ook niet nog eens gebeuren. Het is een Amerikaan. Beiden allebei veel betere papieren dan onze heren. Kortom, ik denk dat ze het heel zwaar zullen krijgen.

Kortom, deze 1500 meter hebben we gewoon echt niet de beste papieren. Er kan van alles gebeuren.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
ik denk dat alles mogelijk is, we kunnen 1,2,3 worden, maar ook achter in de top 10 eindigen

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
1 Groothuizen, 2 Tuitert en 3 Verweij.
quote:rosanna08 schreef op 15 februari 2014 @ 14:09:

ik denk dat alles mogelijk is, we kunnen 1,2,3 worden, maar ook achter in de top 10 eindigen

Dat achter in de top 10 zie ik niet zitten. Het is een sterk veld maar ja alles is mogelijk.
We halen wel een medaille. Maar geen drie en bij goud heb ik ook mijn twijfels. Yuskov op 1, en dan een van onze heren en Davis zilver en brons. Wie zilver, wie brons wint weet ik niet.

En eigenlijk is dat scenario heel mooi voor de schaatssport.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:adorabull schreef op 15 februari 2014 @ 14:16:

We halen wel een medaille. Maar geen drie en bij goud heb ik ook mijn twijfels. Yuskov op 1, en dan een van onze heren en Davis zilver en brons. Wie zilver, wie brons wint weet ik niet.

En eigenlijk is dat scenario heel mooi voor de schaatssport.Davis niet, die heeft dit hele seizoen nog niets gepresteerd. Hij heeft gisteren nog een nieuw soort pak gekregen, daar moet hij nog aanwennen lijkt mij.
Onee, hoor ik net van de commetatoren dat Davis dat pak al een keer aan had en hij er wereldkampioen in werd
Zou 'ús Rintje' a.k.a. De beer uit Lemmer nog kunnen lachen? Hij zit nu al meerdere keren naast Erben en Dione, maar het lachen lijkt hem (letterlijk) vergaan. Of is hij gewoon verdrietig omdat hij dat mooie bos haar heeft verloren gedurende de laatste jaren..

#lacheensnaarhetvogeltjeRintje!
Live your life to the max!
quote:appelmoes123 schreef op 15 februari 2014 @ 14:35:

Zou 'ús Rintje' a.k.a. De beer uit Lemmer nog kunnen lachen? Hij zit nu al meerdere keren naast Erben en Dione, maar het lachen lijkt hem (letterlijk) vergaan. Of is hij gewoon verdrietig omdat hij dat mooie bos haar heeft verloren gedurende de laatste jaren..

#lacheensnaarhetvogeltjeRintje! Lijkt wel een zure sidekick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven